Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
M 332 |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | Net keista kad forume dar nėra šiam varikliui skirto skyrelio. Lietuvoje su jais sėkmingai skraido keletas lėktuvų, jie pigūs, lengvi, ekonomiški. Jei dvitakčių Rotax resursas siekia 300-600 val, šio variklio detalių oficialus resursas-6000 val..., variklio resursas iki kap remonto-2000 val. Neseniai atkasiau šio variklio eksplotacijos instrukciją, išleistą 1991-93 metais. Kas moka rusiškai-skaitykite http://www.wings.lt/lt/naujienos/m332-valter-variklio-instrukcijos.html | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | Prisegciau ir as ka turiu - bet per dideli failai (2 failai apie 100 MB sumoj) gal rasiu buda kur idet. Jei kam reikia - sakykit - galima per skype bandyt permest [ Redaguota An Grd 28 2010, 11:11 ] | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 745 | Sveiki, wings.lt vieta visiskai neribojama. Sakykit ka idet, kaip pavadint - idesiu. Susitart kaip perduosit dokumentus/programas/dar kazka galim el. pastu: povilas©wings.lt | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | PovilasK rašė ... Sveiki, wings.lt vieta visiskai neribojama. Sakykit ka idet, kaip pavadint - idesiu. Susitart kaip perduosit dokumentus/programas/dar kazka galim el. pastu: povilas©wings.lt Ok. parasiau i pasta. | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | Beje idedu Solidworks modeli M332 variklio. Jis nera detalus (tik gabaritinis) - bet labai tinkamas pirminiam maketui. | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | nepavyko is pirmo karto prisegt. _332.rar | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | Povilas idejo ir mano failus prie Rolando minetos nuorodos [ Redaguota Pn Grd 31 2010, 12:26 ] | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | Su varikliu M 332 skraidau jau 15 metų. Paskutiniu metu pavyko atkasti pora įdomių ir naudingų dalykų, apie kuriuos nesužinosi jokiose instrukcijose. -Visų pirma-galimybė naudoti automobilines žvakes. Tiesa, teko išleisti keletą šimtų litų perkant įvairių markių žvakių komplektus, kol radau tinkamas. Įdomu tai, kad automobiliniai laidai ir žvakės visiškai neduoda radijo trukdžių. Daugiau apie žvakes parašysiu vėliau. -Kitas svarbus dalykas-daugeliu atvejų variklis padirbęs apie 10 min kreiseriniu režimu užliesina kuro mišinį-matyt dėl pilnai sušilusio tepalo. Girdisi darbo pertrūkiai, tikrinant magnetus, paprastai viena pusė blogai dirba. Nusileidęs pradedi ieškoti sliekų uždegimo sistemoje, nors tiesiog skrendant reikia truputį pariebinti kuro mišinį stebint tachometrą. Vos apsisukimams išaugus, daugiau neriebinama, variklis vėl dirba optimaliu ekonomišku kuro mišiniu.Dėl šios ypatybės nežinojimo, variklis gąsdino nestabiliu darbu, kai kada netgi tupiant, daug laiko sugaišta be reikalo tobulinant uždegimo sistemą, o vienas lėktuvas tikriausiai dėl to patyrė avariją... Ant tiesos kelio užvedė Šarūnas (forume-Šaras), man beliko sudėlioti taškus. | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | Idomu apie zvakes - kokio "karstumo" tinkamiausios ? Kaip tai nustatete? | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | AR rašė ... Idomu apie zvakes - kokio "karstumo" tinkamiausios ? Kaip tai nustatete? Prisikaitęs forumų daug eksperimentavau-pradžiai išbrokavau 12 vnt DR6HS, vėliau 8 DCPR8E. Gan neblogai-apie 12-15 val dirbo DR5HS. Geriausi rezultatai su DCPR7E. Pora valandų dirba bet kokios iš paminėtų žvakių, tačiau jos per šaltos-pradeda tepaluotis, nestabiliai dirbti. Įdomu būtų pabandyti su 4 kaitrumo skaičiumi, nežinau ar tokios yra. Žvakės DCPR7E ir DCPR8E yra šaltos, bet dėl pailginto sriegio būna daug labiau įkaitę ir apsivalo. Firma žinoma NGK, pirkta "Jutoje" http://www.juta.lt/page/11 Chemijos gatvė 8a [ Redaguota Pr Lie 30 2012, 10:49 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System