Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Teorija.Skaičiavimai.Projektai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Vainiaus projektas |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Vainius |
| ||
vainius Užsiregistravęs dalyvis #573 Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51Vieta: Kaunas Pranešimų: 298 | Aciū Nerijau | ||
Į viršų | | ||
Vainius |
| ||
vainius Užsiregistravęs dalyvis #573 Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51Vieta: Kaunas Pranešimų: 298 | Sveiki gerbemieji, taigi mano projektas kuris buvo šnekėtas prieštai žlugo, žinoma gaila išnaudoto laiko, investicijų ir pan... bet aš užsispyręs žmogus, taigi toliau pradėjau galvot apie naują, eskiziukus kaip jis turėtų atrodyt paišau, kolkas dar neišsirinkau to galutinio, tad norėjau, kad jūs man patartumėt. Iš pradžių galvojau gaminti iš vamzdelių, toliau dengiti stiklo audiniu su opoksidine derva, arba saikonu, bet anądien teko paskraidyti sklandytuvu pociūnuose, poto aplankyti LAK gamyklą, dėkoju užtai Kestui M.ir vėlgi pasikeitė mano nuomonė, skalndytuvai yra kompozitiniai, mačiau kokiom priemonėm jie yra daromi, taigi norėjau pasitarti, dabar norėčiau savo lėktuva formuoti iš stiklo audinio, sparnus taip pat daryti plastikinius, ar geriau visgi gaminti derminę konstrukciją, poto dėti špantus ir viska apipavidalint, taip pogi stiklo audiniu ar tai saiconu, sparnus gaminti iš diuralio, beja mano lėktuvas bus dvivietis, žemasparnis, su galine važiuokle,variklis būtų subaru, opozitinis, taigi jei darau savo skraidūną iš stiklo audinio, kaip su variklio tvirtinimo mazgais? variklio rėmą reiktų gaminti iš metalo, o jis tvirtintūsi prie stiklo audinio, ar neišplėžtų mazgų? laukiu kuo daugiau informacijos. Su pagarba Vainius | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | Vainius rašė ... Iš pradžių galvojau gaminti iš vamzdelių, toliau dengiti stiklo audiniu su opoksidine derva, arba saikonu, bet anądien teko paskraidyti sklandytuvu pociūnuose, poto aplankyti LAK gamyklą, dėkoju užtai Kestui M.ir vėlgi pasikeitė mano nuomonė, skalndytuvai yra kompozitiniai, mačiau kokiom priemonėm jie yra daromi, taigi norėjau pasitarti, dabar norėčiau savo lėktuva formuoti iš stiklo audinio, sparnus taip pat daryti plastikinius, ar geriau visgi gaminti derminę konstrukciją, taigi jei darau savo skraidūną iš stiklo audinio, kaip su variklio tvirtinimo mazgais? variklio rėmą reiktų gaminti iš metalo, o jis tvirtintūsi prie stiklo audinio, ar neišplėžtų mazgų? laukiu kuo daugiau informacijos. Su pagarba Vainius Mazgų neišplėš. Atkreipk dėmesį į raudonai pažymėtus terminus-ką tai reiškia? Arba kažkas negirdėto, arba vadini medžiagas ne visai teisingais vardais. Aviacijoj viskas gaminama iš labai lengvų ir stiprių medžiagų. Visai netinka automobiliuose ir jachtose naudojami sprendimai. Jei nori bent kiek realaus projekto, gamink aukštasparnį, mediniais drobe dengtais sparnais ir liemeniu iš vamzdelių. Variklis-dvitaktis Rotax. Stikloplastinė konstrukcija-tik labai patyrusiems konstruktoriams. Ir nesistenk visko sužinot forume-geriau daugiau laiko leisk aerodrome, talkink remontuojant lėktuvus. | ||
Į viršų | | ||
Vainius |
| ||
vainius Užsiregistravęs dalyvis #573 Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51Vieta: Kaunas Pranešimų: 298 | Atsiprašau, vieną galvoju kitą rašau, ne saikonas, o cekonaitas turėjau galvoj, ne opoksidinė, o epoksidinę dervą turėjau omenyje, ir ne derminę, o ferminę konstrukciją. O toliau apie mano lėktuvą, viską permastęs visgi liksiu ties fermine konstrukciją aukštasparnio lėktuvo, tik toks klausimas įdomumo dėlei, kiek sunkiau gaminti žemaspranį? kiek smarkiai skiriasi sparnų konstrukciją, pajungimo mazgai? , toliau dengimas tiek liemens, tiek sparnų nebutų geriau is cekonaito negu is drobės ? ir apie variklį, aš šnekėjau apie subaru variklį dėlto, jog turiu aš tokį variklį, o pirkimas rotaxo, žinoma geriau, bet jau reiktų daugiau investicijų, aš