Mano Sparnai: Diskusijos / Įvairūs klausimai / MKO-ULO


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Įvairūs klausimai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
MKO-ULO
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
KL
Pn Rgs 12 2008, 11:54
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Noreciau aptarti viena aktualia, sprendziant pagal klausimu kieki, problema del MKO orlaivio pripazinimo ultralengvuoju.
Sis klausimas aktualus ne technine, o pilotavimo prasme, kadangi dauguma MKO pilotu gauna ULO pilotu leicencijas ir gali skraidyti tik ULO orlaiviais. Todel jie stengiasi bet kokiu budu iteisinti savo MKO orlaivi kaip ULO.
Mano nuomone (tai dar ne oficiali CAA nuomone), to daryti visai nereikia, nes:
1. ULOPF isduota licencija leidzia pilotuoti ne legalu ULO orlaivi, o pagrindinius ULO reikalavimus atitinkanti orlaivi. Pagrindinis ULO isskirtinis apribojimas yra orlaivio svoris iki 495kg. Nors jis taikomas hidrolektuvams, bet, pagal mane, ULOPF pilotu licencijos yra legalios iki sio svorio ribos, jeigu nenurodyta kitaip (licencijoje gali buti nurodyti ir kiti apribojimai).
2. Tai nekeicia serijinio ULO legalumo, t.y. ULO max skrydzio svoris negali virsyti 450kg jeigu jis be pludziu ir parasiuto.
Tiesiog nereikia maisyti ULO ir piloto licencijos apribojimu.
3. MKO pilotui geriausiai mokytis su artimu savo lektuvui mokomuoju ULO, ir/arba po to pereiti permokyma su savo MKO. Jeigu MKO vienvietis, tai persimokyti su jam artimu MKO/ULO.
Kokios nuomones, pasiulymai?
Į viršų
AR
Pn Rgs 12 2008, 01:58
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
o tai kaip yra dabar?
Į viršų
KL
Pn Rgs 12 2008, 06:02
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Manau, kad taip ir yra.
Tik labai daug pastangu (ir klausimu CAA) is MKO savininku puses siekiant iteisinti savo MKO kaip ULO.
Nors jis akivaizdziai tam netinka (t.y. netelpa i 450 kg).
Manau kam aktualu, tas suprato apie ka kalbama...
Į viršų
AR
Pn Rgs 12 2008, 10:18
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
as tai nelabai supratau

tai jeigu yra problema kad OL netelpa i ULO svori - tai su juo negalima skristi ir turint ULO licencija (ar as ko nors nesuprantu?) cia ir tai logiska atrodo.

Ar cia diskutuojama apie tai kad 495 kg MKO uzskaityti kaip ULO ?
Į viršų
KL
Št Rgs 13 2008, 05:03
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Ar cia diskutuojama apie tai kad 495 kg MKO uzskaityti kaip ULO ?

Butent apie tai ir kalbama, kad MKO nereikia pervesti i ULO, kad legaliai skraidyti su ULOPF licencija. Tuo tarpu daugelis verciasi per galva, kad savo MKO iteisinti kaip ULO.
Savadarbis visada bus MKO ir gyvens pagal MKO taisykles, ar jis atitinka ULO reikalavimus, ar ne. Nebent MKO butu pradedamas gaminti serijiniu budu ir pardavinejamas partijomis.
O su ULOPF licencijomis galima pilotuoti orlaivius iki MTOW 495 kg, nepriklausomai jis ULO, ar MKO.
Bet, tai nera oficiali CAA norma, kol kas tik laisvas normu traktavimas.
Į viršų
Rolandas
Št Rgs 13 2008, 07:15
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Ko cia sukt galva-juk yra taisykles ir yra svarstykles.
Zinoma, papildomas 100 kg is esmes saugumo nekeicia, taciau griezta 450 kg norma vercia rimtai padirbeti konstruktoriu, o tai tikrai teigiamas dalykas.
Į viršų
AR
Št Rgs 13 2008, 10:46
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
as irgi manau - ner ko isradinet dviracio.
Į viršų
KL
Št Rgs 13 2008, 11:41
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Kokios taisykles yra?
Tame ir beda, kad kol kas jokiu ULO tinkamumo taisykliu nera. Pripazystamos cekiskos, vokiskos ir t.t. ju pagamintiems ULO.
Lietuvoje dviratis dar neisrastas...
Kad suzinoti, ar teisingai suprantam problema, uzduosiu klausima (kokiu dabar gaunam nemazai):
Ar galiu skraidyti su savo vienvieciu MKO, kurio MTOW 350 kg, turedamas ULOPF piloto licencija?
Ar galiu skraidyti, pavyzdziui, su Zilvinu, jeigu jo MTOW yra 490 kg, turedamas ULOPF piloto licencija?
Į viršų
AR
Pr Rgs 15 2008, 10:44
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567

KL rašė ...

Kokios taisykles yra?
Tame ir beda, kad kol kas jokiu ULO tinkamumo taisykliu nera. Pripazystamos cekiskos, vokiskos ir t.t. ju pagamintiems ULO.
Lietuvoje dviratis dar neisrastas...
Kad suzinoti, ar teisingai suprantam problema, uzduosiu klausima (kokiu dabar gaunam nemazai):
Ar galiu skraidyti su savo vienvieciu MKO, kurio MTOW 350 kg, turedamas ULOPF piloto licencija?
Ar galiu skraidyti, pavyzdziui, su Zilvinu, jeigu jo MTOW yra 490 kg, turedamas ULOPF piloto licencija?



Tai tokiu atveju reikia israsti
O tai kokiu budu apibreziama ulo savoka tose cekiskose ar vokiskose ulo taisyklese?
Į viršų
Vld
An Rgs 16 2008, 04:24
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 12:29
Pranešimų: 220
Savadarbis visada bus MKO ir gyvens pagal MKO taisykles, ar jis atitinka ULO reikalavimus, ar ne. Nebent MKO butu pradedamas gaminti serijiniu budu ir pardavinejamas partijomis.


Aš tai manau atvirkščiai - visi ULO turi gyventi pagal ULO taisykles. Nes tas skirtumas kurį Jūs norite apibrėžti yra skirtumas tarp vienetinio ir serijinio ULO. Taisyklių požiūriu manau neturi būti skirtumo tarp vienetinio ir serijinio ULO, kiekvienas toks orlaivis turi įrodyti kad atlaiko apkrovą lygią eksploatacinei + atsarga.
Manau kad taip yra ir kaimyninėse šalyse, nes tai atitinka ULO logiką ir filosofiją: juk visi ULO yra MKO, bet ne atvirkščiai. Kitaip tariant ULO yra atskiras MKO atvejis ir todėl yra nelogiška skirstyti ULO kuris ir taip yra MKO(nes neatitinka JAR reikalavimų) į MKO ir... "ne MKO"
Visuose dalykuose yra tam tikra logika ir reikia jos nuosekliai laikytis, o ne kurti išimtis iš išimčių

Tada viskas ir su licenzijom susitvarko - visi kas nori skraidyti su paprastom ir pigiom UL licenzijom gamina UL - tai jau postūmis visuomenei domėtis šia kryptim. Kas nori skraidyti su tanku, "perka" brangų PPL. Viskas paprasta ir aišku.

[ Redaguota An Rgs 16 2008, 04:29 ]
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0760sek,0.0103iš to užklausomsDB užklausos:28. Naudojama atmintis:3,881kb