Mano Sparnai: Diskusijos / Variklių skyrius / Motociklo variklio pritaikymas ULO


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Motociklo variklio pritaikymas ULO
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Juozas
Pn Spa 31 2008, 10:18
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 998
Sovietmečiu labai paplitęs RMZ motoras būtent nuo sniego motociklo "Buran". Dar ir dabar su šiais motorais daug kas skraido. Ir nelabai skundžiasi. Tai kodėl neturėtų tikti vakarietiški ir labiau šiuolaikiniai?
Į viršų
Nerijus Korbutas
Št Lap 01 2008, 12:39
Puslapio įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #1
Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23
Vieta: Raseiniai. Lietuva
Pranešimų: 1797
Tomas minėjo vandens motociklų variklius, visi jie aušinami vandeniu iš "prūdo". Ištraukus motorą iš vandens, įtariu kiltų problemų dėl kaitimo. Na nebent laabai didelis radiatorius tiesiai už stumiančio sraigto. Labai daug vargdavo senesniosios kartos konstruktoriai su sovietiniais "vichr", "neptun" dėl tos pačios priežasties.
Į viršų
KĘSTUTIS A.
Št Lap 01 2008, 02:18
Užsiregistravęs dalyvis #118
Prisijungta: Št Geg 17 2008, 12:50
Vieta: KĖDAINIAI
Pranešimų: 437
Rusiški varikliai ,,Vichr''20;-25;-30;pagal konstrukcija vienas nuo kito mažai kuo skiriasi,tik kaip liaudis sako vienas už kitą labiau ,,išgvaltavoti''tai yra sukeltas galingumas.Kam teko su jais skraidyti,neduos meluoti,mažiausiai problemų buvo su 25-uoju,o 30-tam reikėdavo perdirbinėti galvutę,pergrešti,nufrezuoti vidines pertvaras nes kitaip tuoj užvirdavo aušinimo skystis,sunku būdavo nuorinti sistemą.O dabartiniai valtiniai,vandens moto,sniego moto, perdirbimui pasiduoda lengvai.Snieginis,,Rotaksas''582 nuo aviacinio 584 tik tuo ir skiriasi,kad turi viengubą uždegimą ir neturi reduktoriaus,aušinasi abu skysčiu.
Į viršų
bence
Št Lap 01 2008, 09:19
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1539
su vandens mocais problema del ausinimo.tiksliau tai labai dideles ertmes ausinimui del ko reiktu daryti baisinius radiatorius ir t.t. beto labai jau daug elektronikos, kiekvienas sudelis valdomas su visokiom relytem , davikliais ir kt nesamonem, zodziu , kad davest iki proto reikia but neblogu vandens mocu specialistu ir uret daug irangos.beto brangios detales.siuo atvejeu lengviau yra su sniego ir paprastais mocais
Į viršų
Tinklalapis
Marius
Št Lap 01 2008, 10:23
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2893

TomasT rašė ...

O ka galvojat apie sniego vandes mocus? Utenoj jei neklystu MS su vandens moco varikliuku skraido

Tai vienas geriausiu variantu ka esu mates. Su ausinimu problemu kiek zinau nera, trauka zveriska ir ekonomiskas.
Į viršų
TomasT
Št Lap 01 2008, 11:22
Užsiregistravęs dalyvis #45
Prisijungta: Sk Kov 02 2008, 11:51
Pranešimų: 159
Vat, kad uteniskis taip ispudingai skraido tai ir sudomino, o del siuolaikiniu sniego mocu tai pas juos apsuku biski daugiau nei pas burana budavo. Vat visai idomu kaip pvz polaris yr 600 kazkiek cm3 120ag oru ausinamas tik dvitaktis liktai... ir dar teko girdet kad del apsuku tai juos deda su visa ,,greiciu deze''
Į viršų
Marius
Št Lap 01 2008, 07:38
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2893
Na jei nesuklysiu, tai pasakysiu, kad sniego mocai ne su greiciu deze o su variatoriais. O matociklu varikliai su greiciu dezem, tai va juos ir stato su viskuo. Kazkur turiu foto kur lenkas pasidares net rankena pavarom perjungineti, tik neturint sraigto su galimybe keisti zingsni skrydzio metu gal nelabai yra nauda.
Į viršų
vytautas 42
Št Lap 01 2008, 08:13
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2369
Mariau taigi Laimis buvo pradzioj pasidares rankena pavarom perjunginet ore bet nepasiteisino tas dalykas nes pirnu begiu labai kauke variklis o antru buvo labai apkrautas tai priejo prie to kad sureguliavo zemej kampa ir paliko ijungta antra pavara a dar tisa dejo ilgesni pliurpala
Į viršų
Dovydas_S
Št Lap 01 2008, 08:14
Dovydas_S
Užsiregistravęs dalyvis #209
Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58
Pranešimų: 487
Stai variklis rusu gamybos tikrai neblogai padarytas,kopija "KAWASAKI 440" 42 aj. ,jis naudojamas sniego motociklams , as toki turiu ir jau baigineju jam reduktoriu.Variklis sveria su reduktorium 35kg.
Stai keletas nuorodu ir foto:
http://www.snowsport.ru/index.php?chp=showgood&num=756









Į viršų
TomasT
Sk Lap 02 2008, 10:46
Užsiregistravęs dalyvis #45
Prisijungta: Sk Kov 02 2008, 11:51
Pranešimų: 159
Tai variatoriu as ir tturejau galvoj.. tai taspats klausimas kodel su juo nepastacius?
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0672sek,0.0070iš to užklausomsDB užklausos:32. Naudojama atmintis:3,929kb