Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
M 332 |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
ežiukas rūke |
| ||
Svečias | Na va ,ačiu kolegai ,viskas sureguliuota pagal knygą.Atradau laaaaaabai smarkiai užankstintą vietoj 5 ir 10l 10ir20l -tai labai daug.Jei nurodymai knygoj teisingi -bus gerai.Beje,kodėl negerai su lempute,labai puikiai gaunasi,imididelę lempą nuo traktoriaus prožektorių arba tolimųjų šviesų,pajungi,kontakto atsidarymo momentu lempa ima šviest blausiau....labai tikslu,beto tuo momentu variklyje kažkas suklaksi. | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 540 | Suklaksi taip vadinama aplenkimo mova, kuri užvedimo momentu suvėlina kampą iki 0 laipsnių ir vos vos sukant, duoda stiprią kibirkštį.Movos būna ir viename magnete, ir abejuose, išsijungia, kai variklis užsiveda.Reguliuoti kampus reikia po suklaksėjimo, atsukus veleną atgal apie 30 laipsnių.Paprastai paskubos kampas būna 20-28 laipsniai, Valterio nežinau.O su lempute kažkas negera, iš kur ji gauna energiją, jei magnetas nesisuka? Tam yra prietaisas.Kibirkštys abiejuose magnetuose turėtų būti sinchroniškos, kitaip truputį dreba variklis ir sūkiai krinta nevienodai. P.s. Rašymas su gramatinėmis klaidomis - nepagarba skaitytojui. | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | ežiukas rūke rašė ... Na va ,ačiu kolegai ,viskas sureguliuota pagal knygą.Atradau laaaaaabai smarkiai užankstintą vietoj 5 ir 10l 10ir20l -tai labai daug.Jei nurodymai knygoj teisingi -bus gerai.Beje,kodėl negerai su lempute,labai puikiai gaunasi,imididelę lempą nuo traktoriaus prožektorių arba tolimųjų šviesų,pajungi,kontakto atsidarymo momentu lempa ima šviest blausiau....labai tikslu,beto tuo momentu variklyje kažkas suklaksi. Del lemputes tai keista. Esu girdejes, kad nesigauna su walterio magnetom. Pats su lempa nebandes. Bet jei isejo su lempa- tai dar paprasciau. Zinosim ateiciai [ Redaguota Sk Spa 23 2016, 02:47 ] | ||
Į viršų | | ||
ežiukas rūke |
| ||
Svečias | Ne,mano varikly paprastos magnetos,užvedimui reikia zumeruko,o suklaksi turbūt krumplių laisvumas arkasten.Su lempa darau taip; atsinešu akumuliatorių,minus kurnors prie motoro,plius per lempą prie to laido kur kondensatorius su kontaktais sueina.Išsiskyriant kontaktams lempa pastebimai apsiblausia,lyg perjungtum i artimąsias,mažutė lemputė netinka,nes šviesos pokytis mažai skiriasi.Susireguliuoja puikiai,nors galimas daiktas su tais mandrais prietaisiukais gaunasi dar tiksliau. Dėl gramatikos,kolegos ,būkit atlaidesni,gana ž š sudėt.Nesisekė man su gramatika,mokykloj pakliūdavau vien ant išprotėjusių bjaurių senmergių lituanisčių,buvo kontūzita mano jautri jauna siela,todėl daba neatmenu nei vienos taisyklės,rašau iš nuojautos P.s taippat yra logikos tame,kad aviaciniam motorui degimas negali būt per ankstyvas,o galimai vėlyvesnis-dirba švelniau,vėsiau, apsivalymą reguliuoti isukant tinkamo kaitrumo žvakę. [ Redaguota Sk Spa 23 2016, 05:31 ] | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | ežiukas rūke rašė ... ,o suklaksi turbūt krumplių laisvumas arkasten. Pasikartosiu: walterio magnetoje yra mechanizmas, kuris "pagreitintai"atidaro kontaktus. Butent jis is skleidzia spragtelejimo garsa. | ||
Į viršų | | ||
ežiukas rūke |
| ||
Svečias | Suktas daiktas ta aviacinė magneta,kada prie progos reiks paardyt.Šiandien atradau m332 magnetų nustatymo kampus: D_3laipsn,K-5laipsn.....teks dar vėlint. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5572 | Po to kai Šarūnas perrinko variklį, du sezonus skraidžiau be rūpesčių, be varvančių tepalų. Deja jau rudenį pastebėjau gausų tekėjimą iš po paskirstymo velenėlio tvirtinimo prie galvutės. Nuėmus velenėlį, antro cilindro paranitinės tarpinės dalis buvo stipriai išlenkta, išpūsta į išorę-toks įspūdis kaip nuo didelio slėgio. Tai turėtų būti bent keletas kg/cm2. Tačiau slėgio čia neturi būti, slėgis pasišalina per alsuoklį. Alsuoklis neužsikišęs. Galimi sprendimai: Matuoti slėgį karteryje skrydžio metu. Jei jis didelis, įrengti antrą alsuoklį. Galimai tai atsitiko dėl atsipalaidavusių varžtų ir dėlto, kad tarpinė buvo sutepta sandarintoju. Jis galėjo veikti kaip tepalas. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5572 | Sena deformuota ir nauja tarpinė. Matmenys maždaug 50x200. Slėgio karteryje iki 1500 aps/min nėra. Dar reikės pamatuoti dirbant didžiausiu galingumu. | ||
Į viršų | | ||
ežiukas rūke |
| ||
Svečias | Noiu tamstas painformuot apie štai toki gedimą.Nuėmus magnetos babyną radau toki vaizdialį: Kaltininkas šisfiksatorius,nuovibracijos iškrito ir sudaužė skriejiklį.Ketinu juos visai išmesti. [ Redaguota Kt Bir 29 2017, 07:01 ] | ||
Į viršų | | ||
ežiukas rūke |
| ||
Svečias | Jei kas turit tokią detalę,arba atliekamą LUN magneta-gelbėkitratavokit | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System