Mano Sparnai: Diskusijos / Technologijos / Stiklo gaubto gamyba- vaizdziai


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Technologijos
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Stiklo gaubto gamyba- vaizdziai
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Egidijus Saikauskas
Pr Vas 24 2014, 04:46
Užsiregistravęs dalyvis #160
Prisijungta: Tr Lie 16 2008, 10:14
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 260
Technologija ta pati visiems polikarbonatams. Kas per firma galinti atvežti lexan?
Į viršų
Rolandas
An Sau 13 2015, 11:53
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Teisingo gaubto teisinga gamyba.
Šaltai išlankstytas stiklas tvirtinamas prie technologinio rėmo ir pakaitinamas kameroje. Įtempimų nelieka.
Leksanas turi trūkumą-bijo benzino.







Į viršų
Darius BRU
Tr Sau 14 2015, 10:25
Užsiregistravęs dalyvis #885
Prisijungta: Pr Sau 02 2012, 08:52
Pranešimų: 78

Rolandas rašė ...

Teisingo gaubto teisinga gamyba.
Šaltai išlankstytas stiklas tvirtinamas prie technologinio rėmo ir pakaitinamas kameroje. Įtempimų nelieka.
Leksanas turi trūkumą-bijo benzino.









Labai gražiai pagaminta! Kokio storio storio plexiglasą naudojote?
Į viršų
Rolandas
Tr Sau 14 2015, 07:48
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
3 mm.
Iki šiol skraidydavau tik šaltai formuotu. Nuo įtempimų stiklas eižėdavo, po keleto metų tekdavo keisti. Tikiuosi dabar laikys ilgiau.
Į viršų
Marius
Tr Sau 14 2015, 08:31
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
O siūles taip ir palieki "kiauras"?
Ir kodėl nebandei formuoti karštai, yra daug kur jau tai aprašyta.
Į viršų
Rolandas
Tr Sau 14 2015, 11:15
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Marius rašė ...

O siūles taip ir palieki "kiauras"?
Ir kodėl nebandei formuoti karštai, yra daug kur jau tai aprašyta.

Tai ne tobulybė, tik priimtinas kompromisas.
Siūlės truputį sutvirtinamos ir slepiamos po sparno aptaku, jų nebūna matyti.
Kai kažkada pasakiau stiklų specialistams, kokio stiklo reikia, jie sakė kad tai neįmanoma padaryti.
Padariau šaltai lankstydamas stiklą, vėliau dar ir atkaitinau. Mano atveju visai geras sprendimas.

Karštai formuojant suspaustu oru ar vakuumu negauni norimos formos. Tas pat kontaktiniu būdu-bloga stiklo paviršiaus kokybė. Kitokių rezultatų stiklų specams gauti nepavyko.
Į viršų
Marius
Kt Sau 15 2015, 12:00
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Tai gal jie ne visai specai buvo?
Šia temą esi skaitęs?
http://www.reaa.ru/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1250675809/244

Kai kam pavyksta gaminti.
Į viršų
Rolandas
Kt Sau 15 2015, 10:27
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Marius rašė ...

Tai gal jie ne visai specai buvo?
Šia temą esi skaitęs?
http://www.reaa.ru/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1250675809/244

Kai kam pavyksta gaminti.

Kad šveicarai moka pagaminti, kad neleidžia pašalinių į cechą-seniai žinau. Iš jų gaubtus perka ir Prienų aviacijos gamykla, nors turi didelę krosnį, daug metų patirties. Deja normalaus gaubto pagaminti nepavyko.
Rusai taip pat žaidžia mėgėjiškam lygy.
Į viršų
NNN
Kt Sau 15 2015, 10:34
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Marius rašė ...

Tai gal jie ne visai specai buvo?
Šia temą esi skaitęs?
http://www.reaa.ru/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1250675809/244

Kai kam pavyksta gaminti.


Kažkada domėjausi ta technologija, nes mano MS buvo "pučiamas" skydas nuo vėjo. Pavyko nelabai, nes tapo nelabai skaidriu dėl gausybės mikro-burbuliukų. Pasiskaičiau visažiniame internete ir radau, kad polikarbonatas, kaip ir medis geria drėgmę. Kaitinant jį, ta drėgmė, aišku, garuoja, užverda (?) ir dėl to tie burbiuliukai atsiranda. Norint to išvengti, polikarbonato lakštas yra džiovinamas, kaip medis (neatsimenu dabar temperatūrų ir laiko). Aukščiausia gaminio kokybė (šalmų antveidžiai, pvz.) pasiekiama, "pučiant" juos toje pačioje gamykloje, kur gaminamas lakštini polikarbonatas, ar tuoj po lakštinio pagaminimo, nesandėliuojant ilgai.

Polikarbonatas labai greit susibraižo. Aš esu nusipirkęs specialias valymo priemones - veikia puikiai, rekomenduoju http://www.visorvision.co.uk/shop/

Valant V Sponge, gali trint kiek nori, kad ir purviną stiklą, visai nebraižomas
Į viršų
NNN
Kt Sau 15 2015, 11:20
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Vuo, radau

"Pre-drying: Polycarbonate sheet must be pre-dried before thermoforming because it absorbs moisture at a high rate. Trapped moisture forms vapor above 250F and the vapor expansion creates bubbles in the sheet. Sheets should be placed in a dehumidifying air circulating oven for pre-drying, with approximately 1-inch separation between sheets. Oven temperature should be 250F and monitored with controls."

Džiovinama aukštesnėje, nei 121,11 temperatūroje, tarp lakštų turi būti 2,5 cm tarpas.

Šaltinis: http://www.plasticsmachining.com/magazine/199609/polycarbonate.html
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0856sek,0.0120iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,910kb