Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Skraidyklės. Motoskraidyklės |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
REVO- rimtas apartas |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1403 | TadasM rašė ... Skraidyklių sparnai, bei kiti skraidantys aparatai kurie neturi įprastinės uodegos, turi "reflex" (Lietuviškai nežinau kaip tas sakoma). Tai yra specifinis profilis kurio gailne briauna pasukta į viršų. Skraidyklių sparnuose "reflex" prilaikomas trosų pagalba. Lietuviaičiai "reflex'inius" pavadino "S-tipo" profiliais. Pastarieji tapo labai madingi parasparniams, skirtiems skraidyti su varikliu, nes galima išvystyti didesnį greitį. "Laisvūniškiems" parasparniams reflex'iniai profiliai nepasiteisino. | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2368 | Kęstutis rašė ... VyTis rašė ... ... tiesa , kiek girdejau , tas negalioja angliskiems aparatams , kiek man pasakojo Kestutis Viskas galioja ir angliškiems, tik jėgos į trapeciją mažesnės - kitokie aerodinaminiai sprendimai ... Kestuti , ne apie jegas i trapecija dabar snekam . artsimenu , kai as buvau kaune apziurinejau ravena , aiskinai man , kad va , su angliska skraidykle kiek uzsitrauki traspecija , tiek ir neri zemyn , o as pasakojau , kad su lenkiska to padaryt negaliu , nes suveikia antipikiracija . tai kas cia buvo - PROPAGANDA ??? | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Kaip Raven'e tiksliai nepasakysiu, neeksperimentavau, bet F2A, tai tikrai ilgai pritraukes neislaikysi. | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Ne antipikiracija Stratusams suveikia, o sparnas pasiūtas taip, kad laikytų "s" profilį ... išsilupk po dvi lates iš sparno centrinės dalies ir pasižiūrėk ... ir visuose sparnuose taip yra, tik vis skirtingai. Antipikiracijos "suveikimas" skrendant normaliai kampais nevyksta ... tai netgi nepageidautina, nes gali būti problemų su skersiniu valdymu. Skrisdamas, pasuk sparną taip, kad kristų šešėlis nuo viršutinių trosų ant dangos, pamatysi, kad antipikiraciniai trosai laisvai tabaluoja. Kad jie "suveiktų" reik vos ne stačia galva nert žemėn. Skirtinga sparno konstrukcija yra gamintojo apsidraudimas ... matyt trūksta projektavimo patirties ir bandymo įrangos. Anglai buvo pagaminę Flash 2 sparną, kuriam buvo palikta galimybė reguliuot antipikiracinių trosų ilgį ... keli užsimušė, todėl Flash 2A jau tokia galimybė yra apribota, nors dar palikta Geriau to nedaryt be nusimanančio pilot-bandytojo. Lietuvoje tragiškai baigėsi skrydis Sasnavoje ... dėl tos pačios priežasties - žmogus bandė "pagreitinti" sparną atleisdamas antipikiracinius trosus ... įvedė į pikiravimo kampą ir ... išvedimo trajektorija buvo per lėkšta ... dalis jos ėjo jau po velėna ... . Raven sparnas veikia taip pat, kaip ir Stratus, ar bet kuris kitas MS sparnas, tik profilių išdėstymas sugalvotas taip, kad sparnas išeitų pats iš pavojingų režimų, bet pilotui nereiktų naudot jėgos vedant sparną šalia tų režimų. Atsarga pakankamai didelė - kiek bandžiau įpikiruot iki 160 km/h (VNE), nepavyko - sparnas pradeda "kelt nosį" jau prie 140 km/h, bet trapecijos iš rankų neplėšia. | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | VyTis rašė ... Manau , kaip yra visokiu automobiliu , specialiai pritaikytu siekt greicio ir kitokiu rekordu , taip ir motoskraidykliu yra