Mano Sparnai: Diskusijos / Sparnų gamyba / sparno bandymas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Sparnų gamyba
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
sparno bandymas
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Albertas
Št Lie 16 2011, 09:33
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 824
Tai sparnas dvivieciam lektuvui?KKiek kilogramu buvo apkrautas?O susukimui kaip laiko,ar bandytas,cia matau apkrauta tiesiogiai ant lonzerono?
Į viršų
sl
Št Lie 16 2011, 11:41
Užsiregistravęs dalyvis #31
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 08:40
Pranešimų: 64
Skaičiuota skridimo svoriui 450 kg, eksploatacinė perkrova +4 -2. Sukimui dar nebandytas...
Į viršų
AHTAHAC
Št Lie 16 2011, 04:05
AHTAHAC
Užsiregistravęs dalyvis #37
Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33
Pranešimų: 674
Rolandas rašė ...


sl rašė ...

prie temos...





Bandymas darytas vakar ketveriopai perkrovai. Naujas sparnas puikiai atlaikė. Deformavosi 7 cm. S.L. galėtų papasakoti daugiau.


o kur tie 7cm? ant sparno galo?

Į viršų
sl
Št Lie 16 2011, 05:09
Užsiregistravęs dalyvis #31
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 08:40
Pranešimų: 64
Taip - prie liniuotės
Į viršų
Audrius
Pr Lie 18 2011, 01:55
Svečias
Albertas rašė ...

Tai sparnas dvivieciam lektuvui?KKiek kilogramu buvo apkrautas?O susukimui kaip laiko,ar bandytas,cia matau apkrauta tiesiogiai ant lonzerono?


Albertai,gal gali trumpai papasakoti kodel reiktu sparna sukimui bandyti ir kokias jis sukimo apkrovas turetu atlaikyti?
Į viršų
Audrius
An Lie 19 2011, 01:42
Svečias
Ar yra kas gali paaiskinti kiek sukimo turi laikyti sparnas?Ar darom bandom gaunam koki tai rezultata ir sakom gerai,laikys.
O gal is viso sukimo nera? ir bandyti nereikia.
Į viršų
justas
An Lie 19 2011, 02:48
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1333
Pagrinde nuo eleronu. nes sparna veikiantis sukimo momentas gerokai mazesnis uz jega gaunama atlenkus elerona. Del to kokiems greiciams skaiciuojama nuo elerono veikiantis sukimo momentas dabar negaliu pasakyti reik ziuret normas.
Į viršų
Albertas
An Lie 19 2011, 03:19
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 824
Sparnas kaip beje ir propeleris yra ne tik lenkiamas,bet ir sukamas,grubiai tariant, apie lonzerono simetrijos asi del slegio centro esancio beveik visada uz lonzerono.Siam sukimui atlaikyti yra reikalingas noseles taip vadinamas dezutinis konturas,kuris neleidzia susisukti ir suirti sparno konstrukcijai,todel vieno lonzerono sparnui ypatingai svarbu priekines noseles dangos parinkimas atitinkamai pagal apkrova.Dvieju lonzeronu,tuo paciu ir dvieju spyriu sparnui priekine nosele gali buti dengta maziau atsparia danga,nes ji sukimui dirba tik dalinai,visa sparno susu kima atlaiko spyriai.
Bandziau dviviecio lektuvo sparnus,kurie skaiciuoti max iki 500kg skridimo svorio,buvo vieno lonzerono ir nosele buvo dengta 1mm aviacine fanera.Lonzeronas skaiciuotina apkrova atlaike puikiai,taciau apkrovus nors ir nedidelia jega galine sparno briaunele,priekine nosele iskart deformavosi ir sparnas susukimui pasidare 'liaunas' t.y neatsparus susukimui.Teko imontuoti antra lonzerona,paremti antru spyriu ir problemos neliko.
Į viršų
justas
An Lie 19 2011, 04:00
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1333
Albertai gerai issprendei problema.. O tiesiog ideti storesnes favneros ir patankint nerviuras negalima buvo ?
Į viršų
Audrius
Tr Lie 20 2011, 07:42
Svečias
Albertas rašė ...

Sparnas kaip beje ir propeleris yra ne tik lenkiamas,bet ir sukamas,grubiai tariant, apie lonzerono simetrijos asi del slegio centro esancio beveik visada uz lonzerono.Siam sukimui atlaikyti yra reikalingas noseles taip vadinamas dezutinis konturas,kuris neleidzia susisukti ir suirti sparno konstrukcijai,todel vieno lonzerono sparnui ypatingai svarbu priekines noseles dangos parinkimas atitinkamai pagal apkrova.Dvieju lonzeronu,tuo paciu ir dvieju spyriu sparnui priekine nosele gali buti dengta maziau atsparia danga,nes ji sukimui dirba tik dalinai,visa sparno susu kima atlaiko spyriai.
Bandziau dviviecio lektuvo sparnus,kurie skaiciuoti max iki 500kg skridimo svorio,buvo vieno lonzerono ir nosele buvo dengta 1mm aviacine fanera.Lonzeronas skaiciuotina apkrova atlaike puikiai,taciau apkrovus nors ir nedidelia jega galine sparno briaunele,priekine nosele iskart deformavosi ir sparnas susukimui pasidare 'liaunas' t.y neatsparus susukimui.Teko imontuoti antra lonzerona,paremti antru spyriu ir problemos neliko.


Gal yra kokia tai sukimo apkrovu riba kuri yra skaiciuojama tam tikram sparnui,taip galima, bet koki sparna sulauzyti nezinant kiek sukti ir i kuria puse,kai kas is viso teigia ,kad sukimo nera (is malunsparniu temos) galejei ta paaiskint anksciau .
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1432sek,0.0206iš to užklausomsDB užklausos:28. Naudojama atmintis:3,896kb