Mano Sparnai: Diskusijos / Kompozitai / Formos gamyba.Darbas su kompozitais


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kompozitai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Formos gamyba.Darbas su kompozitais
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Nerijus Korbutas
Pr Kov 10 2008, 01:46
Puslapio įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #1
Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23
Vieta: Raseiniai. Lietuva
Pranešimų: 1798
Temos pradžia:
http://manosparnai.eforum.lt/viewtopic.php?t=62
Į viršų
rbt972
Sk Bal 06 2008, 11:39
rbt972
Užsiregistravęs dalyvis #77
Prisijungta: Sk Bal 06 2008, 11:21
Pranešimų: 13
Klausimas - kaip paprastai ir nebrangiai padaryti formą,atsparią karščiui iki 500 C ? pvz,formuojant gaubtą iš akrilinio stiklo.
Į viršų
Nerijus Korbutas
Sk Bal 06 2008, 11:51
Puslapio įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #1
Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23
Vieta: Raseiniai. Lietuva
Pranešimų: 1798
Nelygu formos forma, kažkada Rolandas minėjo formą iš duralio skardos, bet gaubto formos sklandytuvui iš skardos neišlenksi...

Nežinau, kaip ten stikloplastikas su karščiu tokiu dideliu saveikauja, bet jei nebijokarščio, tada reiktų eiti tradiciniu keliu pasidarant balvoną iš ko ten jau patiks, polistirolo, molio, gipso ir t.t.
Tada užkrauti audinio sluoksnių kažkiek ir nuėmus turėsi formą ant kurios galėsi formuoti gaubtą.

Jei stikloplatis bijo karščio tokio, tada būsiu stipriai nusišnekėjęs...
Į viršų
Audrius
Sk Bal 06 2008, 12:13
Svečias
Manau nereikia akrilui tokio karscio, 200 laipsniu uztektu.Tada tiktu ir stiklo plastikas formai gaminti.
Į viršų
Juozas
Sk Bal 06 2008, 07:58
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 959
Dervos tokio karščio neatlaiko. Net 200.
Kontaktiniu būdu gero kabinos gaubto nepadarysi.
Į viršų
Audrius
Sk Bal 06 2008, 10:28
Svečias
O kokia technologija yra gaminant akrilini gaubta?
Liejimo ar vakuminio formavimo?
Jei vakuminio formavimo tai tikrai pakanka stiklo plascio nes stiklas itrauktas i forma nebekaitinamas,o tik atausta ir tai jam pakanka tikrai 200 laipsniu.
Į viršų
Rolandas
Sk Bal 06 2008, 11:20
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 4918
Jau rasiau kad kontaktiniu budu niekas nemoka gauti patenkinama stiklo kokybe (isskyrus keleta garsiu firmu), tad formos gaminti nera prasmes.
. Vakuminiu budu stiklas kaitinamas iki 170 laipsniu ir formuojamas.
Pamaigykit pripusta vaikiska baliona. Kokias formas galit gauti su balionu, tai imanoma padaryti ir su stiklu, bet ne daugiau.
Į viršų
Juozas
Pr Bal 07 2008, 08:35
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 959
Jeigu nori naudoti stiklaplasčio formą, gali siurbti vakuumu, bet tk tiek, kad gaminys neprisiliestų prie formos. Tokiam darbui tiktų bet kokios formos pakankamo tūrio dėžė Nesvarbu iš ko, kad tik nebijotų karščio. Gaminio forma priklauso nuo kiaurymės kontūro.
Į viršų
Andrius
Pr Bal 07 2008, 09:42
Užsiregistravęs dalyvis #26
Prisijungta: Sk Vas 24 2008, 08:59
Pranešimų: 345
drožk iš medž io
Į viršų
Rimas
Pr Bal 07 2008, 10:40
Užsiregistravęs dalyvis #27
Prisijungta: Sk Vas 24 2008, 10:03
Pranešimų: 14
Drožk iš medžio ...jei neskaitai forumo archyvo !!
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0935sek,0.0087iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,885kb