Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Motociklo variklio pritaikymas ULO |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 998 | Sovietmečiu labai paplitęs RMZ motoras būtent nuo sniego motociklo "Buran". Dar ir dabar su šiais motorais daug kas skraido. Ir nelabai skundžiasi. Tai kodėl neturėtų tikti vakarietiški ir labiau šiuolaikiniai? | ||
Į viršų | | ||
Nerijus Korbutas |
| ||
Puslapio įkūrėjas Užsiregistravęs dalyvis #1 Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23Vieta: Raseiniai. Lietuva Pranešimų: 1797 | Tomas minėjo vandens motociklų variklius, visi jie aušinami vandeniu iš "prūdo". Ištraukus motorą iš vandens, įtariu kiltų problemų dėl kaitimo. Na nebent laabai didelis radiatorius tiesiai už stumiančio sraigto. Labai daug vargdavo senesniosios kartos konstruktoriai su sovietiniais "vichr", "neptun" dėl tos pačios priežasties. | ||
Į viršų | | ||
KĘSTUTIS A. |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #118 Prisijungta: Št Geg 17 2008, 12:50Vieta: KĖDAINIAI Pranešimų: 437 | Rusiški varikliai ,,Vichr''20;-25;-30;pagal konstrukcija vienas nuo kito mažai kuo skiriasi,tik kaip liaudis sako vienas už kitą labiau ,,išgvaltavoti''tai yra sukeltas galingumas.Kam teko su jais skraidyti,neduos meluoti,mažiausiai problemų buvo su 25-uoju,o 30-tam reikėdavo perdirbinėti galvutę,pergrešti,nufrezuoti vidines pertvaras nes kitaip tuoj užvirdavo aušinimo skystis,sunku būdavo nuorinti sistemą.O dabartiniai valtiniai,vandens moto,sniego moto, perdirbimui pasiduoda lengvai.Snieginis,,Rotaksas''582 nuo aviacinio 584 tik tuo ir skiriasi,kad turi viengubą uždegimą ir neturi reduktoriaus,aušinasi abu skysčiu. | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1539 | su vandens mocais problema del ausinimo.tiksliau tai labai dideles ertmes ausinimui del ko reiktu daryti baisinius radiatorius ir t.t. beto labai jau daug elektronikos, kiekvienas sudelis valdomas su visokiom relytem , davikliais ir kt nesamonem, zodziu , kad davest iki proto reikia but neblogu vandens mocu specialistu ir uret daug irangos.beto brangios detales.siuo atvejeu lengviau yra su sniego ir paprastais mocais | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2893 | TomasT rašė ... O ka galvojat apie sniego vandes mocus? Utenoj jei neklystu MS su vandens moco varikliuku skraido Tai vienas geriausiu variantu ka esu mates. Su ausinimu problemu kiek zinau nera, trauka zveriska ir ekonomiskas. | ||
Į viršų | | ||
TomasT |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #45 Prisijungta: Sk Kov 02 2008, 11:51Pranešimų: 159 | Vat, kad uteniskis taip ispudingai skraido tai ir sudomino, o del siuolaikiniu sniego mocu tai pas juos apsuku biski daugiau nei pas burana budavo. Vat visai idomu kaip pvz polaris yr 600 kazkiek cm3 120ag oru ausinamas tik dvitaktis liktai... ir dar teko girdet kad del apsuku tai juos deda su visa ,,greiciu deze'' | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2893 | Na jei nesuklysiu, tai pasakysiu, kad sniego mocai ne su greiciu deze o su variatoriais. O matociklu varikliai su greiciu dezem, tai va juos ir stato su viskuo. Kazkur turiu foto kur lenkas pasidares net rankena pavarom perjungineti, tik neturint sraigto su galimybe keisti zingsni skrydzio metu gal nelabai yra nauda. | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2369 | Mariau taigi Laimis buvo pradzioj pasidares rankena pavarom perjunginet ore bet nepasiteisino tas dalykas nes pirnu begiu labai kauke variklis o antru buvo labai apkrautas tai priejo prie to kad sureguliavo zemej kampa ir paliko ijungta antra pavara a dar tisa dejo ilgesni pliurpala | ||
Į viršų | | ||
Dovydas_S |
| ||
Dovydas_S Užsiregistravęs dalyvis #209 Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58Pranešimų: 487 | Stai variklis rusu gamybos tikrai neblogai padarytas,kopija "KAWASAKI 440" 42 aj. ,jis naudojamas sniego motociklams , as toki turiu ir jau baigineju jam reduktoriu.Variklis sveria su reduktorium 35kg. Stai keletas nuorodu ir foto: http://www.snowsport.ru/index.php?chp=showgood&num=756 | ||
Į viršų | | ||
TomasT |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #45 Prisijungta: Sk Kov 02 2008, 11:51Pranešimų: 159 | Tai variatoriu as ir tturejau galvoj.. tai taspats klausimas kodel su juo nepastacius? | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System