Mano Sparnai: Diskusijos / Technologijos / Stiklo gaubto gamyba- vaizdziai


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Technologijos
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Stiklo gaubto gamyba- vaizdziai
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Rolandas
Tr Rgs 02 2015, 07:09
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558

justas rašė ...

Taigi... galiausiai isaiskejo kad visa paslaptis yra temperaturoi.

https://youtu.be/Zn9_x2dJqHE



Svetima kalba...Gal gali pakomentuoti smulkiau?
Į viršų
justas
Tr Rgs 02 2015, 08:51
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1619
Cia tikrai nieko labiau nepakomentuosiu... Vokieciu ne bum bum. Juolab kad nemanau kad cia ka ir pasakys daugiau. Esmiu esme lapo / formos ir kambario temperaturos. Kuo aukstesne temperatura tuo geriau tysta lapas bet tuo sunkiau isgauti gera optika. Kuo mazesne temperatura tuo lengviau isgauti optika bet sunkiau uztraukti ant formos plius lieka likuminiai itempimai. Ekstrudiniam stiklui duoda kaitinimo paklaidas 20 laipsniu ribose. Nes tikslias temperaturas galima nustatyt tik eksperimentu ir jos priklauso nuo formos, lapo storio ir be abejo stiklo rusies. Imetu linka su technologijos aprasymu.
Į viršų
justas
Tr Rgs 02 2015, 08:52
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1619
http://dos-neva.ru/files/view/orgsteklo_formovka.html
Į viršų
justas
Tr Rgs 02 2015, 08:56
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1619
Na ir zinoma formavimo laikas. Povilas lyg buvo imetes dokumenta kur buvo rasyta kad 2-3 mm stiklui jis tera vos ne maziau 10 ies sek. Del to reik ranku. Daug ranku. Ir gerai zinot kas ka daro ir kur tempti pirmiausia. Neveltui rupuzes viso tempimo proceso niekur nerodo. Iranga irgi turi but pakaitinta.
Į viršų
justas
Kt Lie 30 2020, 12:29
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1619
Dadedu i tema kaip archyvine medziaga kad rast veliau lengviau butu.

Kol kas aisku tiek kad forma kaitina. Taip pat naudoja kazkokia medziaga imirkyta kazkokiam tepale (kas logiska, stiklas tarsi tempiamas and skystos formos), kad lakstas geriau slystu tempiamas.





[ Redaguota Kt Lie 30 2020, 12:30 ]
Į viršų
PovilasK
Kt Lie 30 2020, 01:52
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 739
Antra gimtąja kalba vadinasi "drape forming".
Kažkur skaičiau, kad svarbu išlaikyti temperatūrinį režimą.

Sklandytuvo gaubto gamyba:
https://www.youtube.com/watch?v=DsxHQClXuek


perspex-design-guide.pdf
Į viršų
Tinklalapis
Marius
Kt Lie 30 2020, 10:23
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
reaa.ru forume buvo detaliai aprašyta ir parodyta. Jei neklstu kaitindavo iki 160 laipsniu.
jei pavyks atstatyti uzlinkusi HDD, tai ikelsiu. Ten kiek pamenu turėjau viska nukipjavęs.
Į viršų
PovilasK
Pn Lie 31 2020, 08:44
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 739
Tikėtina, kad kiekvienas gamintojas turi panašų grafiką.


When Perspex® cast sheet is heated to 140-170°C it becomes flexible and rubber-like and can be formed into complex shapes by the application of force such as air pressure or mechanical press clamping. If held to that shape and cooled below 90°C it will retain the shape. If reheated, it will return to its original flat condition. When Perspex® extruded sheet is heated to this temperature range it behaves in a similar manner to cast sheet except that it is easier to deform, requiring less force and will
ctually flow rather than stretch. Consequently, mouldings made from extruded sheet will not return to the flat condition on re-heating.

Figure 4 illustrates the effect of heating on both cast and extruded sheet and as a general rule, the preferred thermoforming temperature for cast sheet is 170°C and 155°C for extruded sheet. When heating impact modified grades of Perspex® it will be noticed that the sheet becomes opaque at the shaping temperature. This is perfectly normal and the clarity will return when the shapings reach room temperature.

Į viršų
Tinklalapis
Marius
Pn Lie 31 2020, 02:50
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Tiesa pati forma ar tik ne vailoku padengta buvo...
Į viršų
justas
Kt Rgp 06 2020, 12:44
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1619
Nu tose nuotraukose matosi kad medziaga padengta (tik neaisku kokia) plius viskas gerai sutepta kazkokiu tepalu. Mariau imesk jei pavyks atkast. Reik bandyt susideliot visa procesa ir pabandyt atformuot. Pirmiausias klausimas koks stiklas.. Povilai @Perspex manai kad tinkamas variantas ?
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1001sek,0.0125iš to užklausomsDB užklausos:28. Naudojama atmintis:3,897kb