Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Elektra |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Elektra varomas skraidantis orlaivis |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
ArturasM |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #520 Prisijungta: An Sau 12 2010, 04:38Pranešimų: 24 | Sveiki, Cia esu naujokas todel noreciau patarimu ir atsakymu i klausimus. Situacija tokia. Domiuosi elektros varikliais. Pasauline tendencija rodo kad pereinama prie ekonomiskesniu kuro varinatu vandenilis ir elektra. Butent elektra yra mano sfera taciau nelabai gaudausi aerodinamikoje ir orlaiviu konstrukcijose. Noreciau pabandyti perdirbti koki skraidanti orlaivki i elektra varoma orlaivį. Kadangi tai yra kol kas skaiciavimu stadijoj noreciau suzinoti kelis klausimus: 1. Koks yra standartinio dyzelinio ar benzininio variklio kurį jus dedate i skraidymo aparatus svoris pridejus bakus ir visa kita (kas surista būtent su varikliu ir jo valdymu) idomu kiek nusimestu svorio nuo aparato keiciant ji elektra varoma? 2. Kiek suprantu propeleris buna 2-3-4 menciu? Ar kuo daugiau menciu tuo leciau gali suktis variklis isvystant ta pacia trauka taciau varikliui tenkanti aprova yra didesne? 3. Kokio galingumo variklius deda i dviviecius lektuvus ir skraidykles? kW? 4. Koks greitis max, vid variklio kad pakelti i ora orlaivi ir skristi? ir koks momentas prie to greicio? 5. Teisine puse... registravimas ir t.t. ar yra kazkokie ribojimai ir nuostatos butent elektra varomams orlaiviams? 6. Gal sita ideja jau kazkam atejus tik as to nezinau? 7. Ar galima apkrauti sparnus? (saules elementais) jei taip kiek svorio ant sparnu galima deti procentais ar kg? Kadangi tai yra eksperimentas nenoreciau jam isleisti daug pinigu todel kas klausimas ka pigiau nusipirkti skraidykle be variklio ar lektuveli be variklio? 8. Keiciant varikli elektriniu gal dar kazkokiu ziniu reiketu tureti? Bet kuriuo atveju darydamas si eksperimenta prasysiu kurio nors specialisto ir aviacines puses pagalbos. Kaip minejau kol kas ideja yra skaiciavimu stadijoje. Aciu uz atsakymus. [ Redaguota An Sau 12 2010, 05:05 ] | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | Yra jau elektriniu lektuvu skraidykliu ir malunu,viskas yra paprasta tereikia motoro ir elektronikos jam taip pat akumu lengvu tokiu kaip Lipo .Ir visa tai kainuoja nezmoniskus pinigus.Tik ar atsiras norinciu i toki daikta investuoti.Pvz,parasparnio vidaus degimo motoras kainuoja 4000 euru o elektrinis 8000 euru .Taip kad susizavejimas elektriniu daiktu nelabai didelis,plius skridimo laikas elektriniu gerokai trumpesnis. | ||
Į viršų | | ||
ArturasM |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #520 Prisijungta: An Sau 12 2010, 04:38Pranešimų: 24 | Ar Lietuvoje jau yra tokiu? Na kaina ji iskelta ne del pacios gamybos bet del kompleksinio sprendimo. Pvz jeigu moki susitverti lektuva tai nusipirkes daliu medziagu ir t.t. tu ji susitversi pigiau. Nors toks pat lektuvas galutiniam variante paruostas skridimui kainuos gal dvigubai daugiau elektra varomo aparato pagrindine kaina sudaro akumuliatoriai beje kiek teko dometis paramotorais tai 8000eu kainuotu gamyklinis modelis o paciam susitverti manau kainuotu gal but net maziau negu 4000 (kalbu apie varikli ir jo valdymo sistema). Ko reiketu darbui viskas aisku tiesiog reikia zinoti technine uzduoti pagal kuria pritaikyti varikli varikliui valdymo sistema ir valdymo sistemai ir varikliui maitinima. Del atstumo pilnai sutinku kad su vidaus degimo varikliu cia nepakonkuruosi del akumuliatoriaus svorio. Del to man ir idomu koks svoris nusiimtu nuemus vidaus degimo varikli ir jo dalis nuo orlaivio tokio svorio akumuliatorius ir galima butu primontuoti o jau nuo to