Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / Parasparniai bendroje oro erdvėje


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Parasparniai bendroje oro erdvėje
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Rolandas
Pr Geg 13 2013, 02:27
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Valdas-Fox rašė ...


Rolandas rašė ...

Būna daug daug problemų.


Prie ko čia turtingas? Visi turtingi kas gali sau leist skraidyt.
Žuvo žmogus. Ar tai visai nevertas dėmesio įvykis, kuriam reikia skirti tiek pat dėmesio kiek partrenktam šuniui?


Daug būna žūčių aviacijoje, dažniausiai dėl paties piloto kaltės. Po kelių savaičių viskas ir užmirštama. Po Grušnio žūties praėjus ir keliems metams, aistros kunkuliuoja. Visų pirma todėl kad lėktuvas draustas PZU apie milijonu litų. Draudėjams labai nenaudinga kad pilotas būtų avarijos kaltininkas, tad žūt būt ieško kaltų, samdo geriausius teisininkus, stipriai įtakojo avarijos tyrėją.

Valdai, geriau papasakok kokia šniūrais keliamų parasparnių skrydžių vykdymo tvarka Vokietijoje.


[ Redaguota Pr Geg 13 2013, 02:30 ]
Į viršų
Valdas-Fox
Pr Geg 13 2013, 03:22
ValdasFox
Užsiregistravęs dalyvis #636
Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23
Pranešimų: 387
Rolandas rašė ...

Draudėjams labai nenaudinga kad pilotas būtų avarijos kaltininkas, tad žūt būt ieško kaltų, samdo geriausius

Na, nors nemėgstu švaistytis "sovietmečio" štampu, bet šitoj vietoj jis tikrai tinka. Manau kad Rolandai esi pripratęs prie sovietinio teisingumo šedevrų, kurių vienas klasikinis - suversti kaltę žuvusiąjam, nes jam vistiek vienodai.
Laikas būtų atprasti.

Rolandas rašė ...

Valdai, geriau papasakok kokia šniūrais keliamų parasparnių skrydžių vykdymo tvarka Vokietijoje.

Nedaug esu kilęs ant šniūro, daugiausia nuo šlaito. Esmė paprasta - kilti (tiek nuo šlaito, tiek su išvilktuvu) galima tik iš registruotų aikštelių. Startavimas iš neregistruotos aikštelės yra kriminalinis nusikaltimas.
Į viršų
Valdas-Fox
Pr Geg 13 2013, 03:52
ValdasFox
Užsiregistravęs dalyvis #636
Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23
Pranešimų: 387
Valdas-Fox rašė ...

Rolandas rašė ...

Valdai, geriau papasakok kokia šniūrais keliamų parasparnių skrydžių vykdymo tvarka Vokietijoje.

Nedaug esu kilęs ant šniūro, daugiausia nuo šlaito. Esmė paprasta - kilti (tiek nuo šlaito, tiek su išvilktuvu) galima tik iš registruotų aikštelių. Startavimas iš neregistruotos aikštelės yra kriminalinis nusikaltimas.

p.s. aviaciniame Vokietijos žemėlapyje yra naudojamas ir skraidyklės simbolis - jis būtent ir žymi HG/PG startavietes. Taip pat dar yra ir UL lėktuvėlio simbolis žymėti UL startavietėm (kurios nėra aerodromai, pvz visokios privačios aikštelės). Ir viskas.
Į viršų
AR
Pr Geg 13 2013, 07:45
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
Valdas-Fox rašė ...

Startavimas iš neregistruotos aikštelės yra kriminalinis nusikaltimas.


Nejaugi??? (kitaip sakant bausme skiriama pagal baudziamaji kodeksa???)
Gal administracinis nusizengimas?
Į viršų
Rolandas
Pr Geg 13 2013, 08:59
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Valdas-Fox rašė ...


Na, nors nemėgstu švaistytis "sovietmečio" štampu, bet šitoj vietoj jis tikrai tinka. Manau kad Rolandai esi pripratęs prie sovietinio teisingumo šedevrų, kurių vienas klasikinis - suversti kaltę žuvusiąjam, nes jam vistiek vienodai.
Laikas būtų atprasti.

Iš tiesų laikas būtų atprasti nežinant situacijos piršti savo nuomonę.

Jei gali, vis tik atsakyk-kiek Vokietijoje šniūrais keliamų parasparnių aikštelių?
- Ar jos aerodromuose, ar ant lauko keliukų?
- Kaip praskrendančių lėktuvų pilotai sužino ar aikštelėje skraidoma, kokiu atstumu apeina aikštelę, ar turi su ja radijo ryšį?
Labai padėtum pasidalinęs informacija, nes Lietuvoje dabar bandom sukurti sistemą, leidžiančią saugiai skraidyti, kai oro erdvė pilna nematomų šniūrų.

[ Redaguota Pr Geg 13 2013, 09:38 ]
Į viršų
Valdas-Fox
Pr Geg 13 2013, 10:56
ValdasFox
Užsiregistravęs dalyvis #636
Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23
Pranešimų: 387
AR rašė ...

Nejaugi??? (kitaip sakant bausme skiriama pagal baudziamaji kodeksa???)
Gal administracinis nusizengimas?