sukurtu pasiekt vienoki ar kitoki rezultata , o eilines MS ,manau , visos skrenda panasiu greiciu 80- 110 km / h Visiškai taip Dar turint minty, kad tokie greičiai yra ekonomiškiausi. Tačiau, plati manevro galimybė visuomet yra pageidautina ... jei reiktų išnešt sveiką kailį [ Redaguota Tr Bal 06 2011, 02:25 ] | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | TadasM rašė ... ...Todėl, pritraukus trapeciją neįmanoma ilgai jos ten išlaikyti. Su XP įmanoma | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2982 | Algi,čia chebra painioja sąvokas:-trimeriu vadina centruotės keitimo įrenginį(dažniausia elektrinį šliaužiklį ant kilinio vamzdžio).nežinau kodėl jį taip vadina.Visuose lėktuvuose trimeris yra papildoma plokštumėlė ant aukštumos(ar posūkio vairų),XP ar X-s sparnų atveju-tai trosų pagalba reguliuojama skraidyklės sparno galinė briauna.Ji ,kaip ir minėjai TIK sumažina apkrovą ant trapecijos.reiktų nepainioti šių sąvokų. [ Redaguota Tr Bal 06 2011, 03:22 ] | ||
Į viršų | | ||
TadasM |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #504 Prisijungta: Kt Grd 10 2009, 09:58Vieta: Plunge Pranešimų: 245 | Kęstutis rašė ... TadasM rašė ... ...Todėl, pritraukus trapeciją neįmanoma ilgai jos ten išlaikyti. Su XP įmanoma Išbandysim | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2368 | vytas rašė ... Algi,čia chebra painioja sąvokas:-trimeriu vadina centruotės keitimo įrenginį(dažniausia elektrinį šliaužiklį ant kilinio vamzdžio).nežinau kodėl jį taip vadina.Visuose lėktuvuose trimeris yra papildoma plokštumėlė ant aukštumos(ar posūkio vairų),XP ar X-s sparnų atveju-tai trosų pagalba reguliuojama skraidyklės sparno galinė briauna.Ji ,kaip ir minėjai TIK sumažina apkrovą ant trapecijos.reiktų nepainioti šių sąvokų. manau , kad cia tik lektuvininkai nelabai gali suprast apie koki trimeri eina kalba , skraidyklininkai puikiai zino kas tai per mechanizmas [ Redaguota Tr Bal 06 2011, 04:30 ] | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2368 | Kęstutis rašė ... VyTis rašė ... Manau , kaip yra visokiu automobiliu , specialiai pritaikytu siekt greicio ir kitokiu rekordu , taip ir motoskraidykliu yra sukurtu pasiekt vienoki ar kitoki rezultata , o eilines MS ,manau , visos skrenda panasiu greiciu 80- 110 km / h Visiškai taip Dar turint minty, kad tokie greičiai yra ekonomiškiausi. Tačiau, plati manevro galimybė visuomet yra pageidautina ... jei reiktų išnešt sveiką kailį Dėl kailio isnesimo esant reikalui . Kiek esu bandes isspaust kuo didesni greiti , viskas baigdavosi tuo , kad kai tik uzminu visa gaza , tai dideja ne horizontalus greitis , o kilimo greitis , nors trapecija jau i stubura remdavosi . tai dabar yra tokia mintis , gal vertetu perstatyt trapecija , na siek tiek perstumti ja i prieki . sparno konstrukcija ta daryti leidzia , nes apatiniai priekiniai ir galiniai trosai yra vientisi , tik ant trapecijos uzspausti varztais ir plokstelem , kad neslankiotu . tada normaliame skridime trapecija butu siek tiek toliau nuo manes , bet galeciau daugiau ja prisitraukt , noredamas greicio igyt . kylant eigos atstumti taip pat turetu pakakt , nes dabar visai nedaug pastumti tereikia . Ka manot ? Bjauru , kai esi vienas ir nera su kuo pasitart , o vienam eksperimentuot kazkaip nesinori | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System