Mano Sparnai: Diskusijos / Teorija.Skaičiavimai.Projektai / Vainiaus projektas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Teorija.Skaičiavimai.Projektai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Vainiaus projektas
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Vainius
Kt Rgs 22 2011, 10:27
vainius
Užsiregistravęs dalyvis #573
Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 298
gerb. Jenkeli.
Suprantu jog niekas nenori sukti glvos, kaip nieko dar nėra padaryta, o aš nenoriu kolkas gamint kažko, kol viskas nėra dešimt kartų apmastyta ir apgalvota ir išsirinktas tinkamiausias variantas, žinau jog darysiu jy kompozitinį, bet pirma noriu pasigaminti sparnus, profilis Clark Y ilgis 4m tik va styga mane domina, ar uztektų 1,5m? ar per daug? nes 1,7m tikrai perdaug.
Į viršų
Mikas M.
Kt Rgs 22 2011, 11:27
Don't drink & drive, better smoke & fly
Užsiregistravęs dalyvis #680
Prisijungta: Pr Lap 08 2010, 09:03
Pranešimų: 140
Vainiau, kodėl tu bandai pirmą savo lėktuvėlį konstruot nuo 0?
Ne paprasčiau, bent jau pirmam projektui, imti gatava konstrukciją, kurių pagaminta ne vienas ir ne du egzemplioriai?
Bent jau pradinės dokumentacijos tikrai ne vieno modelio interneto tyrėse rasi nesunkiai.

[ Redaguota Kt Rgs 22 2011, 11:27 ]
Į viršų
jankelis
Kt Rgs 22 2011, 06:23
Užsiregistravęs dalyvis #359
Prisijungta: An Kov 10 2009, 07:29
Pranešimų: 316
Jeigu klausei dėl stygos sparno 1,5m. tai dar galima, kadandi bendras sparnų ilgis 4+4+1,2bus 9,2m, padalinus iš 1,5m, sparno projilgis bus 6, kas dar taikoma lėktuvuose. Tik prie ilgesnės stygos, kėlimo jėgos cenyras labiau svyruoja prie įvairių atakos kampų, dėl to turėtų stabilas ir aukštumos vairas kiek toliau būti, arba didesni. Kas liečia sparno apkrovimą 40 kg/m2, tai pagal vieną šį rodiklį nieko negalima spresti. Turi žinoti kiek viena Aj. trauks KG. nes prie didesnuų apkrovimų, ir prastokos aerodinaminės kokybės, santykis tarp maks. greič. ir min. greič. mažėja o tai labai svarbu.
Į viršų
Vainius
An Lap 29 2011, 10:26
vainius
Užsiregistravęs dalyvis #573
Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 298
Sveiki, taigi nubraižiau savo būsimą lėktuvėlį, žinoma jis gali keistis.
Sparno ilgis 3,5m
Sparno profilis Cark Y
Sparnų plotas 11,5 m2
VAS 1,4m
Maksimalus skridimo svoris 450 kg
Vmin - 75 [km/h]
Vkreis - 216 [km/h]
Taigi prašau jūsų nuomonės, kritikos, patarimų, papeikimų ir panašiai, viską priimu




Į viršų
justas
An Lap 29 2011, 11:05
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1619
Pirmiausia tai tavo lektuvas man atrodo perdidelis. Pazek analogus. KR2, tas pats gazaile arba europa. Liemuo gali tikrai but mazesnis, zmogelius gali sodint zemiau, sparno lonzerona ikisant ties ta vieta kur lenkiasi keliai. Toliau duru ispjovimas zemasparniui konstruktiskai nenaudingas. Konstrukciskai geriau gaubtas. Ir gal net ir patogiau. Styga dar vis mano manymu per didele, bet jei turesi galinga varikli... Ratai per daug isnesti i prieki jei su galiniu ratuku nors visi turbut tau parekomenduos daryti trirate schema su priekiniu ratu. Kas yr sudetingiau bet daug kuo atperka (pvz dabr turesi su tokiu lektuvu riedeti zigzagais nes nieko nematysi tik dangu priesais). Propelerio asis per zemai. Su tokiu trumpuciu propeleriu nepaskrisi . Uodega mazoka pagal plota ir galiausiai kam tas tarpas tarp uzsparniu ir eleronu? Stumk uzsparnius iki pat eleronu butinai. Kol kas tiek pastabu. Mano patarimas nepatinget ir pradines komponuotes ertape pasirinkus panasiu orlaiviu brezinius sudet juos viena ant kito ir ziuret kaip kas. pamatysi kad jie nedaug vienas nuo kito skiriasi nes sitam variante jei optimalii sudelioji gaunasi vienas ir tas pats sprendimas.
Į viršų
Vainius
An Lap 29 2011, 11:20
vainius
Užsiregistravęs dalyvis #573
Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 298
Kaip pasakei dabar atkreipiau dėmesį kad uodega tikrai ilgoka, kabinos aukštis 1,3 m , beja sparnas bus dviejų lonžeronų, o durys atsidarancios į viršų kaip pas RV 10, nes pūstą stiklą atrodo baisiai sudėtinga pasigaminti, variklį planuoju Yamaha YZFR 1000 dėti 110 kw, gal kiek galingas, bet nereik pamiršt,kad variklis maksimalios galios niekad neišvystys lėktuve, tiesiog norėčiau turėt didelę galios atsargą. O dėl važiuoklės su galiniu ratu, tai rinkausi ne dėlto jog lengviau pagamint, bet dėl skonio, visada žavėjausi spitfire ir messershmit lėktuvais. Dėkui už pastabas
Į viršų
justas
Tr Lap 30 2011, 12:16
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1619
1.3 m yra tikrai per daug. Paprasciausiai atsisesk ir pasimatuok. Nuo plokstