Mano Sparnai: Diskusijos / Teorija.Skaičiavimai.Projektai / Mano ULO


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Teorija.Skaičiavimai.Projektai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Mano ULO
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Rolandas
Kt Geg 05 2011, 07:13
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5118
Kęstuti, kai išmoksi skristi su kokia nors Cesna, dar ilgai turėsi vėžintis kad išmoktum skristi "taildrageriu".
Ne be reikalo net įrašas licencijoje yra kad leidžiama skristi su uodeginiu ratu.
Uodeginis ratas turi daug privalumų ir tik vieną trūkumą-reikalauja idealaus tupdymo. Tik tiek.
Naujokui tai dažnai sudėtinga.
Į viršų
vysniukas
Kt Geg 05 2011, 09:15
Užsiregistravęs dalyvis #360
Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41
Pranešimų: 749
Su galiniu ratu tai tas pats, kas su masina atbulam ant simtuko pralekt, valdymas fantastika

[ Redaguota Kt Geg 05 2011, 09:15 ]
Į viršų
vysniukas
Kt Geg 05 2011, 09:18
Užsiregistravęs dalyvis #360
Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41
Pranešimų: 749

Kęstutis rašė ...

Aeroprakt 20




o kodel jie visi projektuoja taip, kad viskas tarp gelazu ar plastiku, o taip mazai langu, jokio salycio su erdve
Į viršų
jankelis
Kt Geg 05 2011, 10:57
Užsiregistravęs dalyvis #359
Prisijungta: An Kov 10 2009, 07:29
Pranešimų: 316
Kęstuti, del ;šasi; Rolandas visiškai teisus ir nekrėsk šposų su pačiūžom.
Į viršų
KĘSTUTIS A.
Pn Geg 06 2011, 12:41
Užsiregistravęs dalyvis #118
Prisijungta: Št Geg 17 2008, 12:50
Vieta: KĖDAINIAI
Pranešimų: 394
Kęstutis rašė ...

Rolandas rašė ...

Patyręs pilotas turi būti skraidęs bent 200 val.


Na, tarkim ... . O jei jis visus 200 val. skrido ratu aplink gimtą kaimą ir tik vienu orlaiviu? Tai patyręs, ar ne?

O tai man visviena neaišku - ratas iš uodegos į priekį buvo perkeltas tik po antro pasaulinio, jei gerai atsimenu istoriją. O tai, kaip tada mokinius leisdavo "solo"? Negi tik po 200 val. mokymo?


Kęstuti,antrojo PK metu jau skraidė ir kovojo lėktuvai su priekiniu ratu.Pvz: amerikonų naikintuvai P-39 "Aerokobra", P-38 "Laitning", bombonešis ''Mičel".
Į viršų
KL
Pn Geg 06 2011, 10:20
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 937
Nesu lakūnas, bet keli papildymai diskusijoms apie priekines-galines atramas.
"Taildragerio" riedėjimą galėčiau palyginti su automobilio stabdymu, naudojant tik priekinių ratų stabdžius. Ypač žiemą ant ledo. Inercijos jėga ir svorio centras, esantis už stabdančių jėgų stengiasi iškreipti riedėjimo trajektoriją.
Kol lėktuvai skraidė nuo gruntinių aerodromų su galinėm atramom be ratukų (su "kastyliais"), jų trintis veikė ir kaip stabdis, ir kaip riedėjimą stabilizuojantis elementas. Paplitus kietai dangai ir galiniams ratukams šis privalumas pranyko. Atsirado ratų stabdžiai ir dar vienas argumentas paplisti priekinėms atramoms, t.y. "traktoriams".
Į viršų
NNN
Pn Geg 06 2011, 10:29
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
KL rašė ...

Nesu lakūnas, bet keli papildymai diskusijoms apie priekines-galines atramas.
"Taildragerio" riedėjimą galėčiau palyginti su automobilio stabdymu, naudojant tik priekinių ratų stabdžius. Ypač žiemą ant ledo. Inercijos jėga ir svorio centras, esantis už stabdančių jėgų stengiasi iškreipti riedėjimo trajektoriją.
Kol lėktuvai skraidė nuo gruntinių aerodromų su galinėm atramom be ratukų (su "kastyliais"), jų trintis veikė ir kaip stabdis, ir kaip riedėjimą stabilizuojantis elementas. Paplitus kietai dangai ir galiniams ratukams šis privalumas pranyko. Atsirado ratų stabdžiai ir dar vienas argumentas paplisti priekinėms atramoms, t.y. "traktoriams".



Na, va ir "ne lakūnas" ir "nepatyręs", o kaip aiškiai bei suprantamai paaiškino

Na, tai jei seksim šiuo aiškinimu, tai apsiribojus gruntiniais aerodromais, įtaisius lėktuvo uodegoje ramstį be ratuko ir apsiėjus be stapdžių pagrindinės važiuoklės ratuose, vis dėlto įmanoma skraidyt su "klasika"? ... ir negti "nepatyrusiems"?

P.S. Aš irgi ne lakūnas ir nepatyręs, todėl ir klausinėju ...
Į viršų
Nerijus Korbutas
Pn Geg 06 2011, 01:20
Puslapio įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #1
Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23
Vieta: Raseiniai. Lietuva
Pranešimų: 1797
Palikit šią temą žmogui, kad galėtų papasakoti apie gamybos eigą, o važiuoklių tipus aptarinėkite tam skirtoje temoje. Aišku, jokiu būdu nesakau, kad tema neįdomi, tačiau ji ne vietoje.
Į viršų
AHTAHAC
Št Geg 07 2011, 07:58
AHTAHAC
Užsiregistravęs dalyvis #37
Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33
Pranešimų: 678
Kęstutis rašė ...


O ką? O jeigu tikrai ... padaryt "sklandytuvinę" važiuoklę, kad ir su dviem ratais, o nosį sutvirtint sliduke ... ir stapdžių nereiktų - varalazdę pirmyn ir stop




stop ir kapot...

Petkevicius berods pievoj ir su priekiniu ratuku pakapotavo,,,

Į viršų
Saulius P
Št Geg 07 2011, 10:06
Užsiregistravęs dalyvis #437
Prisijungta: Tr Lie 22 2009, 04:46
Pranešimų: 623
Tai buvo ne pieva, o apzeles arimas. Luzo priekine vaziuokle ir susmigo i dirva. Po to seke kapotas.
Bet cia buvo seni laikai, kai lakiojom su "Vichriais"....
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1036sek,0.0089iš to užklausomsDB užklausos:33. Naudojama atmintis:3,940kb