Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Informacija, kurią "žmonių kalba" turėtų išaiškint CAA ... |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5731 | http://www.easa.europa.eu/ws_prod/g/doc/Regulation/reg_216_2008_consolidated/consolidated-basic-regulation-216-2008-lt.pdf | ||
Į viršų | | ||
vysniukas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #360 Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41Pranešimų: 756 | Jie neaiskins, bus pasakyta skaitykit reglamenta | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5731 | Na, negalima taip kategoriškai. Aš tikiu, kad ateity bus paskirtas pareigūnas, kuris užsiims ryšiais su visuomene. Su tuo pareigūnu turėtų būt galimybė susisiekt bet kuriam aviatoriui. Jis (pareigūnas) turėtų užsiimt ir įvairios padalomosios-informacinės medžiagos leidyba, dalyvaut renginiuose, konferencijose ir t.t. Mano manymu tai labai praskaidrintų CAA santykius su aviacine visuomene. Reik juk nepamiršta, kad mėgėjai yra tik mėgėjai ir dažnas prie aviacijos "prideda rankas" labai retai, ir gavęs per jas įstatymo bizūnu, labai nustemba - už ką? Na, o populiaria, visiems suprantama, trumpa ir aiškia kalba sudėlioti esminiai reikalavimai labai sumažintų to bizūno panaudojimo poreikį. Juk mano paskelbto reglamento II Priedas būtent ir sako, kad tas reglamentas beveik nieko nereguliuoja jame surašytiems orlaiviams ir jų naudotojams, įskaitant ir mokymą. [ Redaguota Kt Lap 11 2010, 08:21 ] | ||
Į viršų | | ||
JonasKr |
| ||
skrendam Užsiregistravęs dalyvis #306 Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 1558 | o Edma Ganusauskas ne CAA viešieji ryšiai? | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5731 | JonasKr rašė ... o Edma Ganusauskas ne CAA viešieji ryšiai? Gal. O kaip jis yra pasiekiamas? Mano nuomone, efektyviausiai viešųjų ryšių funkcijas vykdo Kęstutis Leonavičius [ Redaguota Kt Lap 11 2010, 12:11 ] | ||
Į viršų | | ||
vysniukas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #360 Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41Pranešimų: 756 | Cia as is patirties, buvo vienas teises aktas, kuris viska reguguliavo, tai padare taip kad tas teises aktas skambat taip "skaityk reglamenta", gaila bet mes policine valstybe, o ne demokratine. | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5731 | LIETUVOS RESPUBLIKOS AVIACIJOS ĮSTATYMAS 3 straipsnis. Įstatymo taikymas 7. Eksperimentinės kategorijos orlaiviai – orlaiviai, išvardyti 2008 m. vasario 20 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (EB) Nr. 216/2008 dėl bendrųjų taisyklių civilinės aviacijos srityje ir įsteigiančio Europos aviacijos saugos agentūrą, panaikinančio Tarybos direktyvą 91/670/EEB, Reglamentą (EB) Nr. 1592/2002 ir Direktyvą 2004/36/EB, II priede. 6. Šio įstatymo III skyriaus pirmojo, antrojo ir ketvirtojo skirsnių nuostatos netaikomos eksperimentinės kategorijos orlaiviams ir orlaiviams, lengvesniems už orą (laisviesiems aerostatams, pririšamiesiems aerostatams, dirižabliams). Reikalavimus jiems nustato Civilinės aviacijos administracija, atsižvelgdama į skrydžių saugos užtikrinimą. 9 straipsnis. Orlaivių nacionalinė priklausomybė 1. Lietuvos Respublikos civilinių arba karinių orlaivių registre registruotas orlaivis turi Lietuvos nacionalinę priklausomybę. 