Mano Sparnai: Diskusijos / Teorija.Skaičiavimai.Projektai / Mano ULO


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Teorija.Skaičiavimai.Projektai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Mano ULO
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Satlas
Pr Bal 18 2011, 08:37
satlas
Užsiregistravęs dalyvis #35
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:59
Pranešimų: 118
Jau senai svajojau turėti savo, mažų gabaritų ultra lengvąjį lėktuvėlį, bet žingsnis po žingsnio judu realybės link. Tikiuosi sulaukti jūsų kritikos ir patarimų. Daugiau nuotraukų įdėsiu kol kas vėliau.

Pirminis eskizas


Dabar liemuo toks:








nerviuros “Zyles” tipo, klijuoju T88 klijais



Norint rasti kokybiskos pusies tenka nemazai pavargti.



Laikinai tenka glaustis pas aviamodeliuotojus
Į viršų
AHTAHAC
Pr Bal 18 2011, 09:19
AHTAHAC
Užsiregistravęs dalyvis #37
Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33
Pranešimų: 680
o tai liemuo neaišku ar irgi iš medžio, stačiakampio skerspjūvio ar iš plastiko....

Į viršų
Nerijus Korbutas
Pr Bal 18 2011, 09:24
Puslapio įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #1
Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23
Vieta: Raseiniai. Lietuva
Pranešimų: 1797
Man labai priminė sklandytuvo Strazdas liemenį.
O ir apskritai dizainui turėčiau pastabų.
Sveikinu su GERA pradžia!
Į viršų
justas
Pr Bal 18 2011, 11:57
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1352
man pirmasis eskizas labiausiai patiko. labiau sklandytuvine sedesena, o varikli gi galima ir ishkelt auksciau jei pliurpa netelpa. ne beda suvirint plienini pilona ir paslept po aptaku. As tavo vietoi daryciau arba liemens kevalui forma arba blogiausiu atveju negalvojant apie svori, tada pagal rutano anciu technologijas. Dar pastaba del ratu. mesciau lauk priekini rata. kostruktiskai jis tikras gemarojus. mazas, apkrova didele, dar priedo turi ir sukinetis. Plius galiniu nebegali tvirtint spyriu vietoi. dabar gi biski perkeliai i prieki spyriu tvirtinimo vietoi ir palikciau tik dvieju ratu. geriau idek gerus stabdzius i tuos ratus bus daugiau naudos. Vaziuokle daryciau kaip Super dimonoi kad veik horizontali tada neissikeltu visas liemuo ir kapotavimo pavojus atkristu visai (jei bakstelsi nosimi ji nebus aukstai ir tikrai nieko baisaus nebus. visi sklandytuvai turi prieki koki gumba kad sugert smugi) vaziuokle gi galma siek tiek isstumti daugiau i prieki nei rekomenduoja normos. Nieko tame baisaus nera. Ir tokiai komponuotei as daryciau bespyrini sparna (vietos sukergti du lonzeronus ten pakankamai ) nes del mazo liemens aukscio nauda is to spyrio vistiek bus maza. Tai tokia mano nuomone, sekmes dirbant ir lauksim daugiau piesiniu .
Į viršų
justas
Pr Bal 18 2011, 11:59
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1352
Dar paziurejau i nerviuras kazkaip labai priekyje tas lonzeronas.. cia bus dvieju lonzeronu sparnas? ir kaip su sukimu? du spyriai?
Į viršų
Rolandas
An Bal 19 2011, 05:58
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5121

justas rašė ...

man pirmasis eskizas labiausiai patiko. labiau sklandytuvine sedesena, o varikli gi galima ir ishkelt auksciau jei pliurpa netelpa. ne beda suvirint plienini pilona ir paslept po aptaku. As tavo vietoi daryciau arba liemens kevalui forma arba blogiausiu atveju negalvojant apie svori, tada pagal rutano anciu technologijas. Dar pastaba del ratu. mesciau lauk priekini rata. kostruktiskai jis tikras gemarojus. mazas, apkrova didele, dar priedo turi ir sukinetis. Plius galiniu nebegali tvirtint spyriu vietoi. dabar gi biski perkeliai i prieki spyriu tvirtinimo vietoi ir palikciau tik dvieju ratu. geriau idek gerus stabdzius i tuos ratus bus daugiau naudos. Vaziuokle daryciau kaip Super dimonoi kad veik horizontali tada neissikeltu visas liemuo ir kapotavimo pavojus atkristu visai (jei bakstelsi nosimi ji nebus aukstai ir tikrai nieko baisaus nebus. visi sklandytuvai turi prieki koki gumba kad sugert smugi) vaziuokle gi galma siek tiek isstumti daugiau i prieki nei rekomenduoja normos. Nieko tame baisaus nera. Ir tokiai komponuotei as daryciau bespyrini sparna (vietos sukergti du lonzeronus ten pakankamai ) nes del mazo liemens aukscio nauda is to spyrio vistiek bus maza. Tai tokia mano nuomone, sekmes dirbant ir lauksim daugiau piesiniu .

Daugumą teiginių norisi paneigti...
Na ir reikėtų daugiau informacijos kokio tipo lėktuvo ir kodėl reikia.
Į viršų
bence
An Bal 19 2011, 02:31
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1452
grazus dizainas, labai primena donkixota j-1
Į viršų
Tinklalapis
optimistas
An Bal 19 2011, 07:06
optimistas
Užsiregistravęs dalyvis #207
Prisijungta: Pn Rgp 29 2008, 10:40
Pranešimų: 192
Nebloga pradžia. Neaišku kokį lėktuvą darysi: medinį, plastikinį ar metalinį.? Liemuo per storas tokios kompuonuotės lėktuve. Tikrai primena Strazdą. Reikės aukštai kelti variklį, o jei variklis bus sunkus tai negerai. Gerai kad darai spyrinį variantą, bus lengvesnis ir paprastesnis. Liemens jeginė schema neaiški. Kaip pirmam eskizui tai neblogai, bet toliau reiktų detalesnių brėžinių ar eskizų.
Į viršų
Mantas Butkus
An Bal 19 2011, 07:54
dr.
Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:35
Pranešimų: 291
Kolega išvykęs kelioms dienoms į komandiruotę, jam leidus įkeliu kelias nuotraukas. Liemuo atformuotas iš stiklo audinio, uodeginė dalis panaudota vaikiško sklandytuvo "Strazdas". formos nuotraukas ir kt. įdės pats autorius.










Į viršų
Satlas
An Bal 26 2011, 10:38
satlas
Užsiregistravęs dalyvis #35
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:59
Pranešimų: 118
Uodega kaip matot panaudota is sklandytuvo "strazdas". Tik sparnai kaip supratot bus mediniai, dvieju lonzeronu ir aisku spyriai taipogi bus du. Aukstumos vairus bei stabilizatoriu gaminsiu kitus (originalus truputi gruboki ir sunkus)
Si savaitgali pradedu gaminti lonzerona.
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1593sek,0.0096iš to užklausomsDB užklausos:32. Naudojama atmintis:3,914kb