Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / Lengvosios aviacijos valdymo modelis


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Lengvosios aviacijos valdymo modelis
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
AR
Pr Grd 16 2013, 12:19
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
Mano manymu lenkiskas atvejis yra labiau konkreciu aplinkybiu itakotas ir neatspindi bendros sistemos. Ir pritariu Rolandui, kad bendra technini lygi reikia kelti- diskusija gali buti tik del to kaip tai daryti ("pigiausias" ir greiciausias budas butu tiesiog neisduoti tinkamumo, pasitelkiant "piktus" inspektorius).

[ Redaguota Pr Grd 16 2013, 12:21 ]
Į viršų
Stanislovas
Pr Grd 16 2013, 08:40
Užsiregistravęs dalyvis #117
Prisijungta: Kt Geg 15 2008, 08:52
Vieta: Paklaniai, Raseinių sen.
Pranešimų: 3411
Dėl lenkiškos situacijos neturiu nuomonės - nežinau situacijos.

Lietuviškas laiškas - kažkoks kliedesys...
Ir statant "Martyną" ir dabar, KL VISADA kvalifikuotai pataria ir padeda, dėkui!

PS: Daugiau tolerancijos ir pagarbos tarpusavyje tikrai nepamaišytų...
Į viršų
Dovydas_S
Pr Grd 16 2013, 09:48
Dovydas_S
Užsiregistravęs dalyvis #209
Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58
Pranešimų: 487
Rolando pozicia labai aiški ir labai savanaudiška: "Jeigu man KL pasisirašo ant tinkamumo tai aš patenkintas ir labai laimingas."
Mano požiūris truputi kitoks - Visi turi būti laimingi kaip Rolandas . Dėja KL turi kitokį požiūrį ir elgiasi pagl nuotaika arba dar kažką.
Taip laiškas tai iškarpa iš asmeninio mano KL , Želnio , bei Povilo asmeninio susirašinėjimo(neklaidinkit tai ne laiškas CAA), dėja tai tik iškarpa, tegu įdeda visą ir bus visiem aiškiau kas ir kodėl,bet turbūt asmeniškai KL tai nenaudinga.
Viso to "erzelio" esmė kad per 2013 metų sezoną turiu sukaupes nemažą kiekį žmonių skundų nepatenkintų orlaivių skyriaus darbu. Bėda ta ,kad nesu iš tų kurie dėl savo asmeninės naudos ar nenorėjimo būti "blogiuku" tiesio tai nurašytu kaip nereikšmingą dalyka. Jei CAA mato trukumu musu veikloje kodėl mum neparodyti ir jų vidinių bėdų ???


Į viršų
Rolandas
Pr Grd 16 2013, 10:21
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558

Dovydas_S rašė ...

Rolando pozicia labai aiški ir labai savanaudiška: "Jeigu man KL pasisirašo ant tinkamumo tai aš patenkintas ir labai laimingas."
Mano požiūris truputi kitoks - Visi turi būti laimingi kaip Rolandas .




Kl pasirašo visiems vienodai. Visai galimas dalykas, kad daugiau problemų būna žmonėms, naudojantiems proftechninės mokyklos ar kalėjimo leksiką. Visi juk esame žmonės.

Į viršų
Dovydas_S
Pr Grd 16 2013, 11:04
Dovydas_S
Užsiregistravęs dalyvis #209
Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58
Pranešimų: 487
Esi neteisus ir tai puikiai supranti ir žinai
Į viršų
KL
Pr Grd 16 2013, 11:13
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Man galima rasyti keliais adresais:

kestutis.leonavicius©caa.lt
, leonavicius©gmail.com

Nesunku atspeti, kuris adresas yra "valdiskas", o kuris yra privaciam bendravimui. Antrasis adresas yra duotas siame forume asmeniniams kontaktams.
Del susirasinejimo - jeigu Kestutis Zelnys nepriestaraus (kaip pradejes diskusija), galiu pats ji paskelbti. Nieko ten naujo, eilinis Kestucio bendymas pasisneketi "apie gyvenima".

