Mano Sparnai: Diskusijos / Svetainės Archyvas / SERA grėsmė aviaciniam sportui


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: KITA :: Svetainės Archyvas
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
SERA grėsmė aviaciniam sportui
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
NNN
Kt Bal 08 2010, 03:06
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732

AR rašė ...

na del akrobatikos kazkaip nematai problemos.
Del 150 m minimalaus aukscio - tai ir taip pasmus pagal VFR yra 150 m taip kad niekas ir nesikeicia.
3000 pedu kontroliuojamoje erdveje - tai isviso lietuvos "mazajai" aviacinai neaktualu.
Kad skrydziu vadovai/koordinatoriai turi tureti popierius - irgi musuose ne naujiena.

Taigi as matau tik dvi bedas, viena maza- kad nori uzdrausti apskritai skristi virs gyv vietoviu (maza beda del to, kad ir pagal dabar galiojancias VFR nelabai iseina ten skristi) o kita beda didesne - t.y. biurokratizmo augimas, taisykliu rasymas vardan rasymo ir noras viska kuo griezciau kontroliuoti. Taigi Galima kovoti tik vardan biurokratizmo slopinimo ne daugiau.

cia tik mano asmenine nuomone, kuri gali nesutapti su kitu asmenu asmenine nuomone



Kaip tai nėr problemos dėl akrobatikos? Pvz. tupdymas į "denį" varžybų metu - normalia tūpimo trajektoriją to niekaip nepadarysi. Tenka ir staigiai žemėt, ir suktis, ir t.t. Štai Tau ir akrobatika, kuri taptų neteisėta.

150 m aukščio riba yra absurdas ir pagal lietuviškas taisykles, nes tai niekaip nėra pagrįsta saugumo kontekste. Žymiai aiškiau ir prasmingiau būtų ribot skrydžius iki kliūčių, tarkim 600 m iki kliūties. Juk pažemėm gali lėkt tik negyvenamose vietovėse (yra kitas punktas ribojantis min. aukštį virš gyvenamų vietovių ir žmonių susitelkimo). Kam daroma žala lekiant plynoje vietovėje virš žemės paviršiaus, kad ir 50 cm aukštyje?

Kaip tai "neaktualu" 3000 pėdų kontroliuojamoj erdvėj? Pvz. kauno oro uoste bazuojasi ULO (tai yra iš tikro). Tai negi pilotas turi skrist 1500 pėdų aukštyje iki CTR krašto, po to ropštis į 3000 pėdų dėl kelių km skrydžio ir vėl žemėt tūpimui? O jei kas sugalvos įsirengt privatų aerodromą CTR ribose (to nieks nedraudžia). Tai iš to aerodromo pakilus reik "lipt" į 3000, paskraidyt 30 min. ir vėl leistis tūpimui? Absurdas juk.

Čia ne apie vadovus kalbama, o apie orlaivių eismą žeme aerodromo teritorijoje reguliuojantį personalą. Taigi, įsirengė ponas AR aerodromuką, užsiregistravo ir turi samdyt profesionalą, kad jį 'nureguliuotų" riedantį į KTT ir atgal Absurdas.
Į viršų
AR
Kt Bal 08 2010, 04:42
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
Kęstutis rašė ...

AR rašė ...

na del akrobatikos kazkaip nematai problemos.
Del 150 m minimalaus aukscio - tai ir taip pasmus pagal VFR yra 150 m taip kad niekas ir nesikeicia.
3000 pedu kontroliuojamoje erdveje - tai isviso lietuvos "mazajai" aviacinai neaktualu.
Kad skrydziu vadovai/koordinatoriai turi tureti popierius - irgi musuose ne naujiena.

Taigi as matau tik dvi bedas, viena maza- kad nori uzdrausti apskritai skristi virs gyv vietoviu (maza beda del to, kad ir pagal dabar galiojancias VFR nelabai iseina ten skristi) o kita beda didesne - t.y. biurokratizmo augimas, taisykliu rasymas vardan rasymo ir noras viska kuo griezciau kontroliuoti. Taigi Galima kovoti tik vardan biurokratizmo slopinimo ne daugiau.

cia tik mano asmenine nuomone, kuri gali nesutapti su kitu asmenu asmenine nuomone



Kaip tai nėr problemos dėl akrobatikos? Pvz. tupdymas į "denį" varžybų metu - normalia tūpimo trajektoriją to niekaip nepadarysi. Tenka ir staigiai žemėt, ir suktis, ir t.t. Štai Tau ir akrobatika, kuri taptų neteisėta.

