Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
M 332 |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
vysniukas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #360 Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41Pranešimų: 756 | O man atrodo iš š kolonėlių kurą perkat. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | Vyrai, nesvaikit. Jei pili kurą iš kanistro, visada reikia pilti per piltuvą su filtru. Kitaip negalima-gali prisipilti vandens, atplyšusių dažų gabaliukų... | ||
Į viršų | | ||
Saras |
| ||
saras Užsiregistravęs dalyvis #701 Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38Vieta: Kauno r Pranešimų: 388 | AR rašė ... Supratau. Aciu. O isivaizduoti ne tik lengva, bet ir buti gali ivairiu situaciju pvz uzlenktas vamzdelis ir kas tada? sakes kuro siurbliui? Na uzlenkti kuro vamzdeli manau galima dviem atvejais : ploji su lektuvu i zeme arba nutrukes svaistiklis islenda per bloka , abiem atvejais galbut sugedes siurblys butu maziausia beda | ||
Į viršų | | ||
ežiukas rūke |
| ||
Svečias | Puiki filma apie valterio siurbli,kam neaišku https://www.youtube.com/watch?v=zeVCFd5BDvY .Gal atsirastu geras žmogus,kuris pamokintu pasitikrint degimą. | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | ežiukas rūke rašė ... Puiki filma apie valterio siurbli,kam neaišku https://www.youtube.com/watch?v=zeVCFd5BDvY .Gal atsirastu geras žmogus,kuris pamokintu pasitikrint degimą. dekui. filmukas geras. O del degimo - juk paprasta. Kas konkreciai domina? | ||
Į viršų | | ||
ežiukas rūke |
| ||
Svečias | Kaip praktiškai atidėti kampus,kokie jie automobiliniam benzinui,otailabai skirtingi duomenys internete,kaip tiksliai nustatyti vmt gal yra kokios gamyklinės žymės .Instrukcijoje 35-40l rusai rašo 8-10l vieni rašo kad kampai skirtingi ,kiti kad vienodi.Ligi šiol man degimas buvo griežtas tabu,bet atėjo laikas pavalyti kontaktukai ir,matyt pasukau magnetas-tenka išmokt reguliuot. | ||
Į viršų | | ||
ežiukas rūke |
| ||
Svečias | Visai pamiršau,kad esu gavęs dovanų štai tokį čicky-picky prietaisiuką,vmt nustato labai tiksliai,gal kam yra tekę dirbt sutokiu,ką rodo skalė-mm ar laipsnius ar tiesiog sugraduota skirtas rusiškam varikliui,bet tinka ir čekiškam. | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | Stebiuosi, kad "prietaisiukas" tinka M332 motorui. Na bet jei tinka - tai labai gerai- viskas paprasciau gaunasi. Jis rodo atstuma - kiek juda stumoklis. Jei uzdegimo momentas butu nusakytas mm iki VMT tai galima butu apsieiti tik su tuo prietaisu. Kadangi walterio momentas nurodytas laipsniais - tai arba reikia persiskaiciuoti i stomoklio judesio mm arba (paprasciau) - tiesiog prietaisiuka naudoti tik VMT radimui o pati kampa matuoti pagal propeleri ar propelerio gaubta. Paguglinus imanoma rasti daugybe video kaip tai daroma. Taigi : 1. Randam VMT 2. Pasizymim VMT pagal propelerio padeti arba gaubto padeti 3. Atsimatuojame reikiama kampa laipsniais pries VMT (matlankiu ar skaiciavimo budu ) 4. Pasistatom alkunini veleta (pagal propa) i uzdegimo momento padeti 5. atpalaiduojam magneto korpusa 6. Kisame plona popieriuka tarp kontaktu 7. Su kokiu pincetu ar pan. ta popieriuka svelniai bandom istraukt ("pridedam"siokia tokia traukimo jega- kuri nepakankama kad istrauktu popieriu is pilnai uzdarytu kontaktu) 8. Sukame magneto korpusa tol kol popieriukas issoks (tuo metu kaip tik kontaktu atsidarymo momentas) 6. Priverziam magneto korpusa tokioje padetyje. Pastabos: Vietoje popieriuko metodo, zinoma, galima naudoti spec prietaisa kontaktams (paprasta lempute netinka). Statyti reikia toki kampa koks nurodytas motoro instrukcijoje. Tikrai nereikia jo keisti pagal tai kad naudojamas automob benzinas. (cia jau atskira tema apie benzino oktanini skaiciu). Varikliams be priputimo kampas yra 7 laipsn. ( cia pradinis kampas- varikliui dirbant virs 1500aps/min magneto suveikia ankstintojas ir kampas tampa 27 laipsn.) Reikia pasitikslint koks kampas turi buti M332 - gali buti kad tie patys 7. Praktikoje uzdegimo kampa pakontroliuoti galima tikrinant magneto darba. Tik su salyga, kad magneto-laidai-zvakes veikia tinkamai! Tam tikrais sukiais dirbant motorui (reikia ziuret pagal instrukcija - be priputimo tai 2600-2650aps/min) junginejam magneto ir ziurim kiek "meta"sukiu. Turi "mesti"tiek kiek instrukcijoj (30-60 aps/min). Jei "meta"daugiau - degimas per velyvas. jei is viso "nemeta"-degimas per ankstyvas. Daugelis magneto turi spec mechanizma, kuris kontaktus adidarineja pagreitintai- tuo metu girdimas specifinis trakstelejimo garsas. Net nematuojant kontaktu vien pagal ta tarkstelejima galima sureguliuot degimo kampa -+0.5 laipsnio mazdaug na pradziai tiek | ||
Į viršų | | ||
ežiukas rūke |
| ||
Svečias | oo,ačiu už info,jau migla sklaidosi bereikia praktikos.Prietaisiukas isukt netinka,bet inkišus galiuką galima visai gerai naudotis .Belieka patikslint pastatymo kampus šiam varikliui,otai patarimai labai skirtingi.Mano turimoj kantičkoj apie 337 kairis 10 , desinis5 ? Apie popieriuką buvau girdėjęs-maniau ka čia pokštas,pasirodo ne | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | Kaip jau minejau uzdegimo kampa reikia statyt pagal instrukcija. Nors siuolaikinis auto benzinas gal kiek didesnio oktaninio skaiciaus (neapsigauti su su RON ir MON ) nei priklausytu senam motorui, taciau jo kokybe nevienoda ir garantijos nera. Geriau jau velesnis uzdegimas, nei detonacija. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System