Del pasiulymu ULOPF bendruomenei ir CAA kolegoms:
1. Laikinai visas ULO patikras atlikti dalyvaujant CAA specialistams. Derinti patikras su apmokymu - ne tik inspektoriu, bet ir CAA specu. Butu gerai organizuoti taip, kad vienam aerodrome susirnktu kuo daugiau lektuvu ir ULOPF inspektoriu.
2. Grieztinti skraidanciu be TSP kontrole.
3. Pagal galimybes vengti uzsienyje skraidaciu ULO registravimo LY registre.
4. Po svenciu organizuoti CAA-ULOPF-LAF atstovu susitikima situacijai aptarti ir veiksmams koreguoti.
Į viršų
vytas
Pr Grd 16 2013, 12:28
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2966
Neatsižaviu Kęsto L tolerancija ir pakantumu.Tiesa nežinau kokio artumo santykiai tarp Dovydo S ir KL,bet bet kokiu atveju bendravimo kultūra neturėtų peržengti tam tikrų ribų,bent jau ir dėl amžiaus skirtumo...
Ir gal ne į pagrindinę temą,ir gal ne šioj temoj,bet išplaukė iš konteksto,todėl parūpo paklausti KL. Dovydo laiške minėta,kad nebuvo leista naudoti propelerį,nors lėktuvo gamintojas tam ir neprieštaravo. Nuo kada Lietuvoje galioja tokie apribojimai. Kiek žinau,pvz Vokietijoje DAEC yra išleidęs Kennblat-us kiekvienam toje šalyje sertifikuotam Ulo.Tuose Kennblatuose( nežinau kaip tiksliai verčiasi) yra nurodyta su kokiais motorais,kokiom radijo stotim,propeleriais ir gelbėjimo sistemom yra sertifikuotas minėtas orlaivis. Tad klausimas KL: ar yra Lietuvos CAA kažkas panašaus į vokiečių "kennblatus'? jeigu nėra,tai iš kur tokie reikalavimai ir kieno tai iniciatyva?
pagarbiai

[ Redaguota Pr Grd 16 2013, 12:32 ]
Į viršų
KL
Pr Grd 16 2013, 01:00
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Sraigto problema buvo tik viena is keliu, ir tai ne pagrindine.
Gamintojo vadove pateikti sraigtai neatitiko paraiskoje nurodytam sraigtui. Su savininku sutarem, kad bus atlikti bent minimalus skrydzio bandymai (patyrusio lakuno apskraidymas ivairiais rezimais) ir trukumas bus pasalintas.
Lektuvo registravimas uztruko ne del techniniu priezasciu, o todel, kad jis nebuvo isregistruotas is Italijos registro.
Bet kokiu atveju, mes oficialias ataskaitas apie registravimo-tinkamumo problemas galim teikti tik paciam savininkui, jo igaliotiesiems asmenims ir valdiskoms institucijoms.
Savininkas kol kas nesikreipe.
Į viršų
Dovydas_S
Pr Grd 16 2013, 01:06
Dovydas_S
Užsiregistravęs dalyvis #209
Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58
Pranešimų: 487
Per seminarą jau ir Saugos diržus ULO technikai lentelėje nurodė kaip laikino naudojimo komponentą, vėl klausimas kieno tai iniciatyva ??? Gamintojų ??? .
Dėja tikrai ne...
Į viršų
gintas
Pr Grd 16 2013, 01:10
Užsiregistravęs dalyvis #10
Prisijungta: An Vas 19 2008, 07:23
Pranešimų: 487
Dovydai ,negerai nesolidu,tai labai žemas lygis.
O apie patikras galiu atsakyti tiek. Niekada nebuvo net mažiausios problemos dėl Kęsto patikrų.Visiškai negaliu suprasti iš kur čia tos problemos kyla.Gal priežasčių savyje reikėtu ieškoti.
Kita problema, tai kaip išsireiškė vienas kolega ;RIEBŪS ULO' .Gal nustokit purkšti tas nesamones,nes jos gali įgauti tikrą pavidalą, o tada problemą jau bus sunku spręsti.
PS.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0886sek,0.0140iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,928kb