Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
"Riebūs" ULO, arba 450 kg riba |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2361 | taip taip - mano liezuvis - mano beda . kad tik tiek tos bedos butu . tarp kitko - mano orlaivyje nera " bardačioko " , kas lietuviškai reikštų - nėra netvarkėlės , tai orlaivyje dokumentų laikyti niekaip negaliu , nebent prie savęs [ Redaguota Pr Bal 04 2011, 07:44 ] | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Vyrai, neskubėkit, aš užsirašinėju: 1. Paprašyti prieš sezoną visų ULO svėrimo aktų. 2. Patikrinti visų ULOPF pilotų licencijas (bent jau tų, kurie po ranka pasitaikys). Kas dar? Aaaa, taip: 3. Patikrinti iš ko pagaminti visi ULO, ypač skraidyklės. Jei bus nors vienas varžtas iš Senukų... Toliau, vyrai, toliau, nesikuklinam... Tik ne taip greitai... Ir po vieną, ne visi iš karto... | ||
Į viršų | | ||
Dainius Z |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #726 Prisijungta: An Sau 25 2011, 09:59Pranešimų: 86 | Seip tai su B vairuotojo kategorija nieks sunkvezimio neleidzia vairuoti kad ir kaip gerai lengvike vairuotum:) | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2361 | Tyliu r...ą suraukęs | ||
Į viršų | | ||
Mikas M. |
| ||
Don't drink & drive, better smoke & fly Užsiregistravęs dalyvis #680 Prisijungta: Pr Lap 08 2010, 09:03Pranešimų: 140 | Kęstutis rašė ... Čia gal įsiterpsiu vėl ne vietoj, nes norėčiau pasakyt, kad ne vien legalumas (tų dalykų nelabai suprantu - čia KL pasaulis) brėžia ribą tarp ULO ir "nutukusio" ULO. Yra du esminiai skirtumai pačio orlaivio konstrukcijoje (visi tipai) ir piloto kvalifikacijoje. ULO gaminamas iš ko papuola, beveik nenaudojant aviacinių medžiagų bei technologijų. To pakanka, jei greičiai ir svoriai neviršija aukščiau nustatytų. Tas ribas sugalvojo ne biurokratai. Jie tik surašė "pagal faktą" Pasaulinės ULO praktikos išvadas. Jei norima siekti didesnių greičių, ar svorių, tai jau nebeapseinama be "didžiosios" aviacijos praktikos, o tai jau patenka ir į "didžiosios avaicijos" jurisdikcija. Tagi labai lengva apsispręsti, ko norime ir siekiame. Piloto kvlafikicija tikrajam ULO irgi labai nestandartinė, neįprasta "didžiajai" aviacijai ir todėl palikta pačių ULO pilotų apsisprendimui. Angliškai visa ULO veikla vadinama "uncoventional aviation" - "netradicinė aviacija", panašiai, kaip netradicinė medicina Ir praktiškai, ir teoriškai bet kokį ULO galima pagaminti iš medžiagų bei detalių parduodamų statybinių medžiagų, tekstilės, santechnikos ir t.t. parduotuvėse, prietaisais apsirūpinti sporto, automobilių ir motociklų bei ... žvejų reikmenų parduotuvėse ir t.t. Kur čia aviacija? Mokymas taip pat netradicinis - nereik mokymo klasių su plakatais, rašto darbų, paskaitų, net pačių mokyklų nereik - viskas atliekama lauko sąlygomis, gaiviam vėjeliui dvelkiant, draugiškai besišnekučiuojant, mėgaujantis gamtos teikiama ramybe bei atgaiva. Na, vėl sentimentai .... Taigi ... Vai ir ar nesigaus paskui taip, kad tie is klozetų, bei šluotkočiu, su plytelėm suklijuoti 115 pradės kristi, del to, kad betaupant lyšną kilogramą, bus prataupyta kur nereikia atsparumo sąskaita. Beje yra geras 115 pavyzdys CriCri. Tik ar daugelis "savamoksliu" sugebės su juo skraidyt? Analogija gal butu panaši kaip pradedančiam žvejui tik mažytė, puodo dydžio valtele jūroj plaukiot, gi jau žvejui su stažu, galima ir i kokią didesne sėsti... | ||
Į viršų | | ||
Nerijus Korbutas |
| ||
Puslapio įkūrėjas Užsiregistravęs dalyvis #1 Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23Vieta: Raseiniai. Lietuva Pranešimų: 1797 | Cri-cri neturi nieko bendro su 115 klase. Sparno plotas, greičiai, įkrova į sparno m2 ir t.t. | ||
Į viršų | | ||
Mikas M. |
| ||
Don't drink & drive, better smoke & fly Užsiregistravęs dalyvis #680 Prisijungta: Pr Lap 08 2010, 09:03Pranešimų: 140 | Svoriu anas kaip ir sutelpa, tą ir teturejau omeny | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | NEIESKOKIM PROBLEMU- JOS PACIOS MUS SUSIRAS. | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Parašiau EMF (European Microlight Association) Prezidentui. Pasirodo, čekai bando įtikint lenkus, slovakus ir, gal būt vengrus bei rumunus, pasekt jų pavyzdžiu ir leist skraidyt SAVADARBIAMS iki 600 kg svorio su čekiška ULO licenzija. Jie nori sukurt precedentą ir bandyt vėliau inicijuot pakeitimus Annex II c. (216 - 2008) Annex II e svorių apribojimai liktų be pakeitimų. | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Tai reiškia, kad su "gamykliniu" Sky Ranger-iu gali skraidyti iki 450 kg, o su surinktu iš rinkinio Sky Ranger-iu - iki 600 kg? Ar tai labai ką pakeistų? Man atrodo, kad Lietuvoje - tai senai įdiegta praktika ... | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System