Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Parasparniai bendroje oro erdvėje |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5731 | Algirdas L rašė ... Aerodromuose ,,laisvieji,, neskraido ... ten yra taisyklės ... Labai tiksliai pasakyta - kuo daugiau "taisyklių" tuo mažiau laisvės Bt čia kita tema ... [ Redaguota Kt Sau 27 2011, 10:11 ] | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 532 | Pritarčiau Rolandui kad ,,laisvūnai,,pasirinktų keletą taškų,žinoma toliau nuo intensyvaus oro eismo,būtų pažymėti žemėlapyje ir GPS,ir būtinai turėtų aviacinį radijo ryšį skraidymų metu,ko ir reikalauja taisyklės.Arčiausiai to ,,Penktasis vandenynas,,Valkininkuose. | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1535 | Algirdas L rašė ... Bence matyt niekada nesimokė fizikos,todėl tegu juokiasi. O didelę patirtį turi tik a.a. Grušnys. pries sveriant nepazystamo zmogaus issilavinima, pirmiausia reiktu susipazinti su parasparniu isvilktuvu konstrukcija(ji skiriasi nuo sklandytuvu isv.), nes is gerbiamo konstruktoriaus gali belikti forumo blevyzgotojas. | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 532 | Tada prašom paaiškinti nuodugniau apie vilktuvą,gal ko nežinom.Nenorim būti juokdariais. | ||
Į viršų | | ||
Karolis D |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #729 Prisijungta: Kt Sau 27 2011, 12:23Pranešimų: 9 | Sveiki, Buvo paminėtas Kėdainiu - Šventybrasčio kelias. Taip, yra tokia vieta. Ten skraido pagrinde du žmonės, ty aš ir Jonas, kontaktus parašysiu veliau. Kodėl mes ten važiuojame? Švetybrasčio kelias yra geriausia vieta Lietuvoj jeigu nori aukštai pasikelti ir treniruotis akrobatiką. 7 km kelias be laidų, labai mažas judėjimas, aplinkui laukai - praktiškai ideali vieta. Ten kiekvieną kartą galiu pasikelti i 1300-1800m ir atlikti 20+ tokių skrydžių per dieną. Kitų tokių vietų nėra. Aš suprantu susirūpinimą del troso keliamo pavojaus ir darau ką galiu kad tas pavojus būtų panaikintas. Konkrečiai: - Kiekvieną kartą prieš pradėdamas skraidyti, perspeju Panevėžio, Pociūnų aerodromus, taip pat KOPą. - Skraidau su aviacinio dažnio stotele. - Nuo šių metų žadu taip pat susisiekti su FISu ir perspėti juos apie skraidymus, tokiu būdu visi orlaiviai, palaikantys ryšį su FISu turėtų būti perspėti. - Yra bandoma legalizuoti 5-6 populiarias skraidavietes, kad jos būtų įtrauktos i oficialų žemėlapį ir būtų galima aktyvuoti NOTAMą. - Jeigu yra toks noras, galiu pažymėti išvelkančią transporto priemonę kokiais nors sutartiniais ženklais, nors tiesą sakant iš 1000+ metrų aukščio nemanau kad kas nors matysis. - Rengiu žemėlapį su populiariausiom PG skraidavietėm, kuris bus patalpintas internete, adresas bus paskelbtas per LAKo konferenciją šį savaitgalį. Dėl troso ir galimų pasėkmių susidūrimo metu.... manau geriau nespėlioti, o padaryti viską kad tokių atvejų nebūtu, todėl kad rezultatai mano manymu yra neprognozuojami. Iš vienos puses, dauguma PG pasyvinių išvilktuvų naudoja silpnas virves (trūkimo jėga apie ~230kg, per mazgą turėtų trūkti prie ~180kg). Tokia virvė susidūrimo metu tikrai nutrūktų, nes ji ir be susidūrimo trūkineja kas penktą kartą Iš kitos pusės ta virvė yra gana tampri, tai prieš nutrūkstant ji gali pakeisti orlaivio kryptį ir/arba sumažinti greitį iki kritinio, kas mažame aukštyje gali baigtis nelinksmai. Aš asmeniškai šį sezoną planuoju naudoti dyneema 900kg kuri yra gerokai tvirtesnė, todel trūkimas greičiausia įvyktu per silpną grandį prie piloto ~300kg. Neįsivaizduoju kuo baigtųsi jeigu ULO arba sklandytuvas užkabintų tą trosą ir tiesą sakant man atrodo geriau nebandyt Esu atviras visiem pasiūlymam dėl skrydžių saugumo - sakykit kaip jums atrodo, bandysim susitarti. Perspėsiu visus norinčius ir bandysiu legalizuoti skraidavietes. Ant Kėdainių - Šventybrasčio kelio dažniausiai būna: Jonas: +37069987479 Karolis: +37069814200 (kartais) Valentas: +37069874355 Karolis | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1535 | kalbant apie lektuvams trukdancias startavietes t.y. beveik visas iskyrus stacionaria ir ilgamete esanciacia Valkininkuose, naudojami pasyvinio tipo isvilktuvai.Jie nuo kitu skiriasi tuo, kad juda kartu su automobiliu, ant kurio jis pats ir uzdetas.Sniura jis ne suvynioja tempdamas parasparni, o išvynioja.Greitis