Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / VST pakeitimai


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
NNN
Pr Spa 18 2010, 12:02
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732

KL rašė ...

Kas čia dabar?

As a Scottish Microlight Pilot who has flown in Lithuanian airspace, I was surprised and disappointed to hear of the draconian measures proposed by the Lithuanian CAA!

Ar taip laiške parašyta? Kad tai CAA iniciatyva?
Gal būtų galima pateikti įrodymų? Kokių nors faktų?
O jeigu ne, tai kas atsakys už neatitinkančią tiesos informaciją?
Įdomu, kas pasirašė laišką?
Fizinis asmuo, ar LAK-o atstovas?





http://www.ans.lt/data/agl/enroute/enr2-1.pdf

O kuri dar institucija pagal ES ir EP bei LR teisės aktus turi įgaliojimus reguliuoti aviacijos veiklą taikos metu?

Na, žmogelis paskaitė aukščiau įdėtą VST ir, gyvendamas demokratiškoje valstybėje matyt net neįsivaizduoja, kad be CAA dar kas gali įtakot su aviacine veikla susijusių teisės aktų leidybą.

Ar turėčiau jam paaiškint, kaip yra ir galutinai sukompromituot mūsų valstybės institucijas?


[ Redaguota Pr Spa 18 2010, 12:04 ]
Į viršų
Rolandas
Pr Spa 18 2010, 12:54
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Kęstutis rašė ...

AR rašė ...

juozas49 rašė ...



Tas kolega labai gerai tiktu Kestutis Zelnys,nes turi gyslele tokiam darbui.Todel siulau paremti jo kandidatura.



Tai jei jis savo kandidatura kels - butinai remsim


Aš sutinku.


Puiku kad sutinki, pritariu tavo kandidatūrai.
Prie to didelis prašymas- nekaišiok visur tarptautinių žodžių ir išsireiškimų, pabandyk paprastais žožiais lietuviškai pasakyt tą patį. Bėda ne tame kad nesuprantam ką nori pasakyti-tiesiog nesolidu, kaip ir nesaikingi keiksmažodžiai svetima kalba.
Į viršų
NNN
Pr Spa 18 2010, 01:17
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Rolandas rašė ...

Kęstutis rašė ...

AR rašė ...

juozas49 rašė ...



Tas kolega labai gerai tiktu Kestutis Zelnys,nes turi gyslele tokiam darbui.Todel siulau paremti jo kandidatura.



Tai jei jis savo kandidatura kels - butinai remsim


Aš sutinku.


Puiku kad sutinki, pritariu tavo kandidatūrai.
Prie to didelis prašymas- nekaišiok visur tarptautinių žodžių ir išsireiškimų, pabandyk paprastais žožiais lietuviškai pasakyt tą patį. Bėda ne tame kad nesuprantam ką nori pasakyti-tiesiog nesolidu, kaip ir nesaikingi keiksmažodžiai svetima kalba.



Gerai Rolandai, stengsiuos pasitaisyt
Į viršų
NNN
Pr Spa 18 2010, 01:22
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Šią EP rezoliuciją rekomendavau savo rašto susisiekimo ministrui projekte:

P6_TA(2009)0036
Tvarios bendrosios ir verslo aviacijos ateities darbotvarkė
2009 m. vasario 3 d. Europos Parlamento rezoliucija dėl tvarios bendrosios ir verslo
aviacijos ateities darbotvarkės (2008/2134(INI))

"4. ragina Komisiją tvirtinant saugios aviacijos įgyvendinimo taisykles užtikrinti, kad jos
būtų proporcingos ir atitiktų atitinkamos kategorijos orlaivių ir jų eksploatavimo
sudėtingumą;"

"22. primygtinai ragina užtikrinti, kad, įgyvendinant teisės aktus dėl bendro Europos dangaus
ir programą SESAR, mažiems orlaiviams, eksploatuojamiems pagal vizualiųjų skrydžių
taisykles, nebūtų taikomi neproporcingi ir pernelyg daug išlaidų reikalaujantys techniniai
kriterijai; ragina besąlygiškai pripažinti, kad visuose kontroliuojama oro erdve
besinaudojančiuose orlaiviuose turi būti sumontuota pakankamą saugumą užtikrinanti
įranga, pvz., įranga vietai nustatyti;"

Manau, kad rengiant diskutuojamą Vyriausybės nutarimą, į EP rezoliuciją atsižvelgta nebuvo.

