Mano Sparnai: Diskusijos / 115 / 115 kg lėktuvėlio projektas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
115 kg lėktuvėlio projektas
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Paulius15
Št Sau 19 2013, 10:01
Užsiregistravęs dalyvis #987
Prisijungta: Pn Rgp 17 2012, 11:35
Vieta: Gargzdai
Pranešimų: 37
Kęstutis rašė ...


Paulius15 rašė ...

Na šią vasarą ir man teko paskraidyti su cessna 172 bei trupti "papilotuoti"


Na, Cessna ir tas lengvutis visiškai ne tas pats, toli gražu ne tas pats. Nekalbu apie pilotavimą, kalbu apie skraidymo esmę. Skraidant su lengvučiu dingsta poreikis skrist "dėžute" (tikriau ta "dėžutė" daugiau simboliška - užtenka ratą aplink bokštą apskrist ir tupiam ), tūpt išilgai tako, kaunantis su šoniniu vėju - galima tūpt skersai tako prieš vėją Pvz. Aleksote KTT yra 50 m pločio, tai pučiant 6 m/s užteks pusę jo pločio , o taip pat ir kilt - galima ir nuo riedėjimo takelių ir skersai KTT . Taip pat nerūpi variklio gedimas - bet kokia lygesnė pievą - aerodromas po ratais . Na, o apie apžvalgą nėr ko ir kalbėt - kabinos stiklas niekada nesusibraižo


Na nelabai supratau ar tas lengvutis tai ulo ar Sting? O su cessna iš tiesų skristi nėra labai patogu,palyginus kai skridau su ulo tai man daug labiau patiko ulo,nes ir dėl tos apčios apžvalgos bei pats skrydis su ulo įdomesnis. (čia mano nuomone)
Į viršų
Albertas
An Vas 09 2021, 11:54
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1003
Kolegos konstruojantys ir skraidantys MKO, kurgi dingo musu noras sukonstruoti lietuvuska 115-120 klases lektuveli?Pamenu bvo toks bumas, bet ar biurokratija ismuse ji,ar patys apatiski pasidarem...gal pabandom is naujo realizuot ta ideja...tuo labiau kad as turiu jau liemeni is vamzdeliu virinta,sparnus zyles tipo,kalakuto uodega puikiai tiko,yra spyriai pagaminti,valdymo sistema pradeta,plastikine nosele,zodziu butu griekas neuzbaigti to projekto...variklio reikia iki 30kg ir apie 25-30aj...galima butu zaisti su trabantu ar Vichriu,bet noretusi tobulesnio variklio nuo paramotoro apie toki galinguma...gal kas galit prisidet tuo klausimu?
Į viršų
Andriusis
An Vas 09 2021, 12:30
Užsiregistravęs dalyvis #198
Prisijungta: Pn Rgp 22 2008, 09:18
Pranešimų: 97
As pardaviau Juozui49 koning sd570 ,sakė padarys remontą o ką toliau planuoja nežinau. 32aj 21kg stovejo ant chevvrono. Pakalbink gal parduos.
Į viršų
bence
An Vas 09 2021, 12:55
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1535
115 konstruot Lietuvoje nera jokios prasme, nes reikalinga tiek licencija tiek registracija. Norejau zioga daryt 115.Arturas skypup.Deje turi but tka sutartis ir patvirtintos taisykles ne su fiziniu asmeniu, bet su organizacija.Kolkas ne viena is esamu aviaciniu organizaciju mano ziniomis dar nera to padarius.As asmeniskai bandziau siulyt senoviniu orlaiviu asociacijai, taciau pasiulymas buvo atmestas.
Į viršų
Tinklalapis
Albertas
Tr Vas 10 2021, 11:08
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1003



'taigi...Lietuva visad issiskiria, cia gi negali but kaip kitose europos valstybese...tiek to...skraidysim partizanais...kaip sovietmeciu...
Į viršų
PovilasK
Tr Vas 10 2021, 12:26
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 739
Dauguma federacijų yra vienas-penki žmonės. Epizodiškai prisijungia dar 5-10.
Tada turim ~1000 patarėjų ir dar ~2500 balasto "su nuomone", "besidomintys", "draugai" ir "į temą".

Atitinkamai, nuomonės svarbos indeksas:
- Dirbantys, darantys, etc: 1/1 (ima ir padaro)
- patarėjai: 1/1000
- balastas: 1/2500

Labai gali būti, kad dėl to ir "nesidaro". TKA ir LTSA tai absoliučiai neįdomu, jie geležinkelius, kelininkus prižiūri - ten veiklos n^k.

[ Redaguota Tr Vas 10 2021, 12:27 ]
Į viršų
Tinklalapis
Reno
Tr Vas 10 2021, 01:35
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Andriusis rašė ...

As pardaviau Juozui49 koning sd570, sakė padarys remontą o ką toliau planuoja nežinau. 32aj 21kg stovejo ant chevvrono. Pakalbink gal parduos.

Kad Konig SD570 geriausiu atveju "tempia" 28 a.g. Kai jo teises perpirko Compact Radial Engines, daugiau 24 a.g. dabartinis gamintojas nedeklaruoja. Tas pats nutiko ir su mažesniuoju broliu - 3-cilindriu SD430 - "nusilpo" nuo 24 iki 20 a.g.
Į viršų
Algirdas L
Tr Vas 10 2021, 03:19
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 532
Aš naudoju parasparnio varikliuką. Apie 10kg. ir 27 aj.
Į viršų
KĘSTUTIS A.
Tr Vas 10 2021, 03:32
Užsiregistravęs dalyvis #118
Prisijungta: Št Geg 17 2008, 12:50
Vieta: KĖDAINIAI
Pranešimų: 432
Algirdas L rašė ...

Aš naudoju parasparnio varikliuką. Apie 10kg. ir 27 aj.

Algi,čia kalbi apie "Atgimimą"?
Į viršų
Reno
Kt Vas 11 2021, 10:53
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
PovilasK rašė ...

Dauguma federacijų yra vienas-penki žmonės. Epizodiškai prisijungia dar 5-10.
Tada turim ~1000 patarėjų ir dar ~2500 balasto "su nuomone", "besidomintys", "draugai" ir "į temą".

Labai taikli klasifikacija, vos vienos specifinės grupės tetrūksta...
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0875sek,0.0123iš to užklausomsDB užklausos:32. Naudojama atmintis:3,929kb