150 m aukščio riba yra absurdas ir pagal lietuviškas taisykles, nes tai niekaip nėra pagrįsta saugumo kontekste. Žymiai aiškiau ir prasmingiau būtų ribot skrydžius iki kliūčių, tarkim 600 m iki kliūties. Juk pažemėm gali lėkt tik negyvenamose vietovėse (yra kitas punktas ribojantis min. aukštį virš gyvenamų vietovių ir žmonių susitelkimo). Kam daroma žala lekiant plynoje vietovėje virš žemės paviršiaus, kad ir 50 cm aukštyje?

Kaip tai "neaktualu" 3000 pėdų kontroliuojamoj erdvėj? Pvz. kauno oro uoste bazuojasi ULO (tai yra iš tikro). Tai negi pilotas turi skrist 1500 pėdų aukštyje iki CTR krašto, po to ropštis į 3000 pėdų dėl kelių km skrydžio ir vėl žemėt tūpimui? O jei kas sugalvos įsirengt privatų aerodromą CTR ribose (to nieks nedraudžia). Tai iš to aerodromo pakilus reik "lipt" į 3000, paskraidyt 30 min. ir vėl leistis tūpimui? Absurdas juk.

Čia ne apie vadovus kalbama, o apie orlaivių eismą žeme aerodromo teritorijoje reguliuojantį personalą. Taigi, įsirengė ponas AR aerodromuką, užsiregistravo ir turi samdyt profesionalą, kad jį 'nureguliuotų" riedantį į KTT ir atgal Absurdas.


Na tupdymas varzybose tikrai niekad nebus akrobatika net ir pagal naujas taisykles - tiesiog nemanau, kad iki tiek nudebilesim
Del 150 m tai sutinku - tai bereikalinga - taciau taip jau seniai yra Lietuvoje ir naujos taisykles siuo atveju nieko nekeicia.
Del 3000 pedu - CTR privataus aerodromo niekas neisteigs tai NEIMANOMA. O tiems kurie skraido ir kontroliuojamos erdves gal bus problemu bet juk tokiu atveju vienetai.
Del "groun trafic" - jei naujomis taisyklemis bus nustatyta privalomai bet kokiame aerodrome tureti ta asmeni reguliuojanti eisma zemeje - tada LABAI BLOGAI, taciau jei bus formuluote tik tokia kad "zemes eismo vadovai turi buti serifikuoti" - tai reiskia kad JEI jie yra tai jie turi buti sertifikuoti taciau jie NEPRIVALO BUTI. Del sito punkto galiu but ir neteisus - taisykit

O tas Lietuviu bruozas ne kariauti su taisykliu kurejais bet geriau tyliai taisykliu nesilaikyti tikrai yra isisenejes ir nemanau kad toks poziuris yra labai smerktinas - tai tiesiog vienas is galimu keliu ir jei kitas kelias (su taisyklemis) sudetingas be proto - lieka tik tokia alternatyva
Į viršų
JonasKr
Št Sau 15 2011, 10:41
skrendam
Užsiregistravęs dalyvis #306
Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 1558
Aprimo čia bangavimas. Kęstuti, gal ką nors plačiau žinai apie šį reikalą http://dlapilota.pl/wiadomosci/n-flyers/stowarzyszenie-n-flyers-europe-w-walce-o-wolno%C5%9B%C4%87-latania Matyt, ne be reikalo jie ten kruta?
Į viršų
NNN
Sk Sau 16 2011, 09:51
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Na, taip ... visi aplink kovoją už savo ir ... mūsų laisvą skrydį, o mes tylim, kaip pelės po šluota. O jei atsiranda išsišokėlis, kuris sako, kad reik veikt, tai jis išvadinamas panikierium, skalambintoju. Čia bendrai, o ne konkrečiai ...

