Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Skraidyklės. Motoskraidyklės |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Kuro sistema |
Eiti į puslapį << | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Saras |
| ||
saras Užsiregistravęs dalyvis #701 Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38Vieta: Kauno r Pranešimų: 388 | Algis rašė ... Saras rašė ... Taip situ pralaidumas geras, bet jie patys labai nepatikimi, kai tai buvo labai populiaru montuot i masinas nuo vagyssciu tai labai daznai juos tekdavo ir keisti Pas mane jau 12 metu. Dar dirba, niekšelis... Algi taigi pas tave aiskiai brokuotas papuole | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2369 | Algirdas L rašė ... Algis rašė ... Saras rašė ... Taip situ pralaidumas geras, bet jie patys labai nepatikimi, kai tai buvo labai populiaru montuot i masinas nuo vagyssciu tai labai daznai juos tekdavo ir keisti Pas mane jau 12 metu. Dar dirba, niekšelis... Taigi kasmet išardai, išvalai,sutepi, užhermetini.Tai kur jam dėtis ,,niekšeliui,, Naudojau automobilyje, bet daugiau metų neišlaikydavo.Kaip konstruktorius, savo orlaiviui nenaudočiau, nebent Vyčiui atiduočiau. Gero gyvenimo kitais metais!!! Ačiū ačiū kam tos gėlės , man tikrai nereikia , mano MS tik vienas bakas | ||
Į viršų | | ||
inžinierius |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #301 Prisijungta: Kt Sau 01 2009, 06:51Pranešimų: 93 | Gerbiamieji, statyti automobilinius kuro vožtuvus (naudojamus dujinėse sistemose) galima, bet tai nebus lygus aviacijoje naudojamiems (vertinant patikimumą). Benzininiai kuro vožtuvai (dujinių kuro sistemų) pralaidumo atžvilgiu pakankami , kad užtikrintų reikiamą kuro kiekį net iki 150 KW galingumo Otto tipo vidaus degimo varikliams. Kita vertus kur jį statysite prieš ar po siurblio neturi reikšmės (pats vožtuvas savo funkciją atliks). Bet yra keletas "techninių niuansų". O būtent : 1- hidraulinis; 2- elektrinis. Hidraulikoje svarbu kad kelio nuostoliai (slėgio kritimas) tarp kuro talpos (bako) ir paties membraninio siurblio būtų kiek galima mažesni (kad prie labai didelių membranos veikimo dažnių, dėl nepakankamų naudojamo siurblio techninių charakteristikų (maksimalus galimas pasiurbimo slėgis), dėl išretėjimo neatsirastų kavitacijos efektas, nors manau Jūsų eksploatuojami vidaus deg. varikliai neišvysto 10 ... 15 tūkst. sukių per min. ir tekstolitiniams ar stikloplastikiniams siurblio vožtuvėliams, tai (kavitacija) negresia. Šiaip automobiliniai membraniniai siurbliai ( manau analogai naudojami ir Jūsų orlaiviuose) užtikrina siurbimo trasos ilgį iki 4 ... 5 m, kai vidinis vamzdelio skersmuo ne mažesnis kaip 6 mm, o už jo dar gali pakelti iki 0,5 ... 1,0 m aukštyn prie reikiamo debito (kuro našumo), kad užtikrinti pakankamą v.d. variklio darbą visais režimais. Patartina siurbimo trasoje naudoti vamzdelį (žarnelę) 1 ... 2 mm didesnio skersmens, negu slėgimo šakoje. Montuojant vožtuvą prieš siurblį, be minėtos blogybės (kavitacijos)yra vienas privalumas- jis galėtų sąlyginai atlikti "priešgaisrinio vožtuvo" funkciją (kas didiesiems orlaiviams privalu). Tai yra gaisro atžvilgiu atjungiama įtampa ir vožtuvas uždaro kuro padavimą į patį siurblį, ir kol baigsis kuras karburatoriaus plūdinėje kameroje, tai tiek laiko (automobiliuose 15 ... 30 sek) dar variklis gali dirbti, jei jo nesustabdysime kitu būdu (išjungus degimą). Montuojant vožtuvus už membraninio siurblio, yra pavojus, kad varikliui dirbant ir elektriškai atjungus vožtuvą, šakoje tarp siurblio ir vožtuvo susidaro maksimalaus siurblio išvystomo slėgio zona (žiūrint į montavimo schemą). Todėl būtina stebėti žarnelių ir sujungimų sandarumą, tam kad išvengti "nereikalingų" problemų ore. Pastaba - šie elektromagnetiniai vožtuvai (benzino) nėra skaičiuoti ir negali būti naudojami kuro įpurškimo slėginėse šakose kur slėgis viršija 0,8 ...1 bar. Tai yra "K-jetronic" , "KE-jetronic" įpurškimo tipuose, jose slėgis virš 5,8 ... 6,5 bar. Todėl montuojant vožtuvus už siurblių, privalu sumontuoti ir "nupilimo" linija, kad kuras galėtų grįžti į baką, ar į tašką prieš siurblį. (Nupilimo linijoje įmontuojamas droselis kitaip sistema patikimai nedirbs). Panagrinėsiu 2-ąją -elektrinę dalį. Automobiliuose paprastai naudoti vožtuvai, kurių elektrinės ritės kontaktai yra atviri. Todėl jungtys nėra patikimos dėl eilės priežasčių. Viena - tai kad atsiranda osidacijos pavojus, antra kad orlaivį veikia didesnės vibracinės, inercinės bei oro srauto (o su juo ir drėgmė) jėgos, todėl toks sujungimas, kai kontaktai tik suneriami ir nefiksuojami negali būti naudojami atsakingose vietose (šiuo atveju kuro sistemoje). Nesunku suvokti kas nutiktų, kai reikalingiausiu (tupimo, kilimo) momentu nutrūktų kuro padavimas. Todėl patarčiau naudoti naujo tipo rites turinčias hermetinę ir fiksuojamą elektrinę jungtį (kokias jau naudoja išorinių dujinių balionų "TOMASETTO" multivožtuvuose). Patikėkite, tai tikrai tikrai pakankamai patikimas gaminys ir jei galima būtų sulyginti, tai kaip "Kalašnikovo" automatas prieš M-16. Atlaiko ir ilgalaikes apkrovas ir nėra problemos su el. kontaktais. Toliau reikia pagalvoti apie energetinę šaką. Patys vožtuvai naudoja 12 V maitinimo įtampą ir nuo 1 iki 2 Amperų srovę. Todėl saugumo sumetimais reikia pagalvoti ir apie apsaugą nuo trumpo jungimo ir pačią komutaciją ir t.t. Pagarbiai | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2893 | Gal kas gali patarti dėl BMW1100S kuro sistemos. Esmė tokia kad negaliu naudoti originalaus bako viduje esančio kuro siurblio. Turiu statyti išorinį. Bet nerandu informacijos kokį statyti. Vieni sako, kad darbinis slėgis 3bar, kiti kad minimalus 3,6bar. Ten stovi tipo reduktoriaus kuris kaip ir sureguliuoja slėgį, bet vėl gi kokios jo galinybės, kiek atmosferu yra jam riba? Siurblių 6-8 atmosferų gan didelis pasirinkimas, o vat tarp 3 ir 4 nekažkas. Gal kažkas jau esat kažkokį statę? [ Redaguota Tr Bir 14 2017, 09:58 ] | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1403 | Gal Tau Tautvydas ką patartų - jis jau yra pagaminęs du paratraikus su BMW R seerijos varikliais. Jo tel: +37069871984 arba +37068625512 | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2893 | Ačiū, paskambinsiu. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Artėja Europos ULO čempionatas. Gaminu 15 litrų tikslios apskaitos baką skraidyklei. Pavyzdys-plastikinis 10 litrų bakas. Sako per mažas. | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2369 | Turiu labai panašų plastikinį tik 20 l talpos | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Labai sunku buvo paskaičiuoti bako tūrį-reikėjo paskaičiuoti bako galų plotus. O kaip tai padaryti? Iškirpau būsimus šablonus iš storo kartono ir pasvėriau tiksliomis svarstyklėmis. Pasvėriau ir 2,5 dm2 kartono gabalėlį. Liko tik aritmetika. Bakas gavosi 15,5....16 l tūrio -geriau nei galvojau, tikėjausi apie 17 l. | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2893 | Reik naudot be žirklių su tušinuku bet kokia braižymo programą. Ten du pekės pasoaudimai ir rezultatas ya | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << | |
Powered by e107 Forum System