priklausytu ir skrydzio laikas. Kaip minejau tai yra skaiciavimu stadijoj tiek charakteristiku tiek kainos. | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | Zinoma pigiau susitversi,bet akumai tikrai daug kainuoja o jei dar pirkti tuos kur salcio nebijo tai dar tiek pat pridesi . Vienas pilietis skraidyklei panaudojo du po 6 kw modelinius varikliukus,nuotraukos: Dar keleta nuotrauku is elektros gaminiu: | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1538 | gerbiamas Turi, Tikslai tavo kilus ir idomus.Butu smagu pasneket susitikus, turiu konkreciu pasiulymu.Koks tavo tel nr? | ||
Į viršų | | ||
ArturasM |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #520 Prisijungta: An Sau 12 2010, 04:38Pranešimų: 24 | Na matau skraidyklei padarytas savadarbis variantas paimtas varikliukas akumuliatoriai ir valdymo sistema itariu ten asinchroninis variklis ir daznio keitiklis. Pries paskutinej nuotraukoje matau ten variklis itariu gamintas butent aviaciajai (aukstas taciau i ilgi mazas taip isgaunamas didesnis inercijos momentas). Taciau varikli galima bet kuri pritaikyti. Tiesiog pagrinis sios idejos trukumas tai akumuliatoriu svoris ir ju talpa (del to mazas skrydzio laikas). Taciau noriu viska susidelioti ant popieriaus pradzioje techninius skaiciavimus paskui finansinius uz ir pries ir tada galima butu pabandyti arba numesti visa tai i sali. Bet mano manymu jeigu Lietuvoje dar to nedare tai pirminis rezultatas bent jau pakilti pakyboti 15 min ore butu puiku o paskui kaip ir visi irenginiai tobulinami.... Del to ir uzdaviau klausimus kad zinodamas atsakymus apie orlaivio varikli galesiu parinkti tinkamu parametru elektros varikli galeciau atlikti skaiciavimus parinkti valdymo principus ir pan. na ir pasidometi kainomis. Nors ir dabar tas rezultatas atrodytu ekonomiskai nepagrystas elektronikos vystymosi raida yra gan sparti tad gal po 5m tai atrodys pakankamai patraukliai. Bence del telefono: +370 606 44627 | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | Toj skraidyklej variklis yra sinchroninis tai yra labai didelis skirtumas tarp asinchroninio.Sveria jis apie 1kg galia 6kw .Pabandyk pradziai padaryt ar nors paskaiciuot kiek kainuos padaryt parasparnio motora,manau tikrai nepaprasta bus. | ||
Į viršų | | ||
AHTAHAC |
| ||
AHTAHAC Užsiregistravęs dalyvis #37 Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33Pranešimų: 692 | Kiniečiai skelbiasi padarę pirmą serijinį dvivietį eLėktuvą: http://yuneeccouk.site.securepod.com/Aircraft.html##LAN_SANITISED## width="425" height="344">##LAN_SANITISED## src="http://www.youtube.com/v/TwyyQ1BckK0&hl=en_GB&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344">##LAN_SANITISED##>##LAN_SANITISED##>Kas nustebino tai tuščio svoris, aparato iš plastiko su laisvai nešančiu 13,8 m sparnu - 172 kg !!!!! (be batareikų aiškų) Variklis 54 AJ, svoris 17 kg Atkreipiam į lingės dydį.... | ||
Į viršų | | ||
TomasT |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #45 Prisijungta: Sk Kov 02 2008, 11:51Pranešimų: 159 | Si sritis ir man baisiai idomi. Tylus ir svarus skrydis.. Ir ypac saules baterijos, skraidantiem aparatam tas labai tinka, nes yra didelis pavirsiaus plotas. dar randasi rrganines saules baterijos, kas zada maza svori ir sulaiku maza kaina. O dabar gal butu imanoma visa sita teikala apiformint kaip kaip mokslini projekta ir gaut finansavima? | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1636 | Pirma reik tureti tinkama orleki. O tinkamiausias butu toks kuriam reikia minimalios imanomos traukos skrydziui. Lietuvoje tokio as lyg ir nemates. Musu savadarbiai per daug neaerodinamiski mazai traukai. Cia tik mano kuklia nuomone. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System