Aš SERA problemą sprendžiau taip pat, kaip ir mūsų vietinę: informavau LAK,ą ir savo federaciją, ir nesulaukęs jokių veiksmų parašiau SERA savo nuomonę apie tuos pakeitimus. gavau atsakymą, kad bus atsižvelgta.

Beje, man keista, kodėl mūsų "didžioji" sportinė aviacija tyli, nes EASA ir SERA reguliuoja jų veiklą, ne mūsų. EASA mūsų veklos nereguliuoja (žiūr. mano pateiktus dokumentus kitame skyriuje - 216/2008, II priedas).

http://www.aviationsafetymanagement.com.au/productsandservices/serageneralaviation.php

http://www.eurocontrol.int/corporate/public/subsite_homepage/index.html

Pridedu ir 2010 Eurokontrolės veiksmų planą.

Sausio 26 d. vyks konferencija. na, reiks pasiskaityt medžiagą, sekt, kas vyksta. http://www.eurocontrol.int/corporate/public/event/110126_EU_Aviation_Safety_EC.html

Tik aš manau, kad LAK, federacijų vadovai, VĮ Oro navigacija ir CAA turėtų išleist "žmonių kalba" santraukas ir paaiškinimus tam, kad nekiltų neaiškumų, baimių, ar panikos.

Visi reikalauja žinot LR Aviacijos įstatymą, Čikagos konvenciją ir t.t., o kas vyksta aviacijos teisės srityje šiandien, nieks nieko nesako. Kodėl? - arogancija, padėtis visuomenėj trukdo?





[ Redaguota Sk Sau 16 2011, 12:08 ]
Į viršų
JonasKr
Sk Sau 16 2011, 11:09
skrendam
Užsiregistravęs dalyvis #306
Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 1558
Kęstuti, o gal kokiam AP apie tai parašyt? Ant popieros ir lietuviškai - jau arčiau lietuviško kaliuko. Žurnalą visiems aviaciniams klerkams ant stalo padeda. Tik klausimas, ar jie jį perverčia....?
Į viršų
NNN
Sk Sau 16 2011, 12:34
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
JonasKr rašė ...

Kęstuti, o gal kokiam AP apie tai parašyt? Ant popieros ir lietuviškai - jau arčiau lietuviško kaliuko. Žurnalą visiems aviaciniams klerkams ant stalo padeda. Tik klausimas, ar jie jį perverčia....?


Ech, pamiršau prisegt Eurokontrolės veiksmų planą 2010 ... , na dabar prisegiau

Nežinau, kas tą AP skaito ... Tik matau, kaip kitų šalių CAA (ar jų analogai) informuoja "liaudį" teisės reikalais. Principas maždaug toks: tai daryt galima, o to ne, čia skrist galima, o čia ne ir t.t. Visa informacija, reikalinga vidurinį išsilavinimą turinčiam rekreaciniam "tapkės" pilotui telpa ant A4 lapo formato. Kokia čia rekreacija, poilsis, ar prasmingas laisvalaikio praleidimas, jei reik knaisiotis po AIR'us, ONIR'us, nes nežinia, ką ir kas vėl uždraudė, ar apribojo vakar, ar šiandien po pietų? Ne kiekvienas, juk Lietuvoj dar ir kompiuteriu bei internetu naudotis moka. Mano vienas mokinys jau skraidydamas savarankiškai pirmą kartą įsigijo kompą ir pradėjo studijuot interneto gelmes. Bet dar reik ir tą "mandrą" biurokratinę-teisinę kalbą suprast. Mūsuose niekaip niekaip nėra iki šiol suvokiama, kad NEBĖR dosafo, kad yra daug pilotų, kurie ne tik, kad nepriklauso jokiems klubams, bet ir savo nuosavus aerodromus turi, taigi ir jokių viršininkų ant savo galvos ... Ar mąstė kas, kaip juos ta kasdienė informacija pasiekia? Ar suprantama jiems ta informacijos pateikimo forma, kuri suprantama tik aviacijos specialistams? Ar apskritai suvokiama, kad 216/2008, II dalies pilotai NĖRA aviacijos specialistai?

Aš kasdien dalyvauju JK ULO forumuose ir matau, kad jie, turbūt geriausiai Europoje "išmuštruoti" ULO pilotai užveda tokias temas, kaip: o kas yra QNH? QFE?, ar galima skrist virš gyvenamų vietovių? O kokiam aukštyje?

