Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: KITA :: Jūsų skrydžiai. Fotografijos. Pasakojimai ir t.t. |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Shadow |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | Norėdami pačiupinėti lėktuvą-šešėlį (shadow-šešėlis) vakar su Juozu nuskridome į Karteną. Aplankėme Raimondą, palydėjusį mus su Zefyru, pasidžiaugėm jūra, bandėm vaikščioti vandeniu. | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1992 | Kaip jis pakyla is trumpesnes aiksteles? juk pliurpa turetu grunta kabinti staigiau truktelejus vairolazde. patiko foto kur labai storas Rolandas bando susipokuoti antroje sedyneje | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1537 | na ir kaip skrenda tas shadowas? | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | Antroj sėdynėj trukdo ne storis o ilgis. Kai atidarai priešingą langą, įlipti įmanoma. Mano supratimu propelerį sugadinti galima ir lygiam aerodrome net nuo mažo parašiutavimo tupiant. Labai moderni važiuoklė-du angliniai strypai. Didokas plotas, keistas sparnų tvirtinimas-dar įmesiu nuotrauką. Mažutė vairolazdė šone, labai retos nerviūros, palaidoka danga. Lėktuvas dar beveik neskraidė-tvarkomas. Deklaruojama kad jo kreiserinis greitis siekia 150 km/val. Jei tai tiesa ir dar normalus pavaldumas, tada mano pamatyti trūkumai nėra trūkumai. Reikia paskraidyti. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | Sparno tvirtinimo priekinis ir užpakalinis mazgai maždaug per 8 cm, nors šiaip sis atstumas būna apie pusė stygos. Sparnai kliba, klibėjimą riboja galinės nerviūros. | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | Rolandas rašė ... Sparno tvirtinimo priekinis ir užpakalinis mazgai maždaug per 8 cm, nors šiaip sis atstumas būna apie pusė stygos. Sparnai kliba, klibėjimą riboja galinės nerviūros. labai neracionalu | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Algis rašė ... Kaip jis pakyla is trumpesnes aiksteles? juk pliurpa turetu grunta kabinti staigiau truktelejus vairolazde. patiko foto kur labai storas Rolandas bando susipokuoti antroje sedyneje Algi, taigi Levroux, Prancūzijoje dalyvavo anglas Dave Broom vienviečių klasėje ... tapo prizininku: RAL1 (Movable Aerodynamic Control / Landplane / Flown solo) 1st: Denis CHEVILLET FRA (savadarbis, specialiai sukonstruotas varžyboms) 2nd: Dave BROOM GBR (Shadow) 3rd: Jan LUKES CZE (savadarbis, originalio konstrukcijos motosklandytuvas) Primenu, kad pagal ICAO ir FAI standartą vienvietis ULO turi sverti paruoštas skrydžiui (orlaivis + pilotas + kuras + įranga) ne daugiau, nei 300 kg. Tada jo Shadow, berods, turėjo Rotax 447 varikliuką ir sulankstomą sraigtą. Šiemet jis uždėjo Rotax 582 ir užsiregistravo vienviečių klasėje http://www.emc2010.org.uk/ Shadow yra gaminamas nuo 1983 metų (kaip ir Raven ), yra daugkartinis FAI rekordininkas http://www.shadowowners.flyer.co.uk/history.htm Jis praktiškai "telpa" į motorizuotų sklandytuvų kategoriją. [ Redaguota Pr Lie 05 2010, 01:55 ] | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | Prieš keletą metų Shadow teko keisti dalį sparno dangos ir užsparnio dangą. Naudojom ploniausią dakroną, tačiau iškilo krūva problemų. Sparnas ir užsparniai nepateisinamai liauni, net ploniausias dakronas juos labai kraipo. Tenka pažeisti technologiją ir nešildyti kiek reikia. Pašildžius saulei, neiškaitinta sparno danga gali deformuoti sparną. Panašu kad teks vėl keisti panašiems sparnams dangą. Kaip kokybiškai atlikti darbą? Galimi variantai: -Nekaitinti dangos kiek reikia, sparną dažyti šviesiomis spalvomis, -Naudoti kažkokią dar skystesnę dangą. Kokią? Ji ko gero net neegzistuoja... | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2973 | egzistuoja(o gal jau egzistavo)-lietuviškas "dakronas". Jis visiškas rėtis,tepant laku,per jį bėga kiaurai. Bet ar tai išeitis?Saulius P.. kažkada juo traukė savo lėktuvėlio sparnus. | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Parašyk Shadow konstruktoriui davidgcook©btinternet.com Arba paklausk forume http://forums.bmaa.org/default.aspx?f=45 [ Redaguota Tr Spa 29 2014, 02:08 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System