Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: KITA :: Jūsų skrydžiai. Fotografijos. Pasakojimai ir t.t. |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Shadow |
Eiti į puslapį << | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | NNN rašė ... Parašyk Shadow konstruktoriui davidgcook©btinternet.com Arba paklausk forume http://forums.bmaa.org/default.aspx?f=45 Būsim dėkingi, jei tu tai padarysi. Tu ten visus pažįsti..., be to esi savotiškas lėktuvo krikštatėvis... Na ir su anglų kalba yra problemų... | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Rolandas rašė ... NNN rašė ... Parašyk Shadow konstruktoriui davidgcook©btinternet.com Arba paklausk forume http://forums.bmaa.org/default.aspx?f=45 Būsim dėkingi, jei tu tai padarysi. Tu ten visus pažįsti..., be to esi savotiškas lėktuvo krikštatėvis... Na ir su anglų kalba yra problemų... OK ... | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1535 | Abejoju ar naudojot pati ploniausia dakrona, bent kiek atsimenu (plono dakrono rusiu yra daug).O toliau reikia laikytis technologiju kurios rekomenduojamos t.y. specialus netempiantis lakas, tiksli lygintuvo temperatura ir t.t. rezultatas:modelis is balzos aptemptas ploniausiu dakronu ar seconite light konstrukcijos neistampo. Lietuviskas dakronas yra pati blogiausia danga ant svieto, nebent an-2 traukt tinkamas.jau vien del beprotisko svorio ir sudetingos lakavimo proceduros | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Štai, radau Pasirodo nenaudotos jokios aviacinės dangos ... kažkas iš suknelėms naudojamos tekstilės (artikulas FT75-95-F-WHITE-STD), kuri labai silpnai traukiasi, todėl reik iš karto gerai įtempt. Visa diskusija yra čia http://forums.bmaa.org/default.aspx?f=45&m=125918 Rolandai, manau, kad būtų gerai Povilą pagalbon ... čia tiesiog reik sėst ir skaityt ..., na, supranti ... Gavau atsakymą iš konstruktoriaus ir gamintojo. Jis patvirtina, kad informacija, skelbta aukščiau minėtame forume yra teisinga. Išsamiausia čia: Arville Textiles Ltd (West Yorkshire) has kindly tested the shrinkage of their FT-75 polyester fabric in their lab. It is responsive to heat shrinking, so no worries about this 'ladies dress lining' fabric being pre-shrunk. The shrinkage @ 120 degrees C is: - Warp: 4.9% - Weft: 4.9% Shrinkage @ 150 degrees C (the standard BS temp) is: - Warp: 13.2% - Weft: 11.9% Arville also comment that they have sold this "loomstate" polyester fabric before for covering microlight aircraft. Manufacturer code: FT75-95-F-WHITE-STD Price: £9.56 /linear metre Delivery: Ex-stock The Arville FT-75 data sheet is attached below as a PFD. in comparison, I tested the shrinkage of genuine Poly-Fiber HS90X Stits lightweight polyester fabric (94x94tpi; 1.7oz/sq.yd; 90lb/in) suitable for microlights. Shrinkage at 175 degrees C - Warp: 12.5% - Weft: 11.1% I've found that using the higher temps gives too much tension (i.e. at 12% shrinkage) and ends up pulling the foam ribs and aileron/flap trailing edges out of line. It was better to set the iron to a lower temp and only get gentle tension (i.e. less than 8% shrinkage). It seems to me that the 5% shrinkage of Arville FT-75 (at the 120 C temp) should be good for the Shadow wing/tail surfaces. Trumpas vertimas: Poliesterinis audinys Arville Textiles FT-75 traukiasi 4,9% prie 120 C; prie 150 C apmatai - 13,2 %, ataudai - 11.9 % Rekomenduojama nekaitinti daugiau, nei 120 C, ypač aptraukiant vairus. Audinys lakuojamas celiulioziniu laku (celonu?) "cellulose dope". Nežinau, gal reik paeksperimentuot? [ Redaguota Kt Spa 30 2014, 03:26 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << | |
Powered by e107 Forum System