Mano Sparnai: Diskusijos / Teorija.Skaičiavimai.Projektai / Ugniasiene


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Teorija.Skaičiavimai.Projektai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Ugniasiene
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
justas
Sk Spa 02 2011, 03:19
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1619
Sveiki rudeniop.

Klausimas apie ugniasiene. Jei priekinis spangoutas (?) kompozitinis (zr. prisegta pav. )



kokie galimi var. ugniasienes sprendimui? Det ant virsaus nerud. plieno skarda arba aliuminio skarda? Gal yra kitu "siuolaikiskesniu" sprendimu? esu mates kad naudoja kazkokia metalizuota akmens (?) vata ar pan. Ka sako reikalavimai apie tai?

Gal Kestutis L. is reikalavimu puses ka nors gali patart?

Idant gal tada geriau perprojektuot ta spangouta i aliuminini geriau.. Kas turit gal kokiu patarimu?

Labai dekoju .

J.

Į viršų
Juozas
Sk Spa 02 2011, 05:53
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996
Paprastai dedamas 0,5 mm storio nerūdijančio plieno skardos lakštas.
Į viršų
Reno
Tr Spa 05 2011, 12:14
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Prašau patarimo - kaip būtų geriau/patikimiau pro ugniasienę pravesti kuro žarnelę ("švirkštui"):
- ugniasienėje padarytoje kiaurymėje idėti guminę įvorę ir pro ją prakišti žarnelę iš kabinos į variklio skyrių;
ar
- ugniasienėje įmontuoti "štucerį" ir iš apbiejų jo pusių prijungti kuro žarnelės galus?

AČIŪ

[ Redaguota Tr Spa 05 2011, 12:14 ]
Į viršų
Saras
Tr Spa 05 2011, 01:37
saras
Užsiregistravęs dalyvis #701
Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38
Vieta: Kauno r
Pranešimų: 388

Reno rašė ...

Prašau patarimo - kaip būtų geriau/patikimiau pro ugniasienę pravesti kuro žarnelę ("švirkštui"):
- ugniasienėje padarytoje kiaurymėje idėti guminę įvorę ir pro ją prakišti žarnelę iš kabinos į variklio skyrių;
ar
- ugniasienėje įmontuoti "štucerį" ir iš apbiejų jo pusių prijungti kuro žarnelės galus?

AČIŪ

Nezinau kaip aviacijoje bet automobiliu sporte tai grieztai reikalaujama ugniasienėje įmontuoti "štucerį" ir nesvarbu ar tai zarnele ar vamzdelis ir koks skystis juo teka
Į viršų
Juozas
Pn Spa 07 2011, 06:41
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996
Aviacijioje naudojami abu variantai. Nenaudojant štucerio, reikėtų vamzdelį prie ugniasienės fiksuoti apkaba, pritvirtinta prie ugniasienės. Yra standartinės apkabos su ausele, tvirtinimui.
Į viršų
justas
Št Spa 08 2011, 03:44
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1619
Reno cia gal mazdaug apie tai?









Į viršų
KL
Tr Spa 12 2011, 02:26
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Kiek pamenu, reikalavimuose yra nustatomas laikas, kurį turi išlaikyti ugniasienė, jeigu ją veikia atvira liepsna. Medžiaga nenurodoma, nurodoma bandymų metodika. Bet, kaip išlyga, leidžiama be bandymų naudoti 0.3 mm nerūdyjančio plieno skardą, arba 0.5 mm "juodo" plieno skardą.

Dabar daug ULO naudoja kitokias sintetines medžiagas (lengvesnes), bet tam reikia atlikti "burning testus".

Yra keli MKO (Kruoja ir kt.), kur vietoj skardos panaudoti specialūs dažai-mastika, kurie temperatūrai veikiant suputoja ir nepradega. Smulkiau galima pasilausti pas Griauzdes, arba pas artimiausius ugniagesius. Aišku, prieš naudojimą išsibandyti su lietlempe. Metodiką galima rasti ULO arba CS-VLA reikalavimuose.
Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0698sek,0.0086iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,814kb