Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Teorija.Skaičiavimai.Projektai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Aerodinamikos pagrindai |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Rolandas rašė ... Aerodinaminis klausimas-kodėl oro įėjimo kanalai visada daromi atitraukti nuo korpuso. Logiškai galvojant kanalas turėtų liestis su korpusu, liemeniu. Vienas iš pavyzdžių nuotraukoje. O kodėl Pito vamzdeliai išnešti į priekį/atskirai, o ne padaryta tiesiog skylute kur nors sparne ar aptake? | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2366 | ms Jazz2000 jokio pitvamzdžio nėra, juolab išnešto priekin, tiesiog vežimėlio aptako priekyje skylė ir tiek | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2366 | Įdomumo dėlei - taškelis priekyje nei kiek neišsikišęs vamzdelis priekyje vežimuko su peršviečiama šlangute iki greičio prietaiso | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Na gal ne visai tiksliai išsireiškiau. Padaryk ne pačiam priekyje tokia skylutę ir pamatysi manau skirtumą. Pvz F-86 Sabre, FJ-1 Fury priekyje irgi oro paėmimo angos neatskirtos. | ||
Į viršų | | ||
Andrius |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #26 Prisijungta: Sk Vas 24 2008, 08:59Pranešimų: 471 | Rolandas,ne apie pito vamzdelį paklausė...🥱 | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 998 | Rolandas rašė ... Aerodinaminis klausimas-kodėl oro įėjimo kanalai visada daromi atitraukti nuo korpuso. Logiškai galvojant kanalas turėtų liestis su korpusu, liemeniu. Vienas iš pavyzdžių nuotraukoje. Oro kanalai visada atitraukiami tam, kad nepatektų paviršinis oro srautas. Kartais dar dedama papildoma plokštė, paviršinio srauto atitvėrimui. | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Andrius rašė ... Rolandas,ne apie pito vamzdelį paklausė...🥱 O skirtumas koks? Sujauktas paviršinis oro srautas neigiamą įtaką gali daryti ir tam ir tam. Kad to poveikio nebūtu, oro paėmimo angos išnešamos toliau nuo paviršiaus kur oro srautas +/- stabilus. | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 539 | Viename savo lėktuvėlyje panaudojau pito vamzdelį iš ,,Fokos'' Tai ne vamzdelis, o nosyje įklijuotas mikrokibirėlis [skylė]. Greitį rodė gerai, bet pakeičiau nosies pastatymo kampą 4 laipsniais ir jau reikėjo 12 cm. ilgio vamzdelio, nes pradėjo aiškiai meluoti. | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | |||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | Gerai, Andrius dar kartą paaiškino. Prie pat liemens oro srauto greitis nulinis, toliau greitėja. Tai išeitų kad padarius oro ėmimo kišenę iki pat liemens, oras toje dalyje išeidinėtų iš kišenės. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System