Jokia jėgos struktūra, įskaitant NATO ir KOP bei civilinė (KAM, Susisiekimo ministerija (CAA)), negali ignoruoti EP rezoliucijų ... aš manau


[ Redaguota Pr Spa 18 2010, 01:29 ]
Į viršų
NNN
Pr Spa 18 2010, 02:05
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Štai mūsų problemos komentaras iš FAI-CIMP:
"Having some knowhow about NATO military involvement, Yes, you have one QRAI Nato airbase, as elswhere. These are as a rule interceptors (As In All NATO countries). I doubt that this Proposed rule is solely NATO responsibility. There must be some reaponsible persons in between on the national level, who overestimate their responsibility and Introduce additional hardship.
Your Problem exists in whole Europe and is NOT ruled elswhere as you indicate.
You (your aeruclub) should try to contact and communicate this with all officials concerned. In addition EASA should be involved."

Vertimas: Turime patirties dėl NATO įtraukimo. Taip, jūs turite vieną oro policijos Nato bazę, kaip ir kitos šalys su gaudomaisiais naikintivais. Vargu, ar už šį VST pakeitimą atsakinga tik NATO. Turi būti kiti atsakingi asmenys, greičiausiai vietinės valdžios, kurie pervertina savo atsakomybę įvesdami papildomus apribojimus. Tokios pat problemos yra visoje Europoje, bet taip nesielgiama, kaip jūs nurodote.

Jūsų Aeroklubas privalo susisiekti ir kalbėtis su visom įtrauktom šalim, be to, privalu kreiptis ir į EASA http://easa.europa.eu/language/lt/home.php

Taigi ...

P.S. Tuo po šio laiško, sekė skambutis iš žmogaus, dirbančio su Ramstain Nato oro pajėgom ... buvo išreikštas susirūpinimas dėl neadekvačių KOP veiksmų ir pažadėta parama sprendžiant susidariusias problemas, bei keičiant situaciją. Taip pat buvo pabrėžta, kad nėra žinomas precedentas, jog būtų dangstomasi Nato reikalavimais, kurių iš tikro nėra. Taip yra netyčia (o gal tyčia?) kompromituojamas Nato vardas.

Dirbam toliau ...


[ Redaguota Pr Spa 18 2010, 02:25 ]
Į viršų
AR
Pr Spa 18 2010, 02:14
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
Kęstutis rašė ...

Štai mūsų problemos komentaras iš FAI-CIMP:
"Having some knowhow about NATO military involvement, Yes, you have one QRAI Nato airbase, as elswhere. These are as a rule interceptors (As In All NATO countries). I doubt that this Proposed rule is solely NATO responsibility. There must be some reaponsible persons in between on the national level, who overestimate their responsibility and Introduce additional hardship.
Your Problem exists in whole Europe and is NOT ruled elswhere as you indicate.
You (your aeruclub) should try to contact and communicate this with all officials concerned. In addition EASA should be involved."

Vertimas: Turime patirties dėl NATO įtraukimo. Taip, jūs turite vieną oro policijos Nato bazę, kaip ir kitos šalys su gaudomaisiais naikintivais. Vargu, ar už šį VST pakeitimą atsakinga tik NATO. Turi būti kiti atsakingi asmenys, greičiausiai vietinės valdžios, kurie pervertina savo atsakomybę įvesdami papildomus apribojimus. Tokios pat problemos yra visoje Europoje, bet taip nesielgiama, kaip jūs nurodote.

Jūsų Aeroklubas privalo susisiekti ir kalbėtis su visom įtrauktom šalim, be to, privalu kreiptis ir į EASA http://easa.europa.eu/language/lt/home.php

Taigi ...



nu malonu girdet
Į viršų
KL
Pr Spa 18 2010, 10:10
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
O kuri dar institucija pagal ES ir EP bei LR teisės aktus turi įgaliojimus reguliuoti aviacijos veiklą taikos metu?

Na, žmogelis paskaitė aukščiau įdėtą VST ir, gyvendamas demokratiškoje valstybėje matyt net neįsivaizduoja, kad be CAA dar kas gali įtakot su aviacine veikla susijusių teisės aktų leidybą.