norėčiau likti prie subaru variklio tik dėl "piniginės storumo". | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1636 | Ir svarbiausia Vainiau turi interneta. o ten daug meslo bet ir daug aukso gali rast. Pasidairyk cia: http://www.homebuiltairplanes.com/forums/forum.php Ir pirmiausia ka galiu patart, viskas jau israsta. pabandyk susizvejot viska kas imanoma kaip kazkokie mazgai isspresti kitur? ir bandyk kopijuot. jei manai kad reikia keist keisk bet tik 5 kart isitikines kad tikrai reikia. Rolandas teisybe sako. liemuo is vamzdeliu aptrauktas drobe paprasciausias variantas. Sparnai mediniai. Pradzioi susirink mediena. Pasikonsultuok su "mediniais". Bence tikrai papasakos kokia turi but mediena. Geriausia pradek nuo nerviuru sparnui. jei suklijuosi nerviuras ir neisgaruos "uchvatas" tai jau sis tas. galesi galvot apie lonzeronus ir rimtesnius dalykus. Bet turek omeny.Sparnam naudok TIK suomiska AVIACINE fanera ir AVIACINIUS klijus. Pradzioi nerviuroms ju reiks nedaug tai ir finansai dideli neturetu but. o toliau kaip sakiau, jei padarysi nerviuras tada galesi galvot ir kaip isigyt suomiskos faneros sparnam (tas pakainuos truputi ) na ir sekmes. o svarbiausia turek omeny kad tai baisiai ilgas procesas ir to "uchvato" reiks ne vieniems metams. ir pageidautina kad jis nesikeistu. Zodziu sekmes. ir jei pradesi pries tai kuo daugiau konsultuokis pas specus. [ Redaguota Tr Lie 27 2011, 11:16 ] | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1636 | Mano galva zemasparnis medinukas kaip KR2 yra gerokai paprastesnis uz auktasparnius. Nors pats esu isimtinai aukstasparniu aeroplanu fanas, manau kad zemasparniu konstrukcija (liemens) yra gerokai paprastesne | ||
Į viršų | | ||
Vainius |
| ||
vainius Užsiregistravęs dalyvis #573 Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51Vieta: Kaunas Pranešimų: 298 | Dėkingas Justai, taigi pradžioj reiks pasinagrinėt daugelį sparno profilių, o gal žinote patikimą? įpač grubiai naujoko rankai? ar visgi neieškot kai kur smegenų, ir pasirinkti sparno profilį NACA 23012? | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | Vainius rašė ... Dėkingas Justai, taigi pradžioj reiks pasinagrinėt daugelį sparno profilių, o gal žinote patikimą? įpač grubiai naujoko rankai? ar visgi neieškot kai kur smegenų, ir pasirinkti sparno profilį NACA 23012? Tokiam lektuvui nera jokio pagrindo naudoti simetrini profili. Daug naudingiau yra ploksciai isgaubtas toks kaip R2, R3, ClarkY ir panasus. | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 998 | Nėra tokių sąvokų, kaip "patikimas" ar "nepatikimas" profilis. Pradedančiam konstruktoriui rekomenduotinas nereikalaujantis didelio gamybos tikslumo, o pradedančiam pilotui, su švelnia nuvirtimo carakteristika, profilis. Šiais kriterijais ir derėtų vadovautis parenkant profilį. Dėl variklio tvirtinimo mazgų: Aleksoto aerodrome, dėl piloto klaidos, įvyko keturvietės amfibijos avarija. Lėktuvas apsivertė ant nugaros. Kadangi variklis sumontuotas virš liemens, beveik visas svoris teko jam. Avarijos pasekmės - sulaužytas kilis, pažeistas kairio sparno galas, sulankstytas propeleris ir nulūžę viršutinės variklio tvirtinimo ausys. Variklio rėmo tvirtinimo vieta liko nepažeista, kaip ir variklio rėmas. (variklis - šešių cilindrų "Lycoming", atstumas tarp variklio masės centro ir variklio tvirtinimo vietos - truputį daugiau nei metras). [ Redaguota Kt Lie 28 2011, 11:58 ] | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | Štai vienas iš pigių ir paprastų lėktuvų. https://picasaweb.google.com/rolandas2k/Apelsinas Tikiuosi esi matęs šį lėktuvą ir daug panašių? Na o čia dar keli Lietuvos gyventojai: https://picasaweb.google.com/rolandas2k/Saskrydis Na ir dar: https://picasaweb.google.com/rolandas2k/SparnasIsMetalo?authkey=Gv1sRgCMiwrPrl4tPsjwE Tačiau tikriausiai jau esi visai tai matęs ir išnagrinėjęs? [ Redaguota Kt Lie 28 2011, 01:00 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System