prie vejo-vos keliolika ar keli apsisukimai per minute.Esant tam tikram vejui kartais net nesisuka ir net automobilis stovi.Troso išvyniojimo jega nustatoma pries kylant ir issilaiko vienoda iki pat kelimo pabaigos.Ta jega tik 40-60 kg ir svyruoja max 1-2 kg plus-minus. Žodžiu , sutiksite, kad sniuro greitis yra niekinis palyginus su jusu minetos avarijos metu lyginamu isvilktuvo jau palaidu suvyniojamu trosu. Antras momentas yra pats šniuras.Aš puikiai suprantu, kokius fizikinius desnius jus turejote galvoje.Deje, sie sniureliai yra ant tiek glezni, kad net juos suvyniojant per greitai i ta pati parasparnio keltuvo bugna, nuo trinties jie trukineja kaip siulai.Galu gale pats sniuras (kuri dauguma perka lietuviu gamybos)net ir budamas naujas plysta panasiai prie 150kg .Tikrai nera ka lyginti su troso islaikoma jega. Beto , šsniuro gale yra silpnoji grandis, kuri momentaliai plyšta, jeigu del kažkokiu priežašciu išauga vilkimo jega. Dar karta pasikartosiu, kad as negynu partizanaujanciu parasparnistu-skraidavietes turi buti žinomos ir saugios visiem.Tiesiog nenoriu, kad butu puciamas didelis burbulas ir drabstymasis purvais del nereiksmingu dalyku.visada galima suitarti ir primti abiem pusem palanku sprendima. | ||
Į viršų | | ||
Karolis D |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #729 Prisijungta: Kt Sau 27 2011, 12:23Pranešimų: 9 | Dar del troso greicio ore: is esmes tai ka raso bence yra daugiau ar maziau teisinga, isvilkimo metu troso greitis yra mazas ir priklauso nuo isvilkimo technikos. Jeigu trosas isvyniojamas pries starta, tuomet greitis gali buti beveik nulinis. Jeigu startuojama neisvyniojus troso, greitis bus apytikriai 3m/s. Daug didesnis greitis yra kai po isvilkimo trosas yra susukamas atgal. Siais laikais yra prigaminta daug isvilktuvu su 4-6AG benzininiais varikliais, tai paprastai "operatorius" spaudzia ta varikli iki dugno, ir priklausomai nuo naudojamo parasiuto ir vejo, greitis gali svyruoti apie 30-70km/h. Mano konkreciu atveju troso greitis gali buti 60km/h su tusciu bugnu ir 115km/h su pilnu bugnu, bet toks isvilktuvas kiek zinau siandien yra tik vienas. Visi man zinomi isvilktuvai naudoja kokio nors tipo parasiuta troso gale, ir suvyniojant trosa ziuri kad tas parasiutas skristu arba teisingai leistusi, taigi jei prie troso arteja kazkoks ULO, operatorius manau turetu matyti. Galbut didesne problema tame, kad daznai "operatoriais" buna pilotu zmonos, vaikai ar siaip vietiniai gyventojai is kaimo ir jie gali nelabai susigaudyti ka tokioj situacijoj reikia daryti. LSPSF is savo puses bando rengti operatoriu apmokymo reikalavimus, kol kas jie nera oficialiai paskelbti ir operatoriais dirba visi norintys. | ||
Į viršų | | ||
Stanislovas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #117 Prisijungta: Kt Geg 15 2008, 08:52Vieta: Paklaniai, Raseinių sen. Pranešimų: 3411 | Karolis D rašė ... Dar del troso greicio ore: is esmes tai ka raso bence yra daugiau ar maziau teisinga, isvilkimo metu troso greitis yra mazas ir priklauso nuo isvilkimo technikos. Jeigu trosas isvyniojamas pries starta, tuomet greitis gali buti beveik nulinis. Jeigu startuojama neisvyniojus troso, greitis bus apytikriai 3m/s. Manau, kad troso ir lėktuvo susidūrimo atveju, troso greitis nelabai svarbu. Lėktuvas juda mažiausiai 100km/h ir jei trosas nenutrūks, (tarkime, kai jau atkabintas, kaip nutiko Pociūnuose) tai suveiks kaip begalinis pjūklas... Pasekmės žinomos. Labai džiaugiuosi, kad pradėjome kalbėtis. | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 532 | Karolis D kitaip pateikė situaciją ir į pavojų žiuri daug realiau.Manau ne tiek svarbu nuo kokios jėgos trūksta šniūras,bet kokiu greičiu ir jėga nutrūkęs slenka vamzdžiu,sparnu,ypač jei jo gale parašiutėlis.Aš pats pernai mačiau atvejį,kai automobilis mažam kelyje prasilenkdamas su automobiliu, traukiančiu parasparnį,užkliuvo buferiu už šniūro ir tuoj pat nupjovė(ne nulaužė)gabalą buferio.Yra liudininkų.Jei kas netiki,paeksperimentuokit,tik bėda,kad dalis ,,laisvūnų,,net nenori apie tai girdėti | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1617 | Tai manau kad jei nupjove buferi, nupjaut koki putplastinio kevalo sparna kur kas lengviau. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System