Mano Sparnai: Diskusijos / Skraidyklės. Motoskraidyklės / REVO- rimtas apartas


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Reno
Tr Bal 06 2011, 12:19
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1402

TadasM rašė ...

Skraidyklių sparnai, bei kiti skraidantys aparatai kurie neturi įprastinės uodegos, turi "reflex" (Lietuviškai nežinau kaip tas sakoma). Tai yra specifinis profilis kurio gailne briauna pasukta į viršų.
Skraidyklių sparnuose "reflex" prilaikomas trosų pagalba.


Lietuviaičiai "reflex'inius" pavadino "S-tipo" profiliais. Pastarieji tapo labai madingi parasparniams, skirtiems skraidyti su varikliu, nes galima išvystyti didesnį greitį. "Laisvūniškiems" parasparniams reflex'iniai profiliai nepasiteisino.
Į viršų
vytautas 42
Tr Bal 06 2011, 12:58
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2367
Kęstutis rašė ...

VyTis rašė ...

... tiesa , kiek girdejau , tas negalioja angliskiems aparatams , kiek man pasakojo Kestutis


Viskas galioja ir angliškiems, tik jėgos į trapeciją mažesnės - kitokie aerodinaminiai sprendimai ...


Kestuti , ne apie jegas i trapecija dabar snekam . artsimenu , kai as buvau kaune apziurinejau ravena , aiskinai man , kad va , su angliska skraidykle kiek uzsitrauki traspecija , tiek ir neri zemyn , o as pasakojau , kad su lenkiska to padaryt negaliu , nes suveikia antipikiracija . tai kas cia buvo - PROPAGANDA ???
Į viršų
Marius
Tr Bal 06 2011, 02:07
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Kaip Raven'e tiksliai nepasakysiu, neeksperimentavau, bet F2A, tai tikrai ilgai pritraukes neislaikysi.
Į viršų
NNN
Tr Bal 06 2011, 02:22
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Ne antipikiracija Stratusams suveikia, o sparnas pasiūtas taip, kad laikytų "s" profilį ... išsilupk po dvi lates iš sparno centrinės dalies ir pasižiūrėk ... ir visuose sparnuose taip yra, tik vis skirtingai.

Antipikiracijos "suveikimas" skrendant normaliai kampais nevyksta ... tai netgi nepageidautina, nes gali būti problemų su skersiniu valdymu. Skrisdamas, pasuk sparną taip, kad kristų šešėlis nuo viršutinių trosų ant dangos, pamatysi, kad antipikiraciniai trosai laisvai tabaluoja. Kad jie "suveiktų" reik vos ne stačia galva nert žemėn. Skirtinga sparno konstrukcija yra gamintojo apsidraudimas ... matyt trūksta projektavimo patirties ir bandymo įrangos. Anglai buvo pagaminę Flash 2 sparną, kuriam buvo palikta galimybė reguliuot antipikiracinių trosų ilgį ... keli užsimušė, todėl Flash 2A jau tokia galimybė yra apribota, nors dar palikta Geriau to nedaryt be nusimanančio pilot-bandytojo. Lietuvoje tragiškai baigėsi skrydis Sasnavoje ... dėl tos pačios priežasties - žmogus bandė "pagreitinti" sparną atleisdamas antipikiracinius trosus ... įvedė į pikiravimo kampą ir ... išvedimo trajektorija buvo per lėkšta ... dalis jos ėjo jau po velėna ... .

Raven sparnas veikia taip pat, kaip ir Stratus, ar bet kuris kitas MS sparnas, tik profilių išdėstymas sugalvotas taip, kad sparnas išeitų pats iš pavojingų režimų, bet pilotui nereiktų naudot jėgos vedant sparną šalia tų režimų. Atsarga pakankamai didelė - kiek bandžiau įpikiruot iki 160 km/h (VNE), nepavyko - sparnas pradeda "kelt nosį" jau prie 140 km/h, bet trapecijos iš rankų neplėšia.
Į viršų
NNN
Tr Bal 06 2011, 02:25
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
VyTis rašė ...

