Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Malūnsparniai. Sraigtasparniai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Ieskau konstruktoriu ir ju malunsparnio su bekolektoriniu varikliu |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
SK'Avius |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #115 Prisijungta: Tr Geg 14 2008, 10:53Vieta: Kaunas Pranešimų: 28 | Neseniai univere girdejau apie konstruktorius, kurie siuo metu stato malunsparni. Jo rotorius bus isukamas savadarbio bekolektorinio variklio. Gal galit pasisakyti kurie cia esat, ar bent jau kasnors zino kaip su jais susisiekti? Nes man butu idomu suzinoti daugiau apie ju ta bekolektorini varikli, zinau kokiu principu veikia, bet man idomu kodel montuoja savadarbi? Ar gaminosi del idomumo, ar kad didele problema toki isigyti? Nes as pats tokio ieskau ir nerandu. [ Redaguota Sk Kov 28 2010, 07:03 ] | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | Tai gal as tik toks vienas kuris daro siaip padarytas parinkineju ir bandau valdymus jam. | ||
Į viršų | | ||
SK'Avius |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #115 Prisijungta: Tr Geg 14 2008, 10:53Vieta: Kaunas Pranešimų: 28 | Audrius rašė ... Tai gal as tik toks vienas kuris daro siaip padarytas parinkineju ir bandau valdymus jam. O LIUX labai, vakar Valdas man ir pasake, jog cia butent jus pagaminot ta varikli. Cia pamenant, forume anksciau ieskojau lankstaus veleno malunsparniui, bet turbut is Valdo daugiau apie ji zinot. Tai vat, sprendziam variantus kaip isukti ta rotoriu, bekolektorinis variklis visai patraukliai atrodo jau vien savo gana paprasta gamyba, taciau mums reikia daugmaz pasiskaičiuoti kiek jis svertu. Taigi pagal koki plana jus daret? Ar tiesiog pagaminot varikli ir meginat vis aukstesnio daznio keitiklius ar varikli pagaminot is anksto apskaiciaves pagal kazkokias formules, numatancias busima variklio galinguma, sukimo momenta? | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | Taip,tas variklis sveria 3,2 kg uz starteri 2 kg lengvesnis gaunasi,ir jis tinka ne tik issukineti bet ir stabdyti rotoriu ir tuo pat metu stabdymo energija vel atgal i akumuliatoriu varyti.Viskas labai patraukliai atrodo,bet dar yra problemu su valdymu(inverteriu) siuo metu gaminamas sensorinis valdymas nes nelabai pasiteisina procesorium valdomas inverteris(pameta ar nubega daznis) kaip sakant neatpazista poliu padeties,tai det teks sensorius.del paskaiciavimu tai as imeciau Valdui sioki toki puslapi,pasitarkit su juo ar tikrai norit toki daryt. | ||
Į viršų | | ||
SK'Avius |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #115 Prisijungta: Tr Geg 14 2008, 10:53Vieta: Kaunas Pranešimų: 28 | Audrius rašė ... Taip,tas variklis sveria 3,2 kg uz starteri 2 kg lengvesnis gaunasi,ir jis tinka ne tik issukineti bet ir stabdyti rotoriu ir tuo pat metu stabdymo energija vel atgal i akumuliatoriu varyti.Viskas labai patraukliai atrodo,bet dar yra problemu su valdymu(inverteriu) siuo metu gaminamas sensorinis valdymas nes nelabai pasiteisina procesorium valdomas inverteris(pameta ar nubega daznis) kaip sakant neatpazista poliu padeties,tai det teks sensorius.del paskaiciavimu tai as imeciau Valdui sioki toki puslapi,pasitarkit su juo ar tikrai norit toki daryt. Mat kaip, o tai pagal kazkokias formules busimo sukimo momento neskaiciavot, ta prasme kiek viju tures buti ant elektromagnetu, metaliniu ploksteliu serdyse ir pan.? | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | Viskas daroma eksperimentaliai ,pemus is panasiu motoru duomenis,suviniojus viena faze paledi srove (surinktam motorui) ir pamatuoji kiek ima amperu,jei mazai vynioji storesni laida.Sukimo momenta ir nepaskaiciuosi tiksliai,o ijungus viena faze galima pamatuot kiek ji laiko (sukimo momento) ir galima is to sprest ,kad panasus bus momentas uzkomutavus visas tris fazes.Sukimo momentas dar priklauso nuo tarpo tarp rotoriaus ir statoriaus (kuo mazesnis tuo momentas didesnis) dar magnetai turi didele reiksme ir kitu daug faktoriu.Panasus motoras egzistuoja,cia galima zvilgtert: 1226939543_18_ft1_vorbeschleuniger.pdf | ||