2. Lietuvos Respublikoje, išskyrus šio straipsnio 3 dalyje numatytus atvejus, leidžiama naudoti tik tuos orlaivius, kurie turi Lietuvos nacionalinę priklausomybę. III SKYRIUS CIVILINĖ AVIACIJA Pirmasis skirsnis ORLAIVIŲ REGISTRAVIMAS IR ŽENKLINIMAS 20 straipsnis. Lietuvos Respublikos civilinių orlaivių registro tvarkytojas Lietuvos Respublikos civilinių orlaivių registro tvarkytojas yra CAA. 21 straipsnis. Civilinių orlaivių registravimo sąlygos 1. Orlaivis registruojamas Lietuvos Respublikos civilinių orlaivių registre, jeigu: 1) orlaivio savininkas yra Lietuvos Respublikos pilietis arba juridinis asmuo, registruotas Lietuvos Respublikoje, Lietuvos valstybė arba savivaldybė; 2) orlaivis turi tinkamumo skraidyti pažymėjimą; 3) orlaivis neregistruotas kitos valstybės orlaivių registre. 2. Užsienio valstybės juridiniam ar fiziniam asmeniui priklausantis orlaivis, jeigu jis yra nuolat eksploatuojamas iš Lietuvos Respublikos oro uosto, gali būti registruojamas Lietuvos Respublikos civilinių orlaivių registre nepaisant šio straipsnio 1 dalies 1 punkte nustatytų sąlygų. 3. Orlaivis, kurio naudotojas yra Lietuvos Respublikos fizinis ar juridinis asmuo, gali būti registruojamas Lietuvos Respublikos civilinių orlaivių registre, jeigu šis orlaivis nuolat eksploatuojamas iš Lietuvos Respublikos ar Europos Sąjungos oro uosto, nepaisant šio straipsnio 1 dalies 1 punkte nustatytų sąlygų. 4. Šio straipsnio 1 dalies 2 punkte numatyti reikalavimai netaikomi tais atvejais, kai tinkamumo skraidyti pažymėjimui išduoti būtina atlikti bandomuosius skrydžius. 29 straipsnis. Tinkamumo skraidyti reikalavimai 1. Lietuvos Respublikos oro erdvėje gali skristi tik orlaiviai, kurie yra tinkami skraidyti ir turi galiojantį tinkamumo skraidyti pažymėjimą. Ar visa tai (išdėstyta aukščiau) reiškia, kad neregistruotas CAA, ar KOP registre, bet turintis galiojantį LR tinkamumą skristi orlaivis, atitnkantis eksperimentinio orlaivio apibūdinimą, gali būti naudojamas LR? Jei taip, tai gal verta pagalvot apie mūsų orlaivių reistravimo perėmimą visuomeninių organizacijų žinion (jei tai neprieštarautų Asociacijų įstatymui)? [ Redaguota Sk Grd 05 2010, 08:38 ] | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | na taip istatyme pasakyta, kad nera butina registruoti II priede isvardintu OL (ULO, MKO, istorinius ir t.t). Reiktu teisininko komentaro ar tai galima traktuoti kaip "visai niekur neregistruojamas" ar tik "kitokia registravimo tvarka" pvz federacijos registras. beje tame II priede nurodyta kad EASA nereguliuoja tokiu OL ir palieka reguliavima nacionalinems CAA. [ Redaguota Sk Grd 05 2010, 10:32 ] | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5731 | Na, EK reglamentai nurodo du galimus registravimo variantus - nacionalinį (valstybinį - mūsų atveju reg. ženklas turi prasidėt LY-), arba visuomeninį, vietinį. Su vietine registracija, ko gero sudėtingiau būtų kirsti valstybių sienas, nors prancūzai tai daro sėkmingai (tik jie turi gauti nacionalinį radijo šaukinį). | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | Kęstutis rašė ... Na, EK reglamentai nurodo du galimus registravimo variantus - nacionalinį (valstybinį - mūsų atveju reg. ženklas turi prasidėt LY-), arba visuomeninį, vietinį. Su vietine registracija, ko gero sudėtingiau būtų kirsti valstybių sienas, nors prancūzai tai daro sėkmingai (tik jie turi gauti nacionalinį radijo šaukinį). tuomet kaip ir aisku kad kaip "nuo vilko ant meskos " nelabai yra skirtumas ar registruos CAA ar federacija (pagal CAA nurodyta tvarka). Nes visisko savarankiskumo CAA nedaleis. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System