Manau , kaip yra visokiu automobiliu , specialiai pritaikytu siekt greicio ir kitokiu rekordu , taip ir motoskraidykliu yra sukurtu pasiekt vienoki ar kitoki rezultata , o eilines MS ,manau , visos skrenda panasiu greiciu 80- 110 km / h


Visiškai taip Dar turint minty, kad tokie greičiai yra ekonomiškiausi. Tačiau, plati manevro galimybė visuomet yra pageidautina ... jei reiktų išnešt sveiką kailį


[ Redaguota Tr Bal 06 2011, 02:25 ]
Į viršų
NNN
Tr Bal 06 2011, 02:36
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
TadasM rašė ...

...Todėl, pritraukus trapeciją neįmanoma ilgai jos ten išlaikyti.



Su XP įmanoma
Į viršų
vytas
Tr Bal 06 2011, 03:20
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2974
Algi,čia chebra painioja sąvokas:-trimeriu vadina centruotės keitimo įrenginį(dažniausia elektrinį šliaužiklį ant kilinio vamzdžio).nežinau kodėl jį taip vadina.Visuose lėktuvuose trimeris yra papildoma plokštumėlė ant aukštumos(ar posūkio vairų),XP ar X-s sparnų atveju-tai trosų pagalba reguliuojama skraidyklės sparno galinė briauna.Ji ,kaip ir minėjai TIK sumažina apkrovą ant trapecijos.reiktų nepainioti šių sąvokų.

[ Redaguota Tr Bal 06 2011, 03:22 ]
Į viršų
TadasM
Tr Bal 06 2011, 03:32
Užsiregistravęs dalyvis #504
Prisijungta: Kt Grd 10 2009, 09:58
Vieta: Plunge
Pranešimų: 245
Kęstutis rašė ...

TadasM rašė ...

...Todėl, pritraukus trapeciją neįmanoma ilgai jos ten išlaikyti.



Su XP įmanoma



Išbandysim
Į viršų
vytautas 42
Tr Bal 06 2011, 04:01
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2367
vytas rašė ...

Algi,čia chebra painioja sąvokas:-trimeriu vadina centruotės keitimo įrenginį(dažniausia elektrinį šliaužiklį ant kilinio vamzdžio).nežinau kodėl jį taip vadina.Visuose lėktuvuose trimeris yra papildoma plokštumėlė ant aukštumos(ar posūkio vairų),XP ar X-s sparnų atveju-tai trosų pagalba reguliuojama skraidyklės sparno galinė briauna.Ji ,kaip ir minėjai TIK sumažina apkrovą ant trapecijos.reiktų nepainioti šių sąvokų.

manau , kad cia tik lektuvininkai nelabai gali suprast apie koki trimeri eina kalba , skraidyklininkai puikiai zino kas tai per mechanizmas

[ Redaguota Tr Bal 06 2011, 04:30 ]
Į viršų
vytautas 42
Tr Bal 06 2011, 04:30
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2367
Kęstutis rašė ...

VyTis rašė ...

Manau , kaip yra visokiu automobiliu , specialiai pritaikytu siekt greicio ir kitokiu rekordu , taip ir motoskraidykliu yra sukurtu pasiekt vienoki ar kitoki rezultata , o eilines MS ,manau , visos skrenda panasiu greiciu 80- 110 km / h


Visiškai taip Dar turint minty, kad tokie greičiai yra ekonomiškiausi. Tačiau, plati manevro galimybė visuomet yra pageidautina ... jei reiktų išnešt sveiką kailį


Dėl kailio isnesimo esant reikalui . Kiek esu bandes isspaust kuo didesni greiti , viskas baigdavosi tuo , kad kai tik uzminu visa gaza , tai dideja ne horizontalus greitis , o kilimo greitis , nors trapecija jau i stubura remdavosi . tai dabar yra tokia mintis , gal vertetu perstatyt trapecija , na siek tiek perstumti ja i prieki . sparno konstrukcija ta daryti leidzia , nes apatiniai priekiniai ir galiniai trosai yra vientisi , tik ant trapecijos uzspausti varztais ir plokstelem , kad neslankiotu . tada normaliame skridime trapecija butu siek tiek toliau nuo manes , bet galeciau daugiau ja prisitraukt , noredamas greicio igyt . kylant eigos atstumti taip pat turetu pakakt , nes dabar visai nedaug pastumti tereikia . Ka manot ? Bjauru , kai esi vienas ir nera su kuo pasitart , o vienam eksperimentuot kazkaip nesinori
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0677sek,0.0069iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,918kb