Mano Sparnai: Diskusijos / Teorija.Skaičiavimai.Projektai / Mano ULO


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Teorija.Skaičiavimai.Projektai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Mano ULO
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Rolandas
Tr Bal 27 2011, 06:18
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5572
Kam naudosi savo lėktuvą-pradiniam mokymui ir nepatyrusių treniruotėms, ar jau patyrusių skraidymui?
Į viršų
AHTAHAC
Kt Bal 28 2011, 12:46
AHTAHAC
Užsiregistravęs dalyvis #37
Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33
Pranešimų: 693
užbėgsiu už akių - nėr priekinio rato, vadinasi patyrusių skraidymui...






[ Redaguota Kt Bal 28 2011, 12:46 ]
Į viršų
Vainius
Kt Bal 28 2011, 10:09
vainius
Užsiregistravęs dalyvis #573
Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 298
gal pasirodysiu tikru neišmanėliu, bet kodėl lėktuvu su galiniu ratu negali skraidyti naujokai ?
Į viršų
bence
Pn Bal 29 2011, 09:56
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1539
gali, tik siek tiek daugiau reikia kartu tupineti (pasitreniruot) ivairiom meteo salygom ant ivairiu ktt. Jeigu ateityje turi svajone pilotuoti meseri ar spita-pradek nuo taildragerio:)bus naudinga praktika!
Į viršų
Tinklalapis
Satlas
Tr Geg 04 2011, 10:22
satlas
Užsiregistravęs dalyvis #35
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:59
Pranešimų: 120

AHTAHAC rašė ...

užbėgsiu už akių - nėr priekinio rato, vadinasi patyrusių skraidymui...






Ratukas yra numatytas priekyje (matosi brezinuke), na o del patyrimo, tai net nezinau kaip cia gaunasi... Gal tikrai su "galine vaziuokle" skraido tik patyre lakunai... Juk ir Br. Oskinio vaiku aviacijos mokyklos Pilotai , kiek pamenu, skraido taip pat su "galine vaziuokle"...

[ Redaguota Tr Geg 04 2011, 10:23 ]
Į viršų
NNN
Kt Geg 05 2011, 09:17
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Satlas rašė ...

AHTAHAC rašė ...

užbėgsiu už akių - nėr priekinio rato, vadinasi patyrusių skraidymui...






Ratukas yra numatytas priekyje (matosi brezinuke), na o del patyrimo, tai net nezinau kaip cia gaunasi... Gal tikrai su "galine vaziuokle" skraido tik patyre lakunai... Juk ir Br. Oskinio vaiku aviacijos mokyklos Pilotai , kiek pamenu, skraido taip pat su "galine vaziuokle"...


Labai įdomus kvalifikacinis standartas "patyręs" ir "nepatyręs". Gal galimą būtų gaut šių kvalifikacinių standartų aprašymus kur nors ?

Jei žmogelis pakykla orlaiviu ir nutupia, ir po to tą orlaivį dar galima naudot, tai ar jis yra "patyręs", ar ne? Tai gal surašyt reiktų ką ir kokiomis aplinkybėmis jis yra patyręs? Pvz, ar jis yra nors kartą gulėjęs su moterim?

Į viršų
Rolandas
Kt Geg 05 2011, 01:19
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5572
Patyręs pilotas turi būti skraidęs bent 200 val.
Tokiam pilotui geriausias lėktuvas- klasikinės schemos, gali būti ir su uodeginiu ratu, kadangi tai geriausia aerodinamiškai ir saugiausia avarijos atveju schema.
Schema su stumiančiu propeleriu turi blogą aptakumą, ypač nedėkingos propelerio darbo sąlygos. Tačiau ši schema darant lėktuvą su priekiniu ratu atleidžia grubias klaidas tupdant, todėl primygtinai rekomenduotina pradedantiems pilotams. Visiška nesąmonė tokiai schemai naudoti uodeginį ratuką.Neskraidę su tokiu ratuku vis bando aiškinti kad nėra problemų tupdant. Iš tiesų problemų daugiau nei norėtųsi.
Lak 16 važiuoklė kaip ir daugumos sklandytuvų yra tik truputį į priekį nuo svorio centro, tupdymas paprastas. Uodeginis ratukas naudojamas daugelyje šiuolaikinių sklandytuvų.
Lėktuvinė važiuoklė su uodeginiu ratuku turi gerokai į priekį nuo svorio centro išneštą važiuoklę, todėl reikalauja tikslaus tupdymo. Daryti važiuoklės kaip sklandytuvui negalima, nes dažnai propeleriu liestum žemę...

[ Redaguota Kt Geg 05 2011, 01:40 ]
Į viršų
NNN
Kt Geg 05 2011, 03:40
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Rolandas rašė ...

Patyręs pilotas turi būti skraidęs bent 200 val.


Na, tarkim ... . O jei jis visus 200 val. skrido ratu aplink gimtą kaimą ir tik vienu orlaiviu? Tai patyręs, ar ne?

O tai man visviena neaišku - ratas iš uodegos į priekį buvo perkeltas tik po antro pasaulinio, jei gerai atsimenu istoriją. O tai, kaip tada mokinius leisdavo "solo"? Negi tik po 200 val. mokymo?
Į viršų
NNN
Kt Geg 05 2011, 03:59
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
O kaip Aeroprakt 20? http://aeroprakt.kiev.ua/eng_html/main.html

Kelių pasaulio ir Europos čempų prizininkas ...

Man patikdavo stebėt, kaip jis būdavo stapdomas "deke" ... būdavo griaunamas nosim į žemę ... labai efektyvus stapdymas

O ką? O jeigu tikrai ... padaryt "sklandytuvinę" važiuoklę, kad ir su dviem ratais, o nosį sutvirtint sliduke ... ir stapdžių nereiktų - varalazdę pirmyn ir stop



[ Redaguota Kt Geg 05 2011, 04:01 ]
Į viršų
NNN
Kt Geg 05 2011, 04:02
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Aeroprakt 20

Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0631sek,0.0062iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,918kb