Ar turėčiau jam paaiškint, kaip yra ir galutinai sukompromituot mūsų valstybės institucijas?


Prieš aiškinant kitiems būtų gerai išsiaiškinti pačiam:

1. Vyriausybės priimti teisės aktai yra privalomi visiems (CAA, LAKui, KOPui...), nepriklausomai nuo to, kas juos inicjiavo - kariškiai, ar gėjų lyga. Šiuo atveju tai buvo vyriausybės teisės akto pakeitimas inicijuotas kariškių, todėl privalomas visiems civiliokams. CAA turi įgaliojimus tik kontroliuoti jo vykdymą.

2. CAA tikrai neturi nei įgaliojimų, nei galimybių atstovauti lengvosios aviacijos interesų prieš vyriausybę. Priešingu atvejų - neišvengiamas interesų konfliktas. Negali tuo pačiu metu būti ir atstovas, ir kontrolierius. CAA funkcijos - užtikrinti skrydžių saugą, šiuo atveju - atsakiklių panaudojimo saugą. Todėl vienintelė CAA galimybė pasipriešinti totaliniam atsakiklių panaudojimui - pavojus skrydžių saugai (tarp kitko - reali problema).

3. Pilnai sutinku, kad
Jūsų Aeroklubas privalo susisiekti ir kalbėtis su visom įtrauktom šalim
. Čia ir yra pagrindinė problema - interesų atstovavimas. KOPas, vyriausybė, CAA savo interesus suatstovavo kaip galėjo, o LAKas? Netgi jeigu niekas nebūtų derinęs ir informavęs - per metus tikrai buvo galima atsibusti ir susigriebti...

4. Pagrindinis klausimas - ar visi kolegos pasiruošę paklusti sprendimams, kurie bus suderinti su jūsų atstovu? Ši atsakiklių problema ir kilo todėl, kad daug kas nesilaikė prieš kelis metus visų sutartos tvarkos. Ar nebus vėl - "aš esu prieš, todėl man negalioja..." ?


[ Redaguota Pr Spa 18 2010, 10:12 ]
Į viršų
Rolandas
Pr Spa 18 2010, 10:53
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
KL rašė ...


4. Pagrindinis klausimas - ar visi kolegos pasiruošę paklusti sprendimams, kurie bus suderinti su jūsų atstovu? Ši atsakiklių problema ir kilo todėl, kad daug kas nesilaikė prieš kelis metus visų sutartos tvarkos. Ar nebus vėl - "aš esu prieš, todėl man negalioja..." ?



Visa bėda kad esama tvarka buvo derinta be LAK atstovo.
Priverstas kartotis-gerb A Šumskas prieš derybas pasakė-nebutinas aeroklubo atstovas, kariškiai nuolaidas gaus tik per mano lavoną.
Apsiraminom ir gavom ką gavom...

Ar gali normalus pilietis paklusti idiotiškiems sprendimams:
-Ar normalu civilinę atasakomybę drausti 1.500.000 eu sumai?
-Ar normalu neleisti pradinio mokymo eksperimentiniais orlaiviais?
-Ar normalu pilotų ruošimą leisti tik mokyklose?
-Ar normalu kad draudžiama leistis puikiame Nidos aerouoste?
-Dar keliasdešimt panašių klausimų. Idiotiški mano samdyto valdininko sprendimai gimdo teisinį nichilizmą, verčia iš inercijos pažeidinėti ir teisingus ribojimus. Kiekvienas pažeidinėja pagal savo sugedimo laipsnį.

Išeitis viena-keisti CAA vadus, bent jau vadą. kalbėtis su skraidančiais, ieškoti protingų kompromisų ir griežtai laikytis susitarimų.
Į viršų
Audrius
Pr Spa 18 2010, 11:06
Svečias
Istatymai yra sudaromi tam ,kad juos lauzytu ir valdininkai is to geriau gyventu.
Į viršų
Marius
Pr Spa 18 2010, 11:17
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Rolandas rašė ...


Išeitis viena-keisti CAA vadus, bent jau vadą. kalbėtis su skraidančiais, ieškoti protingų kompromisų ir griežtai laikytis susitarimų.



Ar tik greitu metu nenukeliaus Rolando žodžiai dievui į ausį?
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0880sek,0.0197iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:4,036kb