Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Malūnsparniai. Sraigtasparniai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Ieskau konstruktoriu ir ju malunsparnio su bekolektoriniu varikliu |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | Audrius rašė ... Paprasta megnetine skarda dek ir viskas,as dejau transformatorine tas pats kas paprasta ir literaturoj taip raso. ta skarda kur trafuose buna - nera "paprasta" | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | AR rašė ... Audrius rašė ... Paprasta megnetine skarda dek ir viskas,as dejau transformatorine tas pats kas paprasta ir literaturoj taip raso. ta skarda kur trafuose buna - nera "paprasta" Taip savo sudetim skiriasi,bet kad didele itaka tam darytu tai taip nera.nemazai perskaiciau apie apie tokiu motoru gaminima namu salygomis,tai ten raso ,kad naudoja skarda prie kurios kimba magnetas (vienas net panaudojes konservu dezuciu skarda) ir gamina motoriukus galingesnius nei originalus kurie randasi prekyboje(skirtus modeliam) | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1994 | SK'Avius rašė ... Pamaniau gal jus zinosit ar feromagnetikai yra gatava medziaga pvz iskasta ruda ar tai metalas, kuri reikia kaipnors chemiskai ar magnetiskai perdirbti, kad taptu feromagnetiku? Juk taip paprasta paGooglinti: Feromagnetikai tai tam tikri paramagnetikai, išsiskiriantys dideliu išorinio lauko sustiprinimu. Tai geležis, nikelis, kobaltas ir jų lydiniai. Juose magnetinis momentas nelygus 0, net kai nėra išorinio magnetinio lauko ir jis būdingas ne tik atskiriems atomams, bet ir ištisoms magnetiko sritims. Tai ir vadinama feromagnetizmu. Savaiminio įmagnetėjimo sritys vadinamos domenais. Visų domenų magnetiniai momentai visame medžiagos tūryje orientuoti netvarkingai, todėl rezultuojantis magnetinis momentas, nesant išorinio magnetinio lauko, lygus 0. Patalpinus į magnetinį lauką, domenų magnetiniai momentai orientuojasi lauko kryptimi.Kuo didesnis išorinio lauko magnetinio srauto tankis B, tuo ši orientacija ryškesnė, tuo stipriau feromagnetikas įsimagnetina. „Elektrotechniniai plienai“: 7209.16.10, 7209.17.10, 7209.18.10, 7209.26.10, 7209.27.10, 7209.28.10 ir 7211.23.91 subpozicijose - tai plokšti valcavimo produktai, per kuriuos tekant 50 Hz dažnio elektros srovei ir esant 1 T magnetinei indukcijai patiriami tokie galios nuostoliai, išreikšti vatais, tenkančiais vienam kilogramui, ir apskaičiuoti Epšteino (Epstein) metodu: - ne daugiau kaip 2,1 W, jeigu jų storis ne didesnis kaip 0,20 mm, - ne daugiau kaip 3,6 W, jeigu jų storis ne mažesnis kaip 0,20 mm, bet mažesnis kaip 0,60 mm, - ne daugiau kaip 6 W, jeigu jų storis ne mažesnis kaip 0,60 mm, bet ne didesnis kaip 1,50 mm. | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1994 | Cia rasi viska: elektrotechniniu_medziagu_teorinis_kursas_bakalaurams.rar [ Redaguota An Bal 05 2011, 01:32 ] | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1994 | O cia dar : andriusiene.pdf | ||
Į viršų | | ||
SK'Avius |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #115 Prisijungta: Tr Geg 14 2008, 10:53Vieta: Kaunas Pranešimų: 28 | Algis rašė ... SK'Avius rašė ... Pamaniau gal jus zinosit ar feromagnetikai yra gatava medziaga pvz iskasta ruda ar tai metalas, kuri reikia kaipnors chemiskai ar magnetiskai perdirbti, kad taptu feromagnetiku? Juk taip paprasta paGooglinti: Feromagnetikai tai tam tikri paramagnetikai, išsiskiriantys dideliu išorinio lauko sustiprinimu. Tai geležis, nikelis, kobaltas ir jų lydiniai. Juose magnetinis momentas nelygus 0, net kai nėra išorinio magnetinio lauko ir jis būdingas ne tik atskiriems atomams, bet ir ištisoms magnetiko sritims. Tai ir vadinama feromagnetizmu. Savaiminio įmagnetėjimo sritys vadinamos domenais. Visų domenų magnetiniai momentai visame