Mano Sparnai: Diskusijos / Variklių skyrius / M 332


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
M 332
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Rolandas
Št Rgs 13 2014, 09:18
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Kaip šiam varikliui nustatyti uždegimo kampą? Intrukcijoje jis nurodytas, tačiau kontaktų skėtimosi momentą galima nustatyti tik primityviai- pagal iškrentantį popierėlį. Testeris ar lemputė nepadeda, nes pirminės apvijos varža maža. Srovės dydis nesikeičia nei jai tekant per apviją, nei per apviją ir uždarytus kontaktus.

Galų gale nustačius degimo kampą, variklis prarado trauką-pasirodo degimas buvo gerokai per ankstyvas.
Vienas geras, deja dalinis būdas-jei dirbant didžiausiu galingumu abiems uždegimo sitemoms apsisukimai mažesni, nei kažkuria viena, reiškia mažesnių sūkių sistemos pusėje pusėje degimas ankstyvas-reikia vėlinti kol susivienodins.
Metodas netinka Vilgoms, Jakams-ten "protingas" automatinis sūkių reguliatorius neleis atpažinti, kad variklis visiškai grybauja. Na nebent trauką matuotum.

Kažkokia mistika. Net Vilgų ir Jakų variklių degimas nustatomas iš lubų-bent toks įspūdis susidarė. Deja nuo teisingo kampo labai stipriai priklauso galingumas ir kiti parametrai.

Ne be reikalo senoviniams varikliams degimo kampą buvo galima keisti iš kabinos skrendant...

[ Redaguota Tr Rgs 17 2014, 12:23 ]
Į viršų
juozas49
Št Rgs 13 2014, 06:51
Užsiregistravęs dalyvis #63
Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39
Pranešimų: 797
Kai statau uzdegimo kampa, as atjungiu apvija arba naudoju testeri su garso signalu .Testerio jungiklis perjungtas i diodo rezima ir kai kontaktai atsidaro ,keiciasi garso tembras.
Į viršų
Juozas
Št Rgs 13 2014, 09:14
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996
Reikia naudoti ne lemputę bet šviesos diodą, jungiant jį nuosekliai.

[ Redaguota Št Rgs 13 2014, 09:15 ]
Į viršų
Rolandas
Tr Rgs 17 2014, 12:21
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Lemputės ir diodai šiam tipui negalioja-tiesiog nėra pasikeitimo atsidarius kontaktams. Bet koks pareguliavimas, net normalus kontaktų valymas įmanonomas tik išėmus magnetą. Uždegimo sistemos aptarnavimas pas šį motorą ypatingai nepatogus. Nežiūrint to, motoras puikus.

Vienas iš tikslių degimo kampo nustatymo būdų:
Tikrinami variklio apsisukimai dirbant
-abiems magnetams
-tik kairiam
-tik dešiniam

1. Jei apsisukimai visais atvejais vienodi, vieno magneto kampas pakeičiamas. Jei dirbant šiuo magnetu apsisukimai krenta, kampas grąžinamas į pirmykštę padėtį-bendras uždegimo kampas geras.

2. Dirbant abiem magnetais apsisukimai mažesni, nei vienu iš magnetų.
Mažesnių apsisukimų magneto kampas vėlinamas, apsisukimai turi būt vienodai dideli dirbant su kitu magnetu ir abiems magnetams kartu.

3. Dirbant magnetams sumoje, apsisukimai didesni nei dirbant vienam magnetui.
Mažesnių apsisukimų magneto kampas ankstinamas iki rezultatų susilyginimo.
Į viršų
Juozas
Tr Rgs 17 2014, 08:24
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996
Esant tokiai konstrukcijai, uždegimo kampą galima nustatyti tik naudojant LC tipo generatoriaus principu veikiantį prietaisą. Toks prietaisas yra, tik neaišku, kaip vadinasi, ir ar Lietuvoje ar netolimajame užsienyje jį kas nors turi. Veikimo principas paprastas. Generatorius, kurio veikimui būtina ritė ir kondensatorius. Kondensatorius yra prietaise, o ritė - magnete. Kai kontaktai sujungti, ritė prijungta prie prietaiso ir generatorius veikia. kontaktams atsijungus, nuo prietaiso atjungiama ritė, ir generatorius nebeveikia.
Tokį prietaisą, mūsų bendras pažįstamas Romas, ko gero sukurptų per gerą savaitę.
Į viršų
Rolandas
Pr Rgs 22 2014, 12:35
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558

Juozas rašė ...

Esant tokiai konstrukcijai, uždegimo kampą galima nustatyti tik naudojant LC tipo generatoriaus principu veikiantį prietaisą. Toks prietaisas yra, tik neaišku, kaip vadinasi, ir ar Lietuvoje ar netolimajame užsienyje jį kas nors turi. Veikimo principas paprastas. Generatorius, kurio veikimui būtina ritė ir kondensatorius. Kondensatorius yra prietaise, o ritė - magnete. Kai kontaktai sujungti, ritė prijungta prie prietaiso ir generatorius veikia. kontaktams atsijungus, nuo prietaiso atjungiama ritė, ir generatorius nebeveikia.
Tokį prietaisą, mūsų bendras pažįstamas Romas, ko gero sukurptų per gerą savaitę.

Savaitė kvalifikuoto darbo kainuoja tikrai daugiau nei 100 dolerių.
Amerikoje tokį prietaisą galima ir nusipirkti. Netgi būtina:
http://www.aircraftspruce.com/catalog/topages/magneto_timlt.php?clickkey=220936
Į viršų
Rolandas
An Rgs 30 2014, 12:14
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Pavyko patenkinamai išspręsti variklio pašildymą. Šildytuvas labai galingas-20 kw, tad tenka dalį oro leisti pro šalį-oro paėmimo trišakis atstumtas per sprindį nuo šildytuvo.
Vienu vamzdžiu šildomas tepalo bakas, kitu cilindrai. Kad nesudegtų laidai, oras pučiamas per skardinę tūtą.







[ Redaguota An Rgs 30 2014, 12:15 ]
Į viršų
Juozas
An Rgs 30 2014, 06:26
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996
O ką, temperatūra nesireguliuoja?
Į viršų
Rolandas
An Rgs 30 2014, 07:20
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Juozas rašė ...

O ką, temperatūra nesireguliuoja?

Deja ne. 20 KW mažiausias ir pastovus galingumas. Visa laimė kad už agregatą mokėjome tik 250 litų.
Į viršų
Algis
An Rgs 30 2014, 09:42
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1981
Na toks naujas dyzelinis šildytuvas kainuoja ~2000 Lt. Ir nesereguliuoja??? Tai gal reikėjo imti dujinį? Tas tai tikrai reguliuojamas. Naudotą galima gana pigiai rasti.
http://www.e-senukai.lt/index.php?cl=details&anid=000051108443
Į viršų
Tinklalapis
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0668sek,0.0074iš to užklausomsDB užklausos:28. Naudojama atmintis:3,901kb