Mano Sparnai: Diskusijos / 115 / 115 kg lėktuvėlio projektas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
115 kg lėktuvėlio projektas
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
vysniukas
Pn Kov 04 2011, 04:30
Užsiregistravęs dalyvis #360
Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41
Pranešimų: 756
Tai, kad taip buvo, sako kad nauji pasitaise i geresne puse, o kaip is tikro
Į viršų
šermukšnis
Pn Kov 04 2011, 05:53
Užsiregistravęs dalyvis #695
Prisijungta: Kt Grd 02 2010, 08:25
Pranešimų: 60
kiek pastebejau,ant vienviečiu lengvu lektuveliu stovi hirt f33.Nesu mates jpx,simonini ar kitu nauju paravarikliu.Toks jausmas, per mažai kubaturos tuose varikliuose,kad jie galetu patikimai dirbti apkraunant.
Į viršų
bence
Pn Kov 04 2011, 07:50
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1535
F33 tikrai neblogas variklis, kaip ir simoninis.Tik reik zinot kiekvieno silpnasias vietas ir nedaleisti tiem trukumam pasireiksti.
O atvejai kai tulas litovcas nepasigilines pila i nikosilini cilindra tepala prastesni nei ms20 , neapsprendzia motoro resurso...
jeigu tie motorai tikrai butu blogi, jie luztu kas antram ar treciam, o ne pavieniam "entuziastam"
Į viršų
Tinklalapis
Reno
Št Kov 05 2011, 11:37
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Hirth F33 labai artimas "giminaitis" - Zanzottera MZ 34. Kuris atsirado pirmas, nežinau, bet vizualiai juos atskirti labai sunku. Zanzottera savo variklio teises pardavė kanadiečiams - www.compactradialengines.com. Pastarieji jį kažkiek patobulinę sėkmingai gamina toliau.
Į viršų
vysniukas
Sk Kov 06 2011, 04:44
Užsiregistravęs dalyvis #360
Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41
Pranešimų: 756
O cia katolgas europieciu is ju galima isigyti mz34
http://ulmtechnologie.e-catalogues.info/
Į viršų
Albertas
Kt Rgp 02 2012, 11:00
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1003
Gal gryžkim vėl prie 115 klasės(arba 120) kaip pas vokiečius?Kas naujo šioje srityje,gal jau yra kokių rezultatų?
Aš pradėjau nuo schemos, po to netyčia suvirinau fermą,kolega pasiūlė Strazdo sparnelius ir Lak16 plokštumas,keli varikliai mėtėsi(ne rotax),d16t vamzdžių keletas ir taip nori nenori ,atrodo, 110-115kg lėktuvėlis išeis...
tuščio 110kg
pilnas skridimo 250kg
foto vėliau....
Į viršų
esherys
Št Sau 12 2013, 02:01
Užsiregistravęs dalyvis #1046
Prisijungta: Tr Sau 09 2013, 09:39
Pranešimų: 3
sveiki visi.
cia mano pirmas postas. prasau nepeikti-nesmerkti del rasybos, rankos ir smegenine ne tam pritaikytos.
auga gal ir nevietoj, bet teisingai...
i tema.
ka manot? mano atzvilgiu puiki ir paprasta konstrukcija.
http://www.youtube.com/watch?v=_Lhz0JwxkQA
http://www.youtube.com/watch?v=4hbNtFMz-dc]
Į viršų
Juozas
Št Sau 12 2013, 08:59
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996
Tipiškas vamzdinis-skudurinis aparatas. Paprastas, technologiškas, lengvas, tik prastos aerodinamikos.
Į viršų
NNN
Št Sau 12 2013, 11:43
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Kreiseris 90 km/h, su 28 AJ, 6-8 ltr./h.
Su visais prietaisais, el. starteriu ir t.t.
Ir jam pilotuot JAV nereik nei licenzijos, nei registracijos ir kainuoja naujas apie 30000 lt. Rinkiniai neparduodami.

[ Redaguota Št Sau 12 2013, 11:50 ]
Į viršų
Paulius15
Sk Sau 13 2013, 11:35
Užsiregistravęs dalyvis #987
Prisijungta: Pn Rgp 17 2012, 11:35
Vieta: Gargzdai
Pranešimų: 37
Na nežinau, man šis lėktuvėlis gana simpatiškas. Tik neaišku kaip Amerikoje leidžiama jį pilotuoti be licenzijos? Gi kyla iš aerodromo. Frazeologizma vistiek reikia mokėti.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0695sek,0.0103iš to užklausomsDB užklausos:33. Naudojama atmintis:3,930kb