medžiagos tūryje orientuoti netvarkingai, todėl rezultuojantis magnetinis momentas, nesant išorinio magnetinio lauko, lygus 0. Patalpinus į magnetinį lauką, domenų magnetiniai momentai orientuojasi lauko kryptimi.Kuo didesnis išorinio lauko magnetinio srauto tankis B, tuo ši orientacija ryškesnė, tuo stipriau feromagnetikas įsimagnetina. „Elektrotechniniai plienai“: 7209.16.10, 7209.17.10, 7209.18.10, 7209.26.10, 7209.27.10, 7209.28.10 ir 7211.23.91 subpozicijose - tai plokšti valcavimo produktai, per kuriuos tekant 50 Hz dažnio elektros srovei ir esant 1 T magnetinei indukcijai patiriami tokie galios nuostoliai, išreikšti vatais, tenkančiais vienam kilogramui, ir apskaičiuoti Epšteino (Epstein) metodu: - ne daugiau kaip 2,1 W, jeigu jų storis ne didesnis kaip 0,20 mm, - ne daugiau kaip 3,6 W, jeigu jų storis ne mažesnis kaip 0,20 mm, bet mažesnis kaip 0,60 mm, - ne daugiau kaip 6 W, jeigu jų storis ne mažesnis kaip 0,60 mm, bet ne didesnis kaip 1,50 mm. O gal zinot pas ka butu galima isigyti tokio plieno lakstais ir kuo ivairesniu skvarbu? Nes prekyboj nerandu, o tik per pazistamus. | ||
Į viršų | | ||
SK'Avius |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #115 Prisijungta: Tr Geg 14 2008, 10:53Vieta: Kaunas Pranešimų: 28 | Audrius rašė ... Taip,tas variklis sveria 3,2 kg uz starteri 2 kg lengvesnis gaunasi,ir jis tinka ne tik issukineti bet ir stabdyti rotoriu ir tuo pat metu stabdymo energija vel atgal i akumuliatoriu varyti.Viskas labai patraukliai atrodo,bet dar yra problemu su valdymu(inverteriu) siuo metu gaminamas sensorinis valdymas nes nelabai pasiteisina procesorium valdomas inverteris(pameta ar nubega daznis) kaip sakant neatpazista poliu padeties,tai det teks sensorius.del paskaiciavimu tai as imeciau Valdui sioki toki puslapi,pasitarkit su juo ar tikrai norit toki daryt. Sveiki vėl , kaip sekasi išbandyti varikli? O sakykit, kuo pasireiškia problema su procesoriumi? Variklis nesisuka ar sukasi su trukciojamais? | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | SK'Avius rašė ... Audrius rašė ... Taip,tas variklis sveria 3,2 kg uz starteri 2 kg lengvesnis gaunasi,ir jis tinka ne tik issukineti bet ir stabdyti rotoriu ir tuo pat metu stabdymo energija vel atgal i akumuliatoriu varyti.Viskas labai patraukliai atrodo,bet dar yra problemu su valdymu(inverteriu) siuo metu gaminamas sensorinis valdymas nes nelabai pasiteisina procesorium valdomas inverteris(pameta ar nubega daznis) kaip sakant neatpazista poliu padeties,tai det teks sensorius.del paskaiciavimu tai as imeciau Valdui sioki toki puslapi,pasitarkit su juo ar tikrai norit toki daryt. Sveiki vėl , kaip sekasi išbandyti varikli? O sakykit, kuo pasireiškia problema su procesoriumi? Variklis nesisuka ar sukasi su trukciojamais? Paleidimas daro problemas ir kol kas tuo kalusimu daug nedirbu nes truputi kitaip dabar perlkonfiguruoju maluna,gali to net nereikt. | ||
Į viršų | | ||
Mantas Butkus |
| ||
Viskas bus gerai Užsiregistravęs dalyvis #4 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:35Pranešimų: 299 | Audrius rašė ... ... Paleidimas daro problemas ir kol kas tuo kalusimu daug nedirbu nes truputi kitaip dabar perlkonfiguruoju maluna,gali to net nereikt. Audrius dabar keičia menčių pitch'ą, buvo neigiamas:))))) [ Redaguota Tr Bal 06 2011, 07:00 ] | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | Mantas Butkus rašė ... Audrius rašė ... ... Paleidimas daro problemas ir kol kas tuo kalusimu daug nedirbu nes truputi kitaip dabar perlkonfiguruoju maluna,gali to net nereikt. Audrius dabar keičia menčių pitch'ą, buvo neigiamas:))))) Pasiulyciau nedaryt balagano ,cia ne tavo tema,nes tu cia visai zalias agurkelis. Issitrink savo posta tada as savo istrinsiu. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System