Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Teorija.Skaičiavimai.Projektai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Vainiaus projektas |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Vainius |
| ||
vainius Užsiregistravęs dalyvis #573 Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51Vieta: Kaunas Pranešimų: 298 | Ačiū Rolandai už puikias nuotraukas, taip Apelsiną ne vieną kartą nagrinėjau nuotraukose, deja nesu matęs gyvai, toliau metalinio sparno gamybos šių nuotraukų deja bet nematęs, bet jos labai mane sudomino, ir asmeniškai norėčiau gaminti su metaliniu sparnu, bet tik ar apsimoka bandyt iškart gaminti metalinį, gal pirmaiu medinį, jį turėtų būti lengvaiu pagaminti, bet jei tik dėl kaip justas sakė uchvato tai jo tikrai užteks net ir metaliniam sparnui, žinoma jo gamyba užtruks dvigubai ilgiau. Bet dar viskas iki galo nenuspręsta, toliau visgi manau liksiu prie žemasparnio dviviečio, traukiančiu propeleriu lėktuvėlio. Aišku neskubėsiu iškart gaminti, pasivažinėsiu po aerodromus, dalyvausiu sąskrydžiuose, ir tada prieisiu prie galutinio varianto, žinoma visi brėžiniai tiek lėktuvo, tiek mazgų bus pateikti čia, bei nuotraukos lėktuvėlio statymu. | ||
Į viršų | | ||
Vainius |
| ||
vainius Užsiregistravęs dalyvis #573 Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51Vieta: Kaunas Pranešimų: 298 | Sveiki gerbiamieji, galbūt vėl šnekėsiu apie tą patį, bet vėlgi iškilo šiek tiek klausimų, sparnus gaminsiu metalinius, dviejų lonžeronų, VAS 1,7m sparno ilgis 4 m, taigi apsisprendžiau jog lėktuvas bus žemasparnis bespyrinis , dvivietis, traukiančiu propeleriu, iškilo toks klausimas, sparnų lanžeronus gaminti lovinio profilio tipo, ar gaminti iš vamzdžio?, dar vienas neapsisprendimas, lėktuvo kevalą gamint tik iš stiklo pluošto su epoksidine derva, ar ferminės konstrukcijos, dengto cekonaitu, sutinku jog ferminė konstrukcija lengviau negu iš stiklo audinio formuot, dar norėčiau sužinot stiklo audinio kevalo pliusus ir minusu, skaičiavimo įpatumus, galbūt kažkokios informacijos "mandros" ir pan. Ačiū už sugaištą laiką, Pagarbiai Vainius Reneckis | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1636 | fermine kontrukcija paskaiciuot zymiai lengviau. kevalas lengvas gaunasi jei tik gamini formose. jei pvz kaip KR 2 super (pasibrausing yra daug info nete) gausis tikrai sunkenis liemuo nei ferminis. Galbut geriau gamint medini liemeni kaip kolombano luciolle. Stiklo audinys turi privalumu bet gamyba sudetingesne reikalauja ir profesiniu igudziu ir tam tikro konstrukcijos ismanymo. Del sparno stygos tai ji kazkokia absurdiskai didele.. Kam tas 1.7 m? Sparno ploto 12 m2 per akis tai jei sparnu mostas (4+4+1.2 = 9.2 m) tai sparno stygos uztenka 1.3 m | ||
Į viršų | | ||
Vainius |
| ||
vainius Užsiregistravęs dalyvis #573 Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51Vieta: Kaunas Pranešimų: 298 | Dėkui Justai, sparno styga gal kiek ir per didelę pasirinkau, bet mano aparatas bus dvivietis, tad gal styga 1,3m šiek tiek mažoka? [ Redaguota An Rgs 20 2011, 08:26 ] | ||
Į viršų | | ||
JonasKr |
| ||
skrendam Užsiregistravęs dalyvis #306 Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 1558 | Panevėžio dvynukai - kevaliniai korpusai. Negi vaikinai nepasidalins savo technologija? Tan juk Kensgailos mokykla... | ||
Į viršų | | ||
Vainius |
| ||
vainius Užsiregistravęs dalyvis #573 Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51Vieta: Kaunas Pranešimų: 298 | Būtu labai įdomu jų konstrukcijas pamatyt, bei gamybos procesą ir technologiją | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1636 | tai kad zada zada jau nezinau kiek metu o kevalai tai ka.. paprasta viskas internete medziagos milijonas.pirmiausiai reik pasidirbint formas ojose jau formuot gali ka tik nori. | ||
Į viršų | | ||
Vainius |
| ||
vainius Užsiregistravęs dalyvis #573 Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51Vieta: Kaunas Pranešimų: 298 | Aš irgi skaičiau jog turėjo su straipsniu jau būt senokai, galvojau gal tik kai kuriems jos buvo rodomos ar pristatytos tai va medziagas numaciau jau pirkt iš Prienų firma compositus jų tinklapis www.compositus.lt taigi epoxitinę dervą naudosiu (bent dabar prie šio varianto kolkas esu) L20 ji sertifikuota aviacijai ir stiklo audinį kuris taip pogi sertifikuotas aviacijai, poto apdirbisiu termiškai, visą kevalą reiks 10h išlaikyt 60C temperatūroje, tada kevalo atsparumas bus iki 120C. Bet pirma pasigaminsiu sparnus, pradėjau jau jiems formas gaminti, nes bus gaminami iš metalo, jau ir lanžeronų pajungimus sugalvojau, tiksliau pamačiau, tik reiks viską dar rimtai apskaičiuot, tik va dėl sparno stygos 1,7 m ji tikrai per "griozdiška" 1,3m šiek tiek per mažai kaip dviviečiui, kaip manot 1,5m užteks? jei tarkim lėktuvos pilnas svoris 450+50(atsarga) kg vistiek būna jog kažką pasisodint šale būna didelių žmogų taigi viso 500kg kilimo svoris jei styga 1,5m o ilgis sparno 4m tai 8*1,5 = 12m2 tai į kvadratinį metrą gaunas po ~41,667kg kaip manot jūs? paprotinkin jaunuolį | ||
Į viršų | | ||
jankelis |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #359 Prisijungta: An Kov 10 2009, 07:29Pranešimų: 316 | Nelabai kam norisi protint, kai nesimato, kas padaryta. Dabar gaunasi, kad visi čia tau patarinės. suks galvą, o Tu dar nieko nepadaręs, sakysi - apsigalvojau, darysiu kitokį ir vėl protinkit. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | JonasKr rašė ... Panevėžio dvynukai - kevaliniai korpusai. Negi vaikinai nepasidalins savo technologija? Tan juk Kensgailos mokykla... Dvynukai puikūs lėktuvai, tačiau reikėtų palyginti jų svorį ir standumą su analogais.Gali pasirodyti kad per sunku ir per minkšta. Kitas dalykas-neverta daryti naujos vienvietės konstrukcijos. Mes prigaminom vienviečių iš vargo-naudojom jau esamus silpnus sparnus. Darant naujai, darbo sąnaudos neypatingai skirsis, o dvivietis daug kuo vertingesnis. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System