Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Įvairūs klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Nelaimės užsienyje |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1616 | Tai gal susilazinam sakau? as sakau kad tyrimas nustatys kad pilotai visai be reikalo tupde lektuva iskart, su svorio pervirsiu ir neisdegine kuro, kad nutupde nekvalifikuotai ko pasekoje subyrejo vaziuokle, prakiurde bakus ir kilo gaisras, kad neisjunge varikliu, taip pat nustatys kad butina tobulint mokymo programa ivedant daugiau praktikos rankiniu rezimu, plius biski klius ir pozarnykams bet jie esminiu klaidu nepadre. Jei busiu teisus paplosi man atsitojes. Tinka taip ? | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1616 | Andrius rašė ... Kad atsakyti į tavo klausimą, turėčiau, bent jau susipažinti su jo konstrukcija. Tai gal tu Andriau (o siaube) nieko apie lektuvus neismanai ? | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 739 | vytas rašė ... Povilai,problemos jokios-mes čia sėdėdami ant Lietuvos ,galime pliurpti apie avariją Rusijoje,kas tik užeina ant seilės. Bet tylime užsiraukę,kai kas čia nukrenta iš savų... Logiška.Niekas negina to rusiško lėktuvo,net rusai patys deda į šuns dienas Rusijos aviacijos pramonę. Bet taip jau yra tarp žmonių:-jei pvz baigėsi kuras ir aeroplanas tėškėsi kur nors laukuose,tai kaltas aeroplanas. Mažai kam įdomu tikros priežastys. Vienas dalykas, kai laukuose su savo eksperimentiniu daiktu atsiduri (kam nepasitaiko), kita - kai setifikuota aviacija - vykdydama keleivių pervežimą - sudegina 40+ žmonių. O rimtesniu įvykius ir LT tiria, net ataskaitas rašo. Prašom, už paskutinius 20 metų: http://tm.lrv.lt/lt/veiklos-sritys-1/transporto-avariju-ir-incidentu-tyrimai-1/oro-transportas Tik jas skaitant - dažnai reikia ir įsiskaityt... Pvz VL3: 2x tą patį manevrą padarė gerai, o trečiam - pritrūko gal 1-2 mazgų... Suktukas, pora vijų, gazas, plokščias suktukas...bam p.s. Nereikia painiot eksperimentinės/sertifikuotos aviacijos. Yra, kas tai daro už mus ir atitinkamus teisės aktus ruošia. Jau kai ką sureguliavo - pereinamasis laikotarpis baigsis - baigsis ir tie Annex 2 inžinieriaus pažymėjimo neturinčių terlių kitforxų ir rotaxų remontai!!! [ Redaguota Tr Geg 08 2019, 06:13 ] | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2965 | "Jau kai ką sureguliavo - pereinamasis laikotarpis baigsis - baigsis ir tie Annex 2 inžinieriaus pažymėjimo neturinčių terlių kitforxų ir rotaxų remontai!!! " Povilai,įnešk aiškumo -šis tai tavo,kaip ULOPF prezidento pozicija,kad sureguliavo"terlius"?? | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1535 | Justas teisus, ten bardakas viskame. Katastrofos nevysta del vienos priezasties. Komercinej aviacijoj visiems be isimties privalomas karta per du metus islaikyt zmogiskojo faktoriaus egzaminas.Tai vienas is triju. Jame yra tokia savoka kaip sveicariskas suris. Iveskit i gugla human factor swiss cheese model in aviation, paziurinekit skaidres, paveiksliukus. labai rekomenduoju isigilint ne tik i si, bet ir kitus paskaitos puntus.Patys ir be ekspertu suprasit, kodel taip atsitiko | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | Visi čia skraidantys, tačiau kai kas bando painioti mistiką, politiką, avarijų tyrimus į vieną krūvą. Be reikalo. Filmuotam vaizde matyti kaip lėktuvas skėlė milžinišką ožį, trenkėsi į žemę, prakiuro ir užsidegė. Jei