Mano Sparnai: Diskusijos / 115 / biplaniukas. Pirmi judesiai


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
biplaniukas. Pirmi judesiai
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
TomasT
Tr Lap 16 2011, 12:02
Užsiregistravęs dalyvis #45
Prisijungta: Sk Kov 02 2008, 11:51
Pranešimų: 159

Marius rašė ...

Август М-2



Ačiū! Ištikro gėris aparatas.
Tik aš mastau uodegą kabint ant 3 vamzdžių. Manau stabilesnė konstrukcija žymiai gausis
Į viršų
Juozas
Kt Lap 17 2011, 06:42
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996
Lengvesnė ir standesnė. De Havilland Dh-2 buvo keturi. Tiesa, ne vamzdžiai, bet medinės sijos. Tokia komponuotė leidžia sumontuoto variklį žemiau, arčiau svorio centro, tuo sumažinant sraigto sukuriamą pikiruojantį momentą. Rekalinga aukštesnė važiuoklė, bet čia dar vienas pliusas - sumažėja apatinio sparno ekrano efektas.
Dar būtų galima pagalvoti apie apatinio sparno išnešimą į priekį ir daryti jį kiek siauresnį (dėl ekrano). Sumažėtų sparnų tarpusavio įtaka, patogesnis ilipimas - išlipimas.
Apatinio (priekinio) sparno pastatymo kampas didesnis. Nutrūkus srautui, gautųsi nedidelis pikiravimo momentas.
Į viršų
TomasT
Sk Lap 20 2011, 11:42
Užsiregistravęs dalyvis #45
Prisijungta: Sk Kov 02 2008, 11:51
Pranešimų: 159
Juozas rašė ...

Lengvesnė ir standesnė. De Havilland Dh-2 buvo keturi. Tiesa, ne vamzdžiai, bet medinės sijos. Tokia komponuotė leidžia sumontuoto variklį žemiau, arčiau svorio centro, tuo sumažinant sraigto sukuriamą pikiruojantį momentą. Rekalinga aukštesnė važiuoklė, bet čia dar vienas pliusas - sumažėja apatinio sparno ekrano efektas.
Dar būtų galima pagalvoti apie apatinio sparno išnešimą į priekį ir daryti jį kiek siauresnį (dėl ekrano). Sumažėtų sparnų tarpusavio įtaka, patogesnis ilipimas - išlipimas.
Apatinio (priekinio) sparno pastatymo kampas didesnis. Nutrūkus srautui, gautųsi nedidelis pikiravimo momentas.

Žinau tą gražuolį, savo laiku vienas geriausių naikintojų buvo. Nors troselių kai psižiūri tai, skraidantis voratinklis:), ,,pagaliai" 4 o tai jau siektiek svorio, valdymo sistema žymiai sudėtingesnė... dėlto tas variantas kažkaip nelabai limpa.
Dėl sparnų, nam atrodo, kad kaiptik klasikiniam išdėstyme kai apatinis sparnas į gala jie vienas kitam mažiau maišo? Pvz didinant atakos kampą- apatinis užstos viršutinį.
Į viršų
Juozas
Pr Lap 21 2011, 09:14
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996
Nesiūlau kopjuoti. Tiesiog panaudoti kai kuriuos principinius sprendimus.
Dėl sparnų išdėstymo. Pažiūrėjus bet kokio profilio aptekėjimo spektrą daug kas paaiškės. Turiu galvoje srauto iškreipimą už sparno.
Viršutinio sparno išnešimas į priekį paplitęs dėl patogesnio įlipino - išlipimo, o ne dėl aerodinamikos.
Į viršų
sopranas
Pr Lap 21 2011, 09:34
Užsiregistravęs dalyvis #278
Prisijungta: Tr Grd 03 2008, 08:51
Pranešimų: 24
Buvo toks R.Aleksejaus biplaniukas.Kopija Ving-Ding.Nieko nei pridesi,nieko neatimsi.Buvo rusu laikais (1988m)nuveztas i Maskvoje vykusia savos gamybos lekt. paroda.Susidomejimas juo buvo nemazas,(pats ten dalyvavau),bet del grubaus padarymo(ka siais laikais galima nesunkiai istaisyti)jam nebuvo leista skristi.Kazkur forume apie ji buvo kalbeta.
Į viršų
TomasT
An Lap 22 2011, 09:33
Užsiregistravęs dalyvis #45
Prisijungta: Sk Kov 02 2008, 11:51
Pranešimų: 159
Juozas rašė ...

Nesiūlau kopjuoti. Tiesiog panaudoti kai kuriuos principinius sprendimus.
Dėl sparnų išdėstymo. Pažiūrėjus bet kokio profilio aptekėjimo spektrą daug kas paaiškės. Turiu galvoje srauto iškreipimą už sparno.
Viršutinio sparno išnešimas į priekį paplitęs dėl patogesnio įlipino - išlipimo, o ne dėl aerodinamikos.

Galvoju dėlioju.. Su tais sparnais, kad ir kaip pasipaišau gaunasi, kad apatinis į priekį niekaip neneudinga. Kiek suprantu gi viršuj sparno slėgis mažas, po sparnu- didelis ir išneštas sparnas vogtų slėgį gerokai labiau nei pastumtas į galą. taippat užtraukus vairolazdę su jūsų variantu viršutinis sparnas atsiduria šešėlyje, vnz kažkokia nesamonė..
Wing ding matytas, lengvai atrodo, kolkas dar kabau tarp vamzdinio ir medinio liemens, bet jei medinį tai mastau ne plokščią kaip šio lėktuvėlio, bet tipo hutter ar kažka tokio.. vardan aerodinamikos ir estetikos
Į viršų
Juozas
An Lap 22 2011, 10:49
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996
Truputį ne taip supratai. Esmė ne slėgio "vogimas", o oro srauto iškreipimas. Už sparno galinės briaunos srautas tuputį užlinksta žemyn. Išnešus į priekį apatinį sparną, jo nepasieks žemyn užlentas viršutinio sparno srautas. Pasipiešk ant popieriaus - bus aiškiau.
Nelabai supratau kaip viršutinis sparnas atsiduria šešėlyje.
Aleksiejaus biplaniuką teko matyti. tiesa tk ant žemės.
"Whing Ding" brėžinius buvau užtikęs internete, gaila, neprisimenu kur.
Į viršų
AHTAHAC
Tr Lap 23 2011, 10:50
AHTAHAC
Užsiregistravęs dalyvis #37
Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33
Pranešimų: 692
va ruseliu biplanas



Į viršų
Juozas
Tr Lap 23 2011, 08:03
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996
Yra rusiškų biplaniukų su sparnais iš An-2 eleronų. Labai panašu, kad čia vienas jų. Ko gero "Elik-2"

[ Redaguota Tr Lap 23 2011, 08:04 ]
Į viršų
Audrius
Tr Lap 23 2011, 10:28
Svečias
Tomui T: cia naudinga info pries darant .
img_0005_new.pdf
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0680sek,0.0073iš to užklausomsDB užklausos:28. Naudojama atmintis:3,897kb