Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Vladas Kensgaila |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Nerijus Korbutas |
| ||
Puslapio įkūrėjas Užsiregistravęs dalyvis #1 Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23Vieta: Raseiniai. Lietuva Pranešimų: 1797 | Čia mėginsime surinkti informaciją apie konstruktorių V.Kensgailą. Visos jo konstrukcijos ir t.t. Gaila, neturiu galimybės asmeniškai nuvažiuoti pas gerb.Kensgaila ir mėginti priprašyti papasakoti savo gyvenimo istoriją. Sukonspektuota medžiaga keliaus į svetainės Galeriją. Kviečiu aktyviai prisidėti. Čia talpiname nuotraukas iš savo asmeninių archyvų, ar kitur, atsiminimus ir viskas kas susiję su Kensgaila. Pradžiai bent išvardinti visas konstruktoriaus sukurtas konstrukcijas. Ačiū. | ||
Į viršų | | ||
Nerijus Korbutas |
| ||
Puslapio įkūrėjas Užsiregistravęs dalyvis #1 Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23Vieta: Raseiniai. Lietuva Pranešimų: 1797 | Galerijoje Vl.Kensgailos puslapyje, "Aušros" aprašymas Tiesa, straipsnis spausdintas Sparnuose, iškart po "Aušros" išbandymo, ir nepapasakoja visos lėktuvo istorijos. | ||
Į viršų | | ||
AHTAHAC |
| ||
AHTAHAC Užsiregistravęs dalyvis #37 Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33Pranešimų: 693 | prie lektuvo charakteristiku prasyta: Tuščio lėktuvo svoris 2000 kgDidžiausias skridimo svoris 60 km/valGreitis kylant ir leidžiantis 14 mĮsibėgėjimas 15 mSparno mostas 28,3 m3Sparno plotas 3 mLėktuvo aukštis Fantastyka! katapulta - isibegejimui reik maziua nei sparnu plotas [ Redaguota An Spa 14 2008, 01:31 ] | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 998 | Kažkur senose "Modelist-konstruktor" iškarpose mačiau kažkiek medžiagos apie "Žuvėdrą". | ||
Į viršų | | ||
Nerijus Korbutas |
| ||
Puslapio įkūrėjas Užsiregistravęs dalyvis #1 Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23Vieta: Raseiniai. Lietuva Pranešimų: 1797 | Juozas rašė ... Kažkur senose "Modelist-konstruktor" iškarpose mačiau kažkiek medžiagos apie "Žuvėdrą". Jei nesunku pažiūrėkit Juozai kada. Nes taip sunkiai sekasi pildyti tą sarašą, kad neduok Dieve... | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 998 | Gerai, paieškosiu. Kai rasiu įdėsiu viską. | ||
Į viršų | | ||
Nerijus Korbutas |
| ||
Puslapio įkūrėjas Užsiregistravęs dalyvis #1 Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23Vieta: Raseiniai. Lietuva Pranešimų: 1797 | Dėkoju iš anksto. Kitus, irgi, jau n-dešimtą kartą kviečiu prisidėti prie savotiškos, lietuviškų savadarbių lėktuvų, jų kūrėjų, enciklopedijos sudarymo, pasidalinti nuotraukomis, prisiminimais, iškarpomis iš senos spaudos. | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 998 | Jau radau. Išversiu, paruošiu, įdėsiu. | ||
Į viršų | | ||
Nerijus Korbutas |
| ||
Puslapio įkūrėjas Užsiregistravęs dalyvis #1 Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23Vieta: Raseiniai. Lietuva Pranešimų: 1797 | Šaunu. | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 998 | Lėktuvas "Žuvėdra" buvo sukurtas 1961 metais, panaudojant sklandytuvo A-2 dalis. Bendra sklandytuvo schema buvo palikta be pakeitimų. Aukštasparnis monoplanas su atatampomis sutvirtinta uodegos sija. Reikėjo taip modifikuoti konstrukciją, kad sumontavus variklį ir važiuoklę, nepasikeistų centruotė, ir nesumažėtų atskirų dalių atsparumas. Variklis įmontuotas vietoje pirmos kabinos. Tam reikėjo žymiai perdaryti priekinę liemens dalį, įmontuojant sustiprintus špantus, prie kurių tvirtinami važiuoklės stovai ir variklio rėmas. Uodeginė liemens dalis taip pat sustiprinta: paaukštinta ir padaryta trikampio skerspjūvio. Pagrindinės važiuoklės ratai - motorolerio. Uodeginis ratukas savos gamybos, pilnaviduris, laisvai orentuotas. Dergalų bakas įrengtas sparne, pirmame trečdalyje, 20 litrų talpos. Avira kabina iš priekio pridengta irganinio stiklo skydeliu. Įlipimas per dešiniame kabinos šone irengtas dureles. Pagrindiniai duomenys: Sparnų ilgis - 13,052 m. Lėktuvo ilgis - 6,230 m. Sparno plotas - 16,13 kv.m. Sparno profilis - R-lll. Variklis - M-72. Galingumas - 22 a. g. Reduktorius - 1:0,52. Propelerio skersmuo 1,7m. Tuščio lėktuvo svoris - 280 kg. Skridimo svoris - 380 kg. Skridimo greitis - 110 km/h. Kilimo reitis - 65 km/h. Tūpimo greitis 60 km/h. Įsibėgėjimas kylant - 250 m. Prariedėjimas nutūpus - 200 m. Žemėjimas su išjungtu varikliu - 2,5 m/s. [ Redaguota Št Spa 25 2008, 09:46 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System