Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / "Riebūs" ULO, arba 450 kg riba


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
vytautas 42
Pr Bal 04 2011, 07:41
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
taip taip - mano liezuvis - mano beda . kad tik tiek tos bedos butu . tarp kitko - mano orlaivyje nera " bardačioko " , kas lietuviškai reikštų - nėra netvarkėlės , tai orlaivyje dokumentų laikyti niekaip negaliu , nebent prie savęs

[ Redaguota Pr Bal 04 2011, 07:44 ]
Į viršų
KL
Pr Bal 04 2011, 07:51
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Vyrai, neskubėkit, aš užsirašinėju:

1. Paprašyti prieš sezoną visų ULO svėrimo aktų.
2. Patikrinti visų ULOPF pilotų licencijas (bent jau tų, kurie po ranka pasitaikys).
Kas dar? Aaaa, taip:
3. Patikrinti iš ko pagaminti visi ULO, ypač skraidyklės. Jei bus nors vienas varžtas iš Senukų...

Toliau, vyrai, toliau, nesikuklinam...
Tik ne taip greitai... Ir po vieną, ne visi iš karto...


Į viršų
Dainius Z
Pr Bal 04 2011, 08:29
Užsiregistravęs dalyvis #726
Prisijungta: An Sau 25 2011, 09:59
Pranešimų: 86
Seip tai su B vairuotojo kategorija nieks sunkvezimio neleidzia vairuoti kad ir kaip gerai lengvike vairuotum:)
Į viršų
vytautas 42
Pr Bal 04 2011, 08:42
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
Tyliu r...ą suraukęs
Į viršų
Mikas M.
Pr Bal 04 2011, 09:30
Don't drink & drive, better smoke & fly
Užsiregistravęs dalyvis #680
Prisijungta: Pr Lap 08 2010, 09:03
Pranešimų: 140

Kęstutis rašė ...

Čia gal įsiterpsiu vėl ne vietoj, nes norėčiau pasakyt, kad ne vien legalumas (tų dalykų nelabai suprantu - čia KL pasaulis) brėžia ribą tarp ULO ir "nutukusio" ULO.

Yra du esminiai skirtumai pačio orlaivio konstrukcijoje (visi tipai) ir piloto kvalifikacijoje.

ULO gaminamas iš ko papuola, beveik nenaudojant aviacinių medžiagų bei technologijų. To pakanka, jei greičiai ir svoriai neviršija aukščiau nustatytų. Tas ribas sugalvojo ne biurokratai. Jie tik surašė "pagal faktą" Pasaulinės ULO praktikos išvadas. Jei norima siekti didesnių greičių, ar svorių, tai jau nebeapseinama be "didžiosios" aviacijos praktikos, o tai jau patenka ir į "didžiosios avaicijos" jurisdikcija.
Tagi labai lengva apsispręsti, ko norime ir siekiame.

Piloto kvlafikicija tikrajam ULO irgi labai nestandartinė, neįprasta "didžiajai" aviacijai ir todėl palikta pačių ULO pilotų apsisprendimui. Angliškai visa ULO veikla vadinama "uncoventional aviation" - "netradicinė aviacija", panašiai, kaip netradicinė medicina

Ir praktiškai, ir teoriškai bet kokį ULO galima pagaminti iš medžiagų bei detalių parduodamų statybinių medžiagų, tekstilės, santechnikos ir t.t. parduotuvėse, prietaisais apsirūpinti sporto, automobilių ir motociklų bei ... žvejų reikmenų parduotuvėse ir t.t. Kur čia aviacija?

Mokymas taip pat netradicinis - nereik mokymo klasių su plakatais, rašto darbų, paskaitų, net pačių mokyklų nereik - viskas atliekama lauko sąlygomis, gaiviam vėjeliui dvelkiant, draugiškai besišnekučiuojant, mėgaujantis gamtos teikiama ramybe bei atgaiva. Na, vėl sentimentai ....
Taigi ...


Vai ir ar nesigaus paskui taip, kad tie is klozetų, bei šluotkočiu, su plytelėm suklijuoti 115 pradės kristi, del to, kad betaupant lyšną kilogramą, bus prataupyta kur nereikia atsparumo sąskaita.
Beje yra geras 115 pavyzdys CriCri. Tik ar daugelis "savamoksliu" sugebės su juo skraidyt?
Analogija gal butu panaši kaip pradedančiam žvejui tik mažytė, puodo dydžio valtele jūroj plaukiot, gi jau žvejui su stažu, galima ir i kokią didesne sėsti...
Į viršų
Nerijus Korbutas
Pr Bal 04 2011, 09:51
Puslapio įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #1
Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23
Vieta: Raseiniai. Lietuva
Pranešimų: 1797
Cri-cri neturi nieko bendro su 115 klase. Sparno plotas, greičiai, įkrova į sparno m2 ir t.t.
Į viršų
Mikas M.
An Bal 05 2011, 07:09
Don't drink & drive, better smoke & fly
Užsiregistravęs dalyvis #680
Prisijungta: Pr Lap 08 2010, 09:03
Pranešimų: 140
Svoriu anas kaip ir sutelpa, tą ir teturejau omeny
Į viršų
AR
An Bal 05 2011, 08:05
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
NEIESKOKIM PROBLEMU- JOS PACIOS MUS SUSIRAS.
Į viršų
NNN
Tr Bal 06 2011, 03:49
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Parašiau EMF (European Microlight Association) Prezidentui.

Pasirodo, čekai bando įtikint lenkus, slovakus ir, gal būt vengrus bei rumunus, pasekt jų pavyzdžiu ir leist skraidyt SAVADARBIAMS iki 600 kg svorio su čekiška ULO licenzija. Jie nori sukurt precedentą ir bandyt vėliau inicijuot pakeitimus Annex II c. (216 - 2008)

Annex II e svorių apribojimai liktų be pakeitimų.
Į viršų
KL
Tr Bal 06 2011, 08:39
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Tai reiškia, kad su "gamykliniu" Sky Ranger-iu gali skraidyti iki 450 kg, o su surinktu iš rinkinio Sky Ranger-iu - iki 600 kg? Ar tai labai ką pakeistų?
Man atrodo, kad Lietuvoje - tai senai įdiegta praktika ...

Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0745sek,0.0082iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,921kb