Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
M 332 |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | Juozas rašė ... Benzininiuose varikliuose kuras cilindrams neskirstomas. Purkštukai veikia lygiagrečiai. Benzinas purškiamas į įsiurbimo kolektorių, ties įsiurbimo vožtuvu. Reikiamu momentu atsidarius vožtuvui, benzino ir oro mišinio debesėlis įsiurbiamas į cilindrą. Buna ir tokia sistema, bet nebutinai. Todel ir noriu suzinoti kaip yra butent sitame motore. Nuojauta sako, kad cia kuras puskiamas porcijomis. Normalaus siurblio aprasymo nerandu o ardyti tik tam, kad issiaiskinti tingisi [ Redaguota Pn Lap 13 2015, 07:52 ] | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5572 | Buvau parašęs-besisukantis plunžeris. Plunžeris vaikšto plieninėje stiklinėje, kuri sukasi. Stklinės šone-kiaurymė. Kai stiklinės kiaurymė sutampa su korpuse ęsačia kiauryme, plunžeris nuspaudžiamas. Kuras patenka į jam skirtą purkštuką. Savotiškai teisus ir Juozas-buvo atvejų kai purkštukų vamzdeliai buvo sukeisti. Variklis vis vien puikiai dirbo. Kantrus rupūžė... | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | Rolandas rašė ... Buvau parašęs-besisukantis plunžeris. Plunžeris vaikšto plieninėje stiklinėje, kuri sukasi. Stklinės šone-kiaurymė. Kai stiklinės kiaurymė sutampa su korpuse ęsačia kiauryme, plunžeris nuspaudžiamas. Kuras patenka į jam skirtą purkštuką. Va dabar visiskai aisku. Aciu. | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | Rolandas rašė ... Savotiškai teisus ir Juozas-buvo atvejų kai purkštukų vamzdeliai buvo sukeisti. Variklis vis vien puikiai dirbo. Kantrus rupūžė... Puikiai? nebuvo vibracijos? juk tuomet cilindrai gaudavo labai skirtingos kokybes misini. | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | Klausimas Rolandui: ar kuro siurbly yra koks apsauginis voztuvas? Tam atvejui jei tarkime uzsikimstu vienas purkstuko vamzdelis ar purkstukas. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5572 | Nėra. Sunku įsivaizduoti užsikimšusį purkštuką. Šiaip tai nuostabi konstrukcija. Kažkada vieno kolegos variklis pradėjo nestabiliai dirbto mažais apsisukimai. Kreiseriniais ir Max dirbo puikiai. Radom vieną purkštuką su pakibusiu vožtuvu-ten buvo maždaug milimetro akmenukas. Peržiūrėję kuro sistemą radom iki pusės žvyru užteršta kuro filtrą. Ir nieko. Dirbo... | ||
Į viršų | | ||
nerijus_m |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #1016 Prisijungta: Tr Spa 03 2012, 01:48Vieta: Klaipėda Pranešimų: 185 | Rolandas rašė ... Peržiūrėję kuro sistemą radom iki pusės žvyru užteršta kuro filtrą. Ir nieko. Dirbo... Kad dirbo- LIUKS, bet iš kur kuro sistemoje žvyras? Lėktuvas į ekskavatorių, kad ir kiek velnio lašų suvartotum, nė trupučio nepanašus? Ar čia pasėkmė to, jog buvo skraidoma iš gruntinių aikštelių? Ar specialiai kažkas diversiją darė? Apšvieskite nespecialistus, kas ir kaip... | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5572 | Diversija smegeninėse. Bet kokį kurą į lėktuvą galima pilti tik per gerą filtrą. Net iš pačio švariausio indo. Deja ir dabar gal kas ketvirtas-penktas lėktuvas gauna nefiltruoto kuro. Štai iš kur žvyras. | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | Rolandas rašė ... Nėra. Sunku įsivaizduoti užsikimšusį purkštuką. Šiaip tai nuostabi konstrukcija. Kažkada vieno kolegos variklis pradėjo nestabiliai dirbto mažais apsisukimai. Kreiseriniais ir Max dirbo puikiai. Radom vieną purkštuką su pakibusiu vožtuvu-ten buvo maždaug milimetro akmenukas. Peržiūrėję kuro sistemą radom iki pusės žvyru užteršta kuro filtrą. Ir nieko. Dirbo... Supratau. Aciu. O isivaizduoti ne tik lengva, bet ir buti gali ivairiu situaciju pvz uzlenktas vamzdelis ir kas tada? sakes kuro siurbliui? | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2369 | kuro filtras tam ir yra , kad karts nuo karto jį pakeist ar išvalyt . Pilk koki nori kurą , vistiek per tam tikrą laiką filtras užsikiša - pusė ar visas . | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System