Tai rodo, kad vidutinis statistinis ULO pilotas NESINAUDOJA kasdien aviacijos tesės informacija bei žiniomis ir todėl jas pamiršta gavęs licenziją. Jei jį permokysi ir jis vėl tuo nesinaudos, tai ir vėl greit pamirš. Todėl naudinga būtų sudaryt ir periodiškai leist atmintinę-aplinkraštį ("cirkuliarą"), kurį kiekvienas galėtų įsidėt kišenėn, ar žemėlapio dėklan. Pasidairius ULO internetinėse parduotuvėse galima rast tokių atmintinių. Jas leidžia CAA, VĮ Oro navigacija organizacijų analogai ir parduoda (papildomos pajamos !!!!). Jas taip pag galėtų leist ... AP, kaip žurnalo priedą (taip pat padidintas susidomėjimas leidiniu !!!! ).

ai_actionplan_2010_released.rar

[ Redaguota Sk Sau 16 2011, 12:36 ]
Į viršų
NNN
An Sau 18 2011, 10:27
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Dar ... ar žinojot kas, kad buvo vedamos derybos dėl mūsų veiklos reguliavimo EASA, t.y. reikalavimų jai suvienodinimo visoje ES? Tai vyko įgyvendinant minėtą Eurokontrolės veiksmų planą. Anglų ir prancūzų dėka pokyčiai buvo minimalūs ir nukreipti į kontrolės minimumo išlaikymą bei mažinimą. EASA mūsų nelies dar minimum 10 metų Buvo išvestas bendras vardiklis artimas prancūzų ir amerikiečių reikalavimams.

Didesnė bėda yra vietinės institucijos (taip pat ir pačios federacijos), su kuriomis reik laiks nuo laiko dėrėtis

Pasikartosiu - prancūzų reikalavimai vis dar lieka tiksliausiai atitinkantys ES teisės aktams. Visų kitų valstybių (LR taip pat) vidaus reikalvimai yra gerokai griežtesni, nei tą leidžia ES teisė.


[ Redaguota An Sau 18 2011, 10:32 ]
Į viršų
AR
An Sau 18 2011, 02:03
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
Kęstutis rašė ...

Dar ... ar žinojot kas, kad buvo vedamos derybos dėl mūsų veiklos reguliavimo EASA, t.y. reikalavimų jai suvienodinimo visoje ES? Tai vyko įgyvendinant minėtą Eurokontrolės veiksmų planą. Anglų ir prancūzų dėka pokyčiai buvo minimalūs ir nukreipti į kontrolės minimumo išlaikymą bei mažinimą. EASA mūsų nelies dar minimum 10 metų Buvo išvestas bendras vardiklis artimas prancūzų ir amerikiečių reikalavimams.

Didesnė bėda yra vietinės institucijos (taip pat ir pačios federacijos), su kuriomis reik laiks nuo laiko dėrėtis

Pasikartosiu - prancūzų reikalavimai vis dar lieka tiksliausiai atitinkantys ES teisės aktams. Visų kitų valstybių (LR taip pat) vidaus reikalvimai yra gerokai griežtesni, nei tą leidžia ES teisė.



nezinojom
Į viršų
JonasKr
An Sau 18 2011, 02:50
skrendam
Užsiregistravęs dalyvis #306
Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 1558
užtat reik arba imt į savo rankas AP, arba tęsti LAK naujienlaiškio kūrimą bei platinimą. Pastaruoju mielai vėl užsiimčiau, jeigu tik sutartumėme, kad nereikės informaciją plėšte plėšti iš visų. Gauti naudingą info e-pačta patogu ir ji gali greit atkeliauti
Į viršų
NNN
An Sau 18 2011, 03:26
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Žinoma, sunku viską susekt, kas vyksta biurokratiniame pasaulyje. Todėl ir turime LAK, kuris turėtų rast kontaktų aviacinių biurokratų tarpe, kurie teiktų tą informaciją. Tada būtų galima greit ir reaguot. Darbas sunkus ir nedėkingas, bet kitaip neišgyvensim.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0869sek,0.0112iš to užklausomsDB užklausos:27. Naudojama atmintis:3,926kb