Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Teorija.Skaičiavimai.Projektai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Mano ULO |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Satlas |
| ||
satlas Užsiregistravęs dalyvis #35 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:59Pranešimų: 120 | Jau senai svajojau turėti savo, mažų gabaritų ultra lengvąjį lėktuvėlį, bet žingsnis po žingsnio judu realybės link. Tikiuosi sulaukti jūsų kritikos ir patarimų. Daugiau nuotraukų įdėsiu kol kas vėliau. Pirminis eskizas Dabar liemuo toks: nerviuros “Zyles” tipo, klijuoju T88 klijais Norint rasti kokybiskos pusies tenka nemazai pavargti. Laikinai tenka glaustis pas aviamodeliuotojus | ||
Į viršų | | ||
AHTAHAC |
| ||
AHTAHAC Užsiregistravęs dalyvis #37 Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33Pranešimų: 693 | o tai liemuo neaišku ar irgi iš medžio, stačiakampio skerspjūvio ar iš plastiko.... | ||
Į viršų | | ||
Nerijus Korbutas |
| ||
Puslapio įkūrėjas Užsiregistravęs dalyvis #1 Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23Vieta: Raseiniai. Lietuva Pranešimų: 1797 | Man labai priminė sklandytuvo Strazdas liemenį. O ir apskritai dizainui turėčiau pastabų. Sveikinu su GERA pradžia! | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1647 | man pirmasis eskizas labiausiai patiko. labiau sklandytuvine sedesena, o varikli gi galima ir ishkelt auksciau jei pliurpa netelpa. ne beda suvirint plienini pilona ir paslept po aptaku. As tavo vietoi daryciau arba liemens kevalui forma arba blogiausiu atveju negalvojant apie svori, tada pagal rutano anciu technologijas. Dar pastaba del ratu. mesciau lauk priekini rata. kostruktiskai jis tikras gemarojus. mazas, apkrova didele, dar priedo turi ir sukinetis. Plius galiniu nebegali tvirtint spyriu vietoi. dabar gi biski perkeliai i prieki spyriu tvirtinimo vietoi ir palikciau tik dvieju ratu. geriau idek gerus stabdzius i tuos ratus bus daugiau naudos. Vaziuokle daryciau kaip Super dimonoi kad veik horizontali tada neissikeltu visas liemuo ir kapotavimo pavojus atkristu visai (jei bakstelsi nosimi ji nebus aukstai ir tikrai nieko baisaus nebus. visi sklandytuvai turi prieki koki gumba kad sugert smugi) vaziuokle gi galma siek tiek isstumti daugiau i prieki nei rekomenduoja normos. Nieko tame baisaus nera. Ir tokiai komponuotei as daryciau bespyrini sparna (vietos sukergti du lonzeronus ten pakankamai ) nes del mazo liemens aukscio nauda is to spyrio vistiek bus maza. Tai tokia mano nuomone, sekmes dirbant ir lauksim daugiau piesiniu . | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1647 | Dar paziurejau i nerviuras kazkaip labai priekyje tas lonzeronas.. cia bus dvieju lonzeronu sparnas? ir kaip su sukimu? du spyriai? | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | justas rašė ... man pirmasis eskizas labiausiai patiko. labiau sklandytuvine sedesena, o varikli gi galima ir ishkelt auksciau jei pliurpa netelpa. ne beda suvirint plienini pilona ir paslept po aptaku. As tavo vietoi daryciau arba liemens kevalui forma arba blogiausiu atveju negalvojant apie svori, tada pagal rutano anciu technologijas. Dar pastaba del ratu. mesciau lauk priekini rata. kostruktiskai jis tikras gemarojus. mazas, apkrova didele, dar priedo turi ir sukinetis. Plius galiniu nebegali tvirtint spyriu vietoi. dabar gi biski perkeliai i prieki spyriu tvirtinimo vietoi ir palikciau tik dvieju ratu. geriau idek gerus stabdzius i tuos ratus bus daugiau naudos. Vaziuokle daryciau kaip Super dimonoi kad veik horizontali tada neissikeltu visas liemuo ir kapotavimo pavojus atkristu visai (jei bakstelsi nosimi ji nebus aukstai ir tikrai nieko baisaus nebus. visi sklandytuvai turi prieki koki gumba kad sugert smugi) vaziuokle gi galma siek tiek isstumti daugiau i prieki nei rekomenduoja normos. Nieko tame baisaus nera. Ir tokiai komponuotei as daryciau bespyrini sparna (vietos sukergti du lonzeronus ten pakankamai ) nes del mazo liemens aukscio nauda is to spyrio vistiek bus maza. Tai tokia mano nuomone, sekmes dirbant ir lauksim daugiau piesiniu . Daugumą teiginių norisi paneigti... Na ir reikėtų daugiau informacijos kokio tipo lėktuvo ir kodėl reikia. | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1539 | grazus dizainas, labai primena donkixota j-1 | ||
Į viršų | | ||
optimistas |
| ||
optimistas Užsiregistravęs dalyvis #207 Prisijungta: Pn Rgp 29 2008, 10:40Pranešimų: 192 | Nebloga pradžia. Neaišku kokį lėktuvą darysi: medinį, plastikinį ar metalinį.? Liemuo per storas tokios kompuonuotės lėktuve. Tikrai primena Strazdą. Reikės aukštai kelti variklį, o jei variklis bus sunkus tai negerai. Gerai kad darai spyrinį variantą, bus lengvesnis ir paprastesnis. Liemens jeginė schema neaiški. Kaip pirmam eskizui tai neblogai, bet toliau reiktų detalesnių brėžinių ar eskizų. | ||
Į viršų | | ||
Mantas Butkus |
| ||
Viskas bus gerai Užsiregistravęs dalyvis #4 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:35Pranešimų: 299 | Kolega išvykęs kelioms dienoms į komandiruotę, jam leidus įkeliu kelias nuotraukas. Liemuo atformuotas iš stiklo audinio, uodeginė dalis panaudota vaikiško sklandytuvo "Strazdas". formos nuotraukas ir kt. įdės pats autorius. | ||
Į viršų | | ||
Satlas |
| ||
satlas Užsiregistravęs dalyvis #35 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:59Pranešimų: 120 | Uodega kaip matot panaudota is sklandytuvo "strazdas". Tik sparnai kaip supratot bus mediniai, dvieju lonzeronu ir aisku spyriai taipogi bus du. Aukstumos vairus bei stabilizatoriu gaminsiu kitus (originalus truputi gruboki ir sunkus) Si savaitgali pradedu gaminti lonzerona. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System