Į viršų | | ||
SK'Avius |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #115 Prisijungta: Tr Geg 14 2008, 10:53Vieta: Kaunas Pranešimų: 28 | Audrius rašė ... Viskas daroma eksperimentaliai ,pemus is panasiu motoru duomenis,suviniojus viena faze paledi srove (surinktam motorui) ir pamatuoji kiek ima amperu,jei mazai vynioji storesni laida.Sukimo momenta ir nepaskaiciuosi tiksliai,o ijungus viena faze galima pamatuot kiek ji laiko (sukimo momento) ir galima is to sprest ,kad panasus bus momentas uzkomutavus visas tris fazes.Sukimo momentas dar priklauso nuo tarpo tarp rotoriaus ir statoriaus (kuo mazesnis tuo momentas didesnis) dar magnetai turi didele reiksme ir kitu daug faktoriu.Panasus motoras egzistuoja,cia galima zvilgtert: 1226939543_18_ft1_vorbeschleuniger.pdf Hmm, o galima paprasyti jusu atsiusti savo variklio brezinuka su matmenim, viju skaiciumi, itampa, amperais ir kt.? Nes as panarsiau po fizikos formulynus ir radau keliata formuliu pagal kurias galbut pavyktu man apskaiciuoti sukimo momenta, o su jusiskio parametrais patikrinciau ar skaiciavimai pagal tas formules yra teisingi. mano el. pst. skavius©gmail.com [ Redaguota Kt Bir 24 2010, 02:29 ] | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | Diametras 240mm (statorius),(rotorius)-243mm Vienam poliui 20 apviju 2mm varinio laido Vienai fazei 6 poliai ir prie 12 voltu naudoja 200 amperu. Vienas polis yra 1cm kvadratu, iplatejimas apie 2cm kvadratu.Naudojami neodiminiai magnetai 1cm plocio ir 26mm ilgio. Grubiai viskas paskaiciuota is sio puslapio http://www.aerodesign.de/peter/2001/LRK350/Warum_dreht_er_so.html Anglu k: http://www.aerodesign.de/peter/2001/LRK350/Warum_dreht_er_so_eng.html Kaip sakant nesistengiu islauzt max. galingumo nes tam tikrai nera reikalo uztenka pora kilovatu nors leidzia visa 15 padaryti.Siuo metu problema yra padaryti tinkama komutavima. [ Redaguota Pr Bal 05 2010, 06:06 ] | ||
Į viršų | | ||
SK'Avius |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #115 Prisijungta: Tr Geg 14 2008, 10:53Vieta: Kaunas Pranešimų: 28 | Audrius rašė ... Diametras 240mm (statorius),(rotorius)-243mm Vienam poliui 20 apviju 2mm varinio laido Vienai fazei 6 poliai ir prie 12 voltu naudoja 200 amperu. Vienas polis yra 1cm kvadratu, iplatejimas apie 2cm kvadratu.Naudojami neodiminiai magnetai 1cm plocio ir 26mm ilgio. Grubiai viskas paskaiciuota is sio puslapio http://www.aerodesign.de/peter/2001/LRK350/Warum_dreht_er_so.html Anglu k: http://www.aerodesign.de/peter/2001/LRK350/Warum_dreht_er_so_eng.html Kaip sakant nesistengiu islauzt max. galingumo nes tam tikrai nera reikalo uztenka pora kilovatu nors leidzia visa 15 padaryti.Siuo metu problema yra padaryti tinkama komutavima. Sveiki vel, Audriau, sumasciau kaip butu galima tiksliai paskaiciuoti bekolektorinio variklio sukimo momenta, kad pradejus pjaustyti jau zinotume, jog variklis pajegs tiek kiek reikia. Bet gavosi dar viena problemele, is kur paiimti feromagnetiko serdziai? Tai norejau pasiteirauti is kur jus jo gaunat? nes kiek apskambinejau firmu, tai visi lyg is medziu iskrite, tokio neturi ir negana to dar nezino kas tai per metalas. Kiek pasiknaisiojau, tai zinau, jog feromagnetiku struktūrinės dalelės ir nesant išorinio magnetinio lauko turi magnetinį momentą, ir yra daromi is gelezies, kobalto, nikelio ir dar keliu lantanidu. Pamaniau gal jus zinosit ar feromagnetikai yra gatava medziaga pvz iskasta ruda ar tai metalas, kuri reikia kaipnors chemiskai ar magnetiskai perdirbti, kad taptu feromagnetiku? [ Redaguota Kt Bir 24 2010, 02:50 ] | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | Paprasta megnetine skarda dek ir viskas,as dejau transformatorine tas pats kas paprasta ir literaturoj taip raso. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System