Mano Sparnai: Diskusijos / Prietaisai. Navigaciniai, variklio darbo ir kt. / Aviahorizontas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Prietaisai. Navigaciniai, variklio darbo ir kt.
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Aviahorizontas
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Rolandas
Pr Lap 22 2010, 08:42
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Kur gauti patikimai veikiantį, negriozdišką aviahorizontą? Blaniko horizontai sugedę-padirbus pora minučių siluetas nuvirsta.
Į viršų
Marius
Pr Lap 22 2010, 10:05
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Čia toks Vitalijus (iš Kelmės ) gal 4 vnt. pardavinėjo.
Pažiūrėk skyreli "parduodu" aš dar skelbimuką už jį parašiau.
Į viršų
Rolandas
Pr Lap 22 2010, 04:17
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Panašu kad čia nėra skraidančių....
Aviahorizontas būtinybė rudenį-visai nesunku maktelt į debesį kai tokie orai. Vieną kartą taip buvo, nesinori daugiau.Kai matomumas tik keli kilometrai o debesys 200m aukštyje, maršrute oras gali pablogėti tiek, kad debesys gana netikėtai bus iki žemės. Aviahorizontas bent jau leistų saugiai apsisukti.
O gal rudenį-žiemą niekas neskraido?
Kai kada jo prireikia ir vasarą.
Į viršų
AR
Pr Lap 22 2010, 04:34
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567

Rolandas rašė ...

Panašu kad čia nėra skraidančių....
Aviahorizontas būtinybė rudenį-visai nesunku maktelt į debesį kai tokie orai. Vieną kartą taip buvo, nesinori daugiau.Kai matomumas tik keli kilometrai o debesys 200m aukštyje, maršrute oras gali pablogėti tiek, kad debesys gana netikėtai bus iki žemės. Aviahorizontas bent jau leistų saugiai apsisukti.
O gal rudenį-žiemą niekas neskraido?
Kai kada jo prireikia ir vasarą.


skraidanciu yra... sekant minciu eiga tai dar reiketu isigyti VOR, ILS, DME - nes oro salygos gali taip pablogeti kad vien aviahorizontas nebepades

[ Redaguota Pr Lap 22 2010, 04:34 ]
Į viršų
Saulius P
Pr Lap 22 2010, 05:44
Užsiregistravęs dalyvis #437
Prisijungta: Tr Lie 22 2009, 04:46
Pranešimų: 634
Pritariu Andriui 100%
Į viršų
Rolandas
Pr Lap 22 2010, 11:14
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
AR rašė ...


skraidanciu yra... sekant minciu eiga tai dar reiketu isigyti VOR, ILS, DME - nes oro salygos gali taip pablogeti kad vien aviahorizontas nebepades

Puiku kad skraidot rudenį ir žiemą, prietaisus atstoja drąsa. Man drąsos trūksta, tad ir ieškau aviahorizonto...
Į viršų
AR
An Lap 23 2010, 08:17
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
Rolandas rašė ...

AR rašė ...


skraidanciu yra... sekant minciu eiga tai dar reiketu isigyti VOR, ILS, DME - nes oro salygos gali taip pablogeti kad vien aviahorizontas nebepades

Puiku kad skraidot rudenį ir žiemą, prietaisus atstoja drąsa. Man drąsos trūksta, tad ir ieškau aviahorizonto...


ne, drasa aviacijoje yra keismazodis

as kalbu apie tai kad pradejus nebus galo - juk aviahorizontas visu problemu nesisspres, apetitas kils bevalgant taip sakant

ir bus kaip toj patarlej: kuo geresnis dzipas - tuo toliau teks eiti ieskant traktoriaus
Į viršų
NNN
An Lap 23 2010, 08:59
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Na, pvz. MS aviahorizonto nereikia, nes sparnui pasvirus, ji pradeda posūkį. Todėl visiškai užtenka GPS ir kompaso - pats tikrinau.

Žinoma, tai yra ekstremalu ir geriau to vengti. Bet, kaip sako Rolandas - visko mūsų nelengvame darbe pasitaiko

Oponentai sakys, kad negali "oficialus" asmuo tokių dalykų rašyt. Bet, manau, kad jau geriau žinot apie, kad ir menką galimybę išnešt sveiką kailį, negu supanikuot ore ir ..., na pagal situaciją ir asmeninės laimės atsargą.

Tačiau yra didesnis pavojus, nei orlaivio padėties horizonto atžvilgiu kontrolės praradimas rūke / debesyje. Tai - aukštos antžeminės kliūtys. Rudenį ir žiemą matomumas dėl rūko ir sniego blogas būna mažame aukštyje (0-50-300 m), o tai "darbinis" radijo antenų ir teleoperatorių bokštų aukštis. Pvz. Juragių bokštas yra 300 m. Todėl labai svarbu tas kliūtis pažymėt žemėlapyje ir GPS, tam, kad maotmumui pablogėjus, ar bandant prasmukt mažame aukštyje pro rūko, ar debesų sruogas, neatsitrent į tas "žalgas".

Bet, dar kartą - geriau tiksliai ir išsamiai išstudijuot meteo ir neskrist, jei gali neskrist



[ Redaguota An Lap 23 2010, 09:10 ]
Į viršų
Dovydas_S
An Lap 23 2010, 09:00
Dovydas_S
Užsiregistravęs dalyvis #209
Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58
Pranešimų: 487
Rolandas rašė ...

Panašu kad čia nėra skraidančių....
Aviahorizontas būtinybė rudenį-visai nesunku maktelt į debesį kai tokie orai. Vieną kartą taip buvo, nesinori daugiau.Kai matomumas tik keli kilometrai o debesys 200m aukštyje, maršrute oras gali pablogėti tiek, kad debesys gana netikėtai bus iki žemės. Aviahorizontas bent jau leistų saugiai apsisukti.
O gal rudenį-žiemą niekas neskraido?
Kai kada jo prireikia ir vasarą.

Rolandai
Aš suprasčiau kad koki paštą vežiotumei po Lietuvą ir žūt būt reiktu iš taško A patekti į tašką B gal tada ir reikalingi tokie dalykai. Bet juk skraidant mėgėjiškai prastu oru galima ir neskraidyti.
Aš asmeniškai nelinkęs tikėti prietaisais nes juk mechaninis daiktas visada gali ir pavesti.

Kiek man žinoma apie CTSV sudužusia Švedijoi tai irgi žmonės labai žavėjosi aviahorizontu o rezultatas patys matot koks gavosi.
Į viršų
Dovydas_S
An Lap 23 2010, 09:03
Dovydas_S
Užsiregistravęs dalyvis #209
Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58
Pranešimų: 487
Taip Kęstuti skraidykle turi šitoj sritį dideli privalumą
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0683sek,0.0068iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,897kb