Kiek aš žinau būtent baudžiamasis. Už vieną metrą prieš slenktį padėtus ratus irgi. Bausmės ne iš BK, jos kiek pamenu integruotos į aviacinius įstatymus. Kiek pamenu formuluotę " ...iki penkių metų laisvės atėmimo ir arba bauda iki šimto tūkstančių eurų".
Į viršų
Valdas-Fox
Pr Geg 13 2013, 11:30
ValdasFox
Užsiregistravęs dalyvis #636
Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23
Pranešimų: 387
Rolandas rašė ...

Jei gali, vis tik atsakyk-kiek Vokietijoje šniūrais keliamų parasparnių aikštelių?

Nežinau, turbūt daug.

Rolandas rašė ...

- Ar jos aerodromuose, ar ant lauko keliukų?

neteko matyti AD su tampomais parasparniais.
Ant keliukų irgi neteko matyti. Įtariu, kad tai nelabai suderinama su KET.
Ant šniūro esu skridęs viso labo dvejose vietose. Ir dabar negaliu pasakyti ar tos skraidavietės pažymėtos žemėlapyje ar ne, nes neturiu to rajono žemėlapio. Iš kalnų aikštelių (startavimui nuo šlaito) pažymėtos tik didelės ir populiarios, kur labai daug HG/PG.

Rolandas rašė ...

- Kaip praskrendančių lėktuvų pilotai sužino ar aikštelėje skraidoma, kokiu atstumu apeina aikštelę, ar turi su ja radijo ryšį?

Radijo ryšio su tokiom aikštelėm nėra. Tik įspėjimas žemėlapyje tose vietose kur gali būti _daug_ HG/PG.

Rolandas rašė ...

Labai padėtum pasidalinęs informacija, nes Lietuvoje dabar bandom sukurti sistemą, leidžiančią saugiai skraidyti, kai oro erdvė pilna nematomų šniūrų.

Nemanau kad padėsiu, nes tokia problema Vokietijoje manau neegzistuoja dėl daugelio priežasčių:
- pasyvyniai keltuvai nenaudojami (nes nėra kur).
- startuot galima tik iš registruotų aikštelių (t.y. pievų).
- bendro naudojimo keliai nenaudojami startams. Bausmes už nepaklusimą jau išvardinau.
- motorizuotiems orlėkiams gana imperatyviai nurodyta neskraidyti žemiau 2000 pėdų GND en route.
- keliantis su stacionariais išvilktuvais retai kada pavyksta pasikelti aukščiau.
Viską susumavus, toks dalykas kaip trosas nuo 0 iki 7000 pėdų GND neegzistuoja. O pamatyti parasparnį maks 2000pėdų aukštyje manau visiškai įmanoma. O situacija, kai parasparnis kažkur danguj, lėktuvas apačioj o per vidury šniūras manau neegzistuoja.
Į viršų
vysniukas
Pr Geg 13 2013, 11:40
Užsiregistravęs dalyvis #360
Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41
Pranešimų: 756
Tada viskas atsistoja į savo vietas, nes mano pažįstamas skraidyklininkas, nesuprato mano klausimo ir daugelis klausimų ir atsakymų jam pasirodė beprasmiški ir savaime suprantami. T.y. jie neturi problemų dėl tampymosi keliais, nes to paprasčiausiai nėra.
Į viršų
Valdas-Fox
An Geg 14 2013, 12:03
ValdasFox
Užsiregistravęs dalyvis #636
Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23
Pranešimų: 387
vysniukas rašė ...

Tada viskas atsistoja į savo vietas, nes mano pažįstamas skraidyklininkas, nesuprato mano klausimo ir daugelis klausimų ir atsakymų jam pasirodė beprasmiški ir savaime suprantami. T.y. jie neturi problemų dėl tampymosi keliais, nes to paprasčiausiai nėra.

Vokietija per didelė, kad galima ją visą būtų pažinti. Bet sąvoka "kelias" biški skiriasi Tiesiog nėra tokių tiesių, mažai naudojąmų žvyrkelių, ant kurių būtų galima ramiai žaisti su trosais. Paprastuose keliuose leidžiamas greitis yra 100km/h, 130km/h važiuoja nemažai mašinų, nes už greičio viršyjimą iki 30km/h užmiestyje sankcija ne itin žiauri. Motociklininkai dar biški užsuka rankenas Lietuvoje tokie greičiai leidžiami tik autostrodoje
Pabandyk dabar įsivazduot kad tau chebra iš kokio nors -stano užduoda klausimą apie parasparnių kilnojimą autostradose... Galima ir nesuprasti
Į viršų
AR
An Geg 14 2013, 08:00
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
Valdas-Fox rašė ...

AR rašė ...

Nejaugi??? (kitaip sakant bausme skiriama pagal baudziamaji kodeksa???)
Gal administracinis nusizengimas?

Kiek aš žinau būtent baudžiamasis. Už vieną metrą prieš slenktį padėtus ratus irgi. Bausmės ne iš BK, jos kiek pamenu integruotos į aviacinius įstatymus. Kiek pamenu formuluotę " ...iki penkių metų laisvės atėmimo ir arba bauda iki šimto tūkstančių eurų".



jopštararaj... biski ziauru sakyciau
Cia panasiai kaip uz ne vietoje pereita gatve gauti metus lygtinai....


[ Redaguota An Geg 14 2013, 08:00 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0684sek,0.0083iš to užklausomsDB užklausos:28. Naudojama atmintis:3,922kb