Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Vladas Kensgaila |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2973 | nenoriu pasirodyti pesimistas,bet ne geresnis atvejis ir nepamatuotas optimizmas.Manyčiau,geriausia yra būti realistu.Lietuvėlėje turime labai ne daug kuo pasigirti,tad džiaugiamės tuo,ką turime,ir tai labai gerai.Tik kartais norimą pateikiame kaip esamą ar būsimą.Pamenu,panašiai buvo rašoma apie mano "brolio" sukonstruotą sraigtasparnį"Sidabrinis Titanas"-kad jis žymiai pigesnis už užsienio analogus,kad labai funkcionalus,tobula konstrukcija ir t.t. ir pan.Ir kad netrukus bus masiškai gaminamas Lietuvoje arba net užsieniuose.Iš tikrųjų gražios svajonės.Realybę visi žinom... O realybė tokia:Kažkada bandžiau pramušti mokomųjų skraidyklių sertifikavimą Vokietijoje.Nesvajojau apie serijinę gamybą užsieniuose-mes patys sėkmingai jas gaminome.Tačiau Vokiečių sertifikatas būtų atvėręs kelią prekybai mųsų gaminiu vakarų valstybėse.Tai va,kad sertifikuoti paprastą skraidyklę Vokietijoje,reikėjo pirmiausia pagaminti ir padovanoti sertifikuotojams 6 skraidykles.3 iš jų būtų buvę bandomos statiškai,t.y. sulaužomos.Kitos 3 dinamiškai,kitaip sakant irgi visaip prievartaujamos.Iš jų irgi nekas būtų likę.Be to už šiuos bandymus būtų reikėję pakloti apie 200 000 DM( Vokietijos markių tada).Čia kalba ėjo tik apie sertifikavimą,ne apie parengimą serijinei gamybai. Motoskraidyklę sertifikuoti būtų kainavę tada 800 000 DM+6 MS sulaužymui. Dabar gryžkim prie V.Kensgailos lainerio.Manau visi suprantam,kokio sudėtingumo šis orlaivis.Negalėčiau skaičiumi įvardint,kiek kartų sudėtingesnis už paprastą skraidyklę.Manau tokiu skaičiumi brangesnis ir būtų jo sertifikavimas Vokietijoje,be kurio net svjot apie masinę gamybą neverta.Bet tegul,sakykim vokiečiai tai apsiima ir ruošia serijinei gamybai.Ką reiškia paruošimas serijinei gamybai orlaivio,kuris vienetinis,nėra jokių darbo brėžinių(ne eskizų),kurio dauguma detalių pagaminti plaktuko ir pjūklo pagalba.O juk serijinėje gamyboje svarbiausia pigumas ir technologiškumas..Nekalbant apie išsamius brėžinius,turi būti paruoštos technologijos absoliučiai kiekvienai detalei,po to gaminamos formos,kuriamos programos automatinei gamybai ir t.t.Sudėkime visą šį triūsą,paskaičiuokime išlaidas,(jei aplamai tai įmanoma bent apytiksliai padaryt).O po to įvertinkime, Vokietijos biurokratinio aparato apsukas.Kiek laiko visa ši procedūra užtruktų,jei pvz paprastos skraidyklės sertifikavimas trunka 3 metus Reziume:-kokio stambumo Vokietijos firma galėtų tuo užsiimti? P.s. čia tik mano pasamprotavimai,gal viskas yra priešingai.Juk būna pasaulyje stebūklų.Antai vakar vienas pažystamas apie vieną papasakojo.Sako važiuoju su mašina,kai kalė akmuo į stiklą,tas ir trūko.Nieko nedariau,po pusės metų žiūriu-įtrūkimo kaip nebūta [ Redaguota An Lie 30 2013, 11:32 ] | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1629 | Visiskai sutinku su Vytu. Orlaivis zinoma fantastiskas, nors ir visiskai be jokios pritaikymo galimybes. Tikimybe kad kazkas apsiims ji sertifikuot ir paleist (klausimas kuriem galam?) i serijine gamyba.. Na manau visiem aisku kaip ten kas. Siuo metu kai arba bankrutuoja arba vos gala su galu suduria desimtmecius esantys rinkoje gamintojai (jiems nieko sertifikuot nereikia, jie turi jau gaminamus) sertifikuot kazka nauja kai puse jo neaisku is ko pagaminta ( o kita puse is isluptu jaku detaliu) butu visiska kvailyste. Pritariu tai nuomonei kad zymiai geriau butu bent jau jei ne pagamint sertifikuota ulo tai bent jau pagamint kelis mko lietuviskiems aeroklubams sklandytuvu tampymui. Tu nereiktu ir sertifikuot bet nauda butu didziule. O kokia nauda is astuonviecio aparato kuris negali skraidint jokio keleivio? O jei ir bus sertifikuotas LT Vel nauda abejotina. Bus koks nors taxi ir skraidins turistus ir zioplius aplink vietini aerodroma. Bet kaip orlaivis ir kaip paminklas Konstruktoriui tai neabejotinai fantastiskas egzempliorius. manau kad jam tikrai atsirastu vieta kokiam amerikonu muziejui kaip skraidantis paminklas Konstruktoriui. | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1992 | Vytai, o juk gali buti ir "samokslo" teorija. Na issiukstinejo panasios klases lektuvu gamintojas, kad LT atsirado panasaus tipo orlaivis su tokiomis pat ar net geresnemis charakteristikomis. O jei dar ir gamyba pigesne? Kad LT nepaleis jo serijinen gamybon tai ir afrikoje zinoma, bet kas bus jei projekta nusipirks kita, konkuruojanti firma. Na kam reikalingas potencialus konkurentas. Va ir pusvelciui nuperkamas projektas ir kisamas giliai i stalciu. Patiems sertifikuoti taip pat brangu. Na nebet pasiskolinti keleta ideju is VK9. Tokia praktika populiari pas kapitalistus. | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2973 | Be abejo,Algi,kas galėtų paneigti galimybę,kad...Visokių čia samokslo teotijų būtų galima prikurt ... ko gero protingiausias buvo Josifas Visarionovičius.Per karą surinko visus žymiausius to laiko aviakostruktorius,uždarė į "konstruktorių biurą"(ar konclagerį,kaip pavadinsi)neleido nei pas žmonas,nei vaikus,kol nesukurs geresnį naikintuvą,nei vokiečių...nei tau sertifikavimo išlaidų,nei biurokratinio aparato įveikt.rezultatas buvo po kelių mėnesių. Nieko tie vokiečiai neišmoko per tiek laiko | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5565 | http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/avarinio-nusileidimo-panevezyje-herojus-legendinis-lietuvos-aviatorius-vladas-kensgaila-56-637163 | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | Rolandas rašė ... http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/avarinio-nusileidimo-panevezyje-herojus-legendinis-lietuvos-aviatorius-vladas-kensgaila-56-637163 abu motorai sustojo? | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5565 | Motorai dirbo puikiai. | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | Rolandas rašė ... Motorai dirbo puikiai. ??? kame šaknys? juk tai mazdaug 1 km iki aerodromo. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5565 | Andriau, tu arčiau Panevėžio nei aš. Tereikia paskambint. Komentarai čia truputį bus panašūs į apkalbas. Vyksta tyrimas tskant... | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2364 | AR rašė ... Rolandas rašė ... Motorai dirbo puikiai. ??? kame šaknys? juk tai mazdaug 1 km iki aerodromo. tik 1 km UŽ aerodromo | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System