pilotas būtų sakęs-rankiniu būdu tupdant neįmanoma gražiau nutupdyti šio lėktuvo-visiškai jį suprasčiau. Tačiau jis pasakė-greitis buvo nedidelis, žemėjimas normalus. Kodėl lėktuvas sulūžo nesuprantu. Tokios pilotavimo klaidos nedaro net neseniai pradėję skraidyti kursantai. O jei padaro-lūžta net mažų lėktuvėlių važiuoklės. Kėdainiuose prieš 4 metus per varžybas buvo panašus atvejis, tik be ugnies ir aukų. Nulūžęs ratas nusirito toli. O diskusija visada labai naudinga. Net nespecialistų diskusija. Prisimenat kokios aistros forume virė Anbo 2 gamybos metu? Esu visiems dėkingas už išreikštą nuomonę. Tai leido padaryti visai neblogą (tikiuosi...)lėktuvą . | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | PovilasK rašė ... p.s. Nereikia painiot eksperimentinės/sertifikuotos aviacijos. Yra, kas tai daro už mus ir atitinkamus teisės aktus ruošia. Jau kai ką sureguliavo - pereinamasis laikotarpis baigsis - baigsis ir tie Annex 2 inžinieriaus pažymėjimo neturinčių terlių kitforxų ir rotaxų remontai!!! Keista. Nežinau nei vieno atvejo, kai inžinieriaus pažymėjimas iš terliaus padaro specialistą. O juk lėktuvą sudeginęs pilotas taip pat turėjo pažymėjimą. Specialistai atsiranda kitaip. Pažymėjimas tik įprasmina jų patirtį ir žinias. | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2965 | Rolandas rašė ... PovilasK rašė ... p.s. Nereikia painiot eksperimentinės/sertifikuotos aviacijos. Yra, kas tai daro už mus ir atitinkamus teisės aktus ruošia. Jau kai ką sureguliavo - pereinamasis laikotarpis baigsis - baigsis ir tie Annex 2 inžinieriaus pažymėjimo neturinčių terlių kitforxų ir rotaxų remontai!!! Keista. Nežinau nei vieno atvejo, kai inžinieriaus pažymėjimas iš terliaus padaro specialistą. O juk lėktuvą sudeginęs pilotas taip pat turėjo pažymėjimą. Specialistai atsiranda kitaip. Pažymėjimas tik įprasmina jų patirtį ir žinias. Aukso žodžiai Tik Povilo šioj vietoj nesupratau-ar tai jo pozicija dėl "ter;ių",ar dėl reguliuotojų?? | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 739 | Dėl kitfox'o - juokauju... Vietoj avarijų - daugiau tų tvarkymų nuotraukų viešint.. Prieš, po, su istorijom...Dabar atrodo, kad LT tik ANBO ir TANGO statosi. O eksperimentiniai orlaiviai.... Reikia klaust KL, jis daugiausia susijęs - galės paaiškinti plačiau. Mano bandymas: Pagal spec tinkamumo (STSP) taisykles , tinkamumą gauti reikia(ir visada reikėjo) dviejų žmonių: 1) Gamintojo (valio MKO!) arba "licencijuoto aviacijos specialisto". 2) TKA įgalioto asmens. Pirmas išrašo apžiūros lapą, antras - deda štampuką. "Licencijuotu aviacijos specialistu" tampama pagal šias taisykles gavus "techniko licenciją". (Jau yra bent keletas kolegų, turinčių "ULO" įrašus ir darančių orlaivių aptarnavimo darbus tuo pagrindu). Kitas kelias tapti "Licencijuotu aviacijos specialistu": remiantis precedentu, atnaujinti 2015 m ULOPF pateiktą inspektorių sąrašą. Bet čia viskas priklauso tik nuo geros TKA+LTSA noro, valios ir - greičiausiai - esamo "licencijuotų specialistų" skaičiaus. [ Redaguota Tr Geg 08 2019, 11:20 ] | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 967 | Povilai, Čia temų ir klausimų kelioms dienoms ir keliems puslapiams. Ir dar - temoje "Nelaimės užsienyje". Gal suformuluotum atskirus klausimus atskirose temose, pabandyčiau atsakyti. Nors dabar ir niekaip nesusijęs... | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System