Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Motociklo variklio pritaikymas ULO |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Nerijus Korbutas |
| ||
Puslapio įkūrėjas Užsiregistravęs dalyvis #1 Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23Vieta: Raseiniai. Lietuva Pranešimų: 1797 | Temos pradžia: http://manosparnai.eforum.lt/viewtopic.php?t=363 | ||
Į viršų | | ||
Kostas4444 |
| ||
Kostas4444 Užsiregistravęs dalyvis #11 Prisijungta: An Vas 19 2008, 09:03Vieta: Panevėžys Pranešimų: 87 | tęsiant šią temą. Pasidomėjau dėl BMV variklio modernizavimo. Varikliui reikėtų "prailgintojo" su reduktoriumi, bet tokio Krasta auto neturi ir neturės. Variklis man atrodo gerai tinkantis. Ar kas tokį pas mus yra bandęs? | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5572 | Lietuvoje su juo skraido skraidykles ir lektuvai, variklis puikus, taciau atrodo yra problemu su reduktoriumi. Geriausiai reikala ismano kaunieciai skraidyklininkai Tomas Radzevicius ir Kazimieras Mikalauskas. | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2369 | Panevezyje yra ULO su tokiu varikliu skrenda normaliai reduktoriumi nesiskunde tik buvo problema su komutatoriumi nusipurte nuo vibracijos... tupe vyrai i laukus | ||
Į viršų | | ||
Vld |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #18 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 12:29Pranešimų: 220 | Teko girdėti apie jautrumą aušinimo sistemos netobulumams. Būtų įdomu daugiau išgirsti apie eksploatacines ir kitokias jo savybes (pvz sąnaudas, etc). Dėl reduktoriaus tai žinau tokią firmą: http://www.takeoff-ul.de/ ji gamina reduktorius, net ir specialius kabelius. Gal yra ir kitų? | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Rolandas rašė ... Lietuvoje su juo skraido skraidykles ir lektuvai, variklis puikus, taciau atrodo yra problemu su reduktoriumi. Geriausiai reikala ismano kaunieciai skraidyklininkai Tomas Radzevicius ir Kazimieras Mikalauskas. Taigi, KSK yra dvi motoskraidyklės su tais varikliais. Jų panaudojimas susijęs su įvairiom problemom: 1. Rezonansas sraigte dėl vibracijos - sraigtas prie tam tikrų sūkių (apie 3000 - 4000) "raitosi" kaip gyvatė. Galimi sprendimai - keturių, arba dviejų menčių sraigtai. Juos uždėjus problema beveik išsprendžiama. 2. Dėl didelio galingumo bei momento (sraigto reakcijos) orlaivį verčia šonan. Galimas sprendimas - variklio pastatymo (ašies padėties) keitimas. Šiaip, tai aš ne specialistas - geriau papasakotu Tomas ar Kazys. Kazys, beje, uždėjo diržinį reduktorių..... Trumpai sakant - tai ne tas variklis, kurį uždėjai ir skrendi. Beje, Kazys ruošiasi atlėkt į Kėdainius, tai patys ir pamatysit, ir išgirsit. | ||
Į viršų | | ||
gintas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #10 Prisijungta: An Vas 19 2008, 07:23Pranešimų: 489 | Kestai o tuneatlėksi. | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | ...taigi...pardaviau MS ...gal kas pavėžins , jei oras "bus" | ||
Į viršų | | ||
Dovydas_S |
| ||
Dovydas_S Užsiregistravęs dalyvis #209 Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58Pranešimų: 487 | Teko su tokiu skraidyti su Sky Ranger tai galiu truputi pasakyti pliusus ir minusus: Variklis visdelto sunkus nes standartinis skyrangeris sveriasu rotax 912 tuscias 260-270 kg o su bmv svere su 15 litru bendzino 306 kg tai manau apie 85-90 tikrai sveria. Variklis buvo su 3,1 redukciaja tai zimoma propeleris pastatytas dideliais kampais kad sugertu visus 100 arkliu todel ir yra didelis asinis vertimas. Ir kilimas is vietos silpnesnis nei su rotax 912ULS . Kas labiausei nustebino kad labai ekonomiskas net su tokia neteisinga redukcija jis naudoja 8 litrus bendzo o per ekonomine rungti tai su 18,6 litro iskraidem dviese 3val 25 min.negesine variklio,t ai tikrai ekonomiskas ,manau cia ypurskimas savo daro. Seip kainos ir ekonomijos santikis manau geras, taciau reduktoriai tai tikrai nekelia pasitikejimo nors graziai atrodo bet ...........(hirth reduktoriai ir sankabos geresnes ) | ||
Į viršų | | ||
Dovydas_S |
| ||
Dovydas_S Užsiregistravęs dalyvis #209 Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58Pranešimų: 487 | Valdas rašė ... Teko girdėti apie jautrumą aušinimo sistemos netobulumams. Būtų įdomu daugiau išgirsti apie eksploatacines ir kitokias jo savybes (pvz sąnaudas, etc). Dėl reduktoriaus tai žinau tokią firmą: http://www.takeoff-ul.de/ ji gamina reduktorius, net ir specialius kabelius. Gal yra ir kitų? Kas liecia ausinima tai tik tepalo ausinima isprendi ir tiek o variklis labai gudru kompa turi su kruva davikliu ir pats ausinasi reguliuodamas misini PVZ.: vaziuoji su mocu ir sustoji kokiam ziauriam kamstyje tai jis pats pradeda riebint misini kad nekaistu nu zodziu labai gudriai elgiasi tas motorelis net ir sukiai patis kaitaliojasi apie 150 apsisukimu vaiksto nes kompas ten iesko pacio optimalaiusio varikio darbo .........pradziai neyprasta kai nelieti gaza o sukiai kaitaliojas bet pripranti taciau rezultatas - ekonomija. O kas liecia del "Takeoff" tai rekomenduoju "Hirth" | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System