Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Teorija.Skaičiavimai.Projektai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Mano ULO |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | Kęstuti, kai išmoksi skristi su kokia nors Cesna, dar ilgai turėsi vėžintis kad išmoktum skristi "taildrageriu". Ne be reikalo net įrašas licencijoje yra kad leidžiama skristi su uodeginiu ratu. Uodeginis ratas turi daug privalumų ir tik vieną trūkumą-reikalauja idealaus tupdymo. Tik tiek. Naujokui tai dažnai sudėtinga. | ||
Į viršų | | ||
vysniukas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #360 Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41Pranešimų: 756 | Su galiniu ratu tai tas pats, kas su masina atbulam ant simtuko pralekt, valdymas fantastika [ Redaguota Kt Geg 05 2011, 09:15 ] | ||
Į viršų | | ||
vysniukas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #360 Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41Pranešimų: 756 | o kodel jie visi projektuoja taip, kad viskas tarp gelazu ar plastiku, o taip mazai langu, jokio salycio su erdve | ||
Į viršų | | ||
jankelis |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #359 Prisijungta: An Kov 10 2009, 07:29Pranešimų: 316 | Kęstuti, del ;šasi; Rolandas visiškai teisus ir nekrėsk šposų su pačiūžom. | ||
Į viršų | | ||
KĘSTUTIS A. |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #118 Prisijungta: Št Geg 17 2008, 12:50Vieta: KĖDAINIAI Pranešimų: 436 | Kęstutis rašė ... Rolandas rašė ... Patyręs pilotas turi būti skraidęs bent 200 val. Na, tarkim ... . O jei jis visus 200 val. skrido ratu aplink gimtą kaimą ir tik vienu orlaiviu? Tai patyręs, ar ne? O tai man visviena neaišku - ratas iš uodegos į priekį buvo perkeltas tik po antro pasaulinio, jei gerai atsimenu istoriją. O tai, kaip tada mokinius leisdavo "solo"? Negi tik po 200 val. mokymo? Kęstuti,antrojo PK metu jau skraidė ir kovojo lėktuvai su priekiniu ratu.Pvz: amerikonų naikintuvai P-39 "Aerokobra", P-38 "Laitning", bombonešis ''Mičel". | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Nesu lakūnas, bet keli papildymai diskusijoms apie priekines-galines atramas. "Taildragerio" riedėjimą galėčiau palyginti su automobilio stabdymu, naudojant tik priekinių ratų stabdžius. Ypač žiemą ant ledo. Inercijos jėga ir svorio centras, esantis už stabdančių jėgų stengiasi iškreipti riedėjimo trajektoriją. Kol lėktuvai skraidė nuo gruntinių aerodromų su galinėm atramom be ratukų (su "kastyliais"), jų trintis veikė ir kaip stabdis, ir kaip riedėjimą stabilizuojantis elementas. Paplitus kietai dangai ir galiniams ratukams šis privalumas pranyko. Atsirado ratų stabdžiai ir dar vienas argumentas paplisti priekinėms atramoms, t.y. "traktoriams". | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | KL rašė ... Nesu lakūnas, bet keli papildymai diskusijoms apie priekines-galines atramas. "Taildragerio" riedėjimą galėčiau palyginti su automobilio stabdymu, naudojant tik priekinių ratų stabdžius. Ypač žiemą ant ledo. Inercijos jėga ir svorio centras, esantis už stabdančių jėgų stengiasi iškreipti riedėjimo trajektoriją. Kol lėktuvai skraidė nuo gruntinių aerodromų su galinėm atramom be ratukų (su "kastyliais"), jų trintis veikė ir kaip stabdis, ir kaip riedėjimą stabilizuojantis elementas. Paplitus kietai dangai ir galiniams ratukams šis privalumas pranyko. Atsirado ratų stabdžiai ir dar vienas argumentas paplisti priekinėms atramoms, t.y. "traktoriams". Na, va ir "ne lakūnas" ir "nepatyręs", o kaip aiškiai bei suprantamai paaiškino Na, tai jei seksim šiuo aiškinimu, tai apsiribojus gruntiniais aerodromais, įtaisius lėktuvo uodegoje ramstį be ratuko ir apsiėjus be stapdžių pagrindinės važiuoklės ratuose, vis dėlto įmanoma skraidyt su "klasika"? ... ir negti "nepatyrusiems"? P.S. Aš irgi ne lakūnas ir nepatyręs, todėl ir klausinėju ... | ||
Į viršų | | ||
Nerijus Korbutas |
| ||
Puslapio įkūrėjas Užsiregistravęs dalyvis #1 Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23Vieta: Raseiniai. Lietuva Pranešimų: 1797 | Palikit šią temą žmogui, kad galėtų papasakoti apie gamybos eigą, o važiuoklių tipus aptarinėkite tam skirtoje temoje. Aišku, jokiu būdu nesakau, kad tema neįdomi, tačiau ji ne vietoje. | ||
Į viršų | | ||
AHTAHAC |
| ||
AHTAHAC Užsiregistravęs dalyvis #37 Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33Pranešimų: 692 | Kęstutis rašė ... O ką? O jeigu tikrai ... padaryt "sklandytuvinę" važiuoklę, kad ir su dviem ratais, o nosį sutvirtint sliduke ... ir stapdžių nereiktų - varalazdę pirmyn ir stop stop ir kapot... Petkevicius berods pievoj ir su priekiniu ratuku pakapotavo,,, | ||
Į viršų | | ||
Saulius P |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #437 Prisijungta: Tr Lie 22 2009, 04:46Pranešimų: 634 | Tai buvo ne pieva, o apzeles arimas. Luzo priekine vaziuokle ir susmigo i dirva. Po to seke kapotas. Bet cia buvo seni laikai, kai lakiojom su "Vichriais".... | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System