Mano Sparnai: Diskusijos / Kompozitai / Formos gamyba.Darbas su kompozitais


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kompozitai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Formos gamyba.Darbas su kompozitais
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
justas
Pn Bal 11 2008, 11:25
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1306
Supratau. skamba paguodzianchiai. Labai idomu ar pavyko ka tais su pakankamai gerom ortinem savybem ishpust? Ar imanoma butu ishpust stikla jei duoti jums forma kazkam panashaus i tai?:


Į viršų
Audrius
Pn Bal 11 2008, 11:27
Svečias
Kokio galingumo tavo IR lempos? Kokiu budu matuoja tavo stakles stiklo (gaubto) temperatura?
Padariau toki bandymuka - ikaitinau akrilo stiklo gabaliuka 5 cm ant 5 su fenu stikliuko temperatura pasiekiau 170 laipsniu ir jis pasidare toks lankstus ir minkstas ,kad is jo butu galima formuoti ka tik nori .Temperatura matavau labai tiksliai skaitmeniniu termometru.Taip ,kad uztenka epoksidkes kuri laiko 200 laipsniu,tikreikia tiksliai matuoti stiklo temperatura ir tikrai nepadauginti nes akrilas prie 360 man pradejo rukti ir keisti spalva,atsirado pavirsiuje mazi burbuliukai,o tai aisku ,kad temperatura per didele.
Į viršų
Audrius
Pn Bal 11 2008, 11:32
Svečias

justas rašė ...

Supratau. skamba paguodzianchiai. Labai idomu ar pavyko ka tais su pakankamai gerom ortinem savybem ishpust? Ar imanoma butu ishpust stikla jei duoti jums forma kazkam panashaus i tai?:



Manau toki laisvai butu galima isformuoti.
Į viršų
Rolandas
Št Bal 12 2008, 07:55
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 4918
Nieko nereikia formuoti, juk cia nera sferiniu dalyku, tik lenkimai. Taip islankstytais stiklais skraido daug lektuvu, ypac ultralengvu. Galima naudoti net eilini trapu akrila, tiesa po keleto metu itempimo vietose pradeda eizeti.Lankstus, neduztantis stiklas puikiai issilanksto, taciau yra minkstesniu pavirsiumi ir greiciau raizosi.
Taip islankstytas net plonas stiklo gaminys buna labai tvirtas ir gerai atlaiko oro srauta, tiesa, kartais tenka truputi atremti centrine plokstumos dali.
Nesugalvokit lankstydami stiklo kaitinti liepsnos fakelu-daug sansu sugadinti, o itempimu visvien nepavyksta nuimti.
Į viršų
SKR LT
Sk Kov 08 2009, 07:07
Užsiregistravęs dalyvis #256
Prisijungta: Kt Lap 06 2008, 09:59
Pranešimų: 289
Pats paprasciausias budas pasigaminti gaubta.
Vakumavimas paprastu dulkiu siurbliu su apsuku reguliatoriumi
tik reikia pastatyti ventiliuka uzdarymui.
Temperatura reguliuojama keiciant atstuma nuo sildytuvu iki plastiko.

Sekmes
Į viršų
SKR LT
Sk Kov 08 2009, 09:21
Užsiregistravęs dalyvis #256
Prisijungta: Kt Lap 06 2008, 09:59
Pranešimų: 289
Neatiudare failo. siunciu nauja.


Į viršų
AR
An Grd 20 2011, 01:28
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3503
Gal kas turite daugiau literaturos (nuorodu) apie organinio stiklo (akrilo/polikarbonato) formavima kontaktiniu budu? Kazkaip nepavyksta rasti rimtos info. Aciu.

[ Redaguota An Grd 20 2011, 01:29 ]
Į viršų
Vainius
An Grd 20 2011, 08:20
vainius
Užsiregistravęs dalyvis #573
Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 280
Dar klausimėlis, o stiklas taip "išpūstas" nelaužia spindulio?
Į viršų
Juozas
An Grd 20 2011, 06:18
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 959
AR rašė ...

Gal kas turite daugiau literaturos (nuorodu) apie organinio stiklo (akrilo/polikarbonato) formavima kontaktiniu budu? Kazkaip nepavyksta rasti rimtos info. Aciu.

Nesiūlau prasidėti su kontaktiniu formavimu. Geros kokybės stiklo tikrai nepavyks pagaminti. Nebent tai ne kabinos gaubtas.
Į viršų
Juozas
An Grd 20 2011, 06:31
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 959
Optimali stiklo formavimo temperatūra apie 170 laipsnių. Kaitinant IR lempomis, būtina matuoti stiklo temperatūrą bekontaktiniu IR termometru (lazeriniu). Oro temperatūra termokameroje gali žymiai skirtis nuo stiklo temperatūros.
Pūtimui patogu naudoti slėgio reguliatorių. Prieš pučiant slėgis sumažinamas iki nulio, po to palaipsniui didinamas, stebint stiklo pūtimąsi.
Metodas tuo patogus, kad atsiradus oro nutekėjimui, reguliatorius automatiškai papildo prarastą oro kiekį.
Čia tik bendri principai. Tikslesnę ir išsamesnę informacija būtų galima pateikti žinant kokį gaubtą numatoma gaminti.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0996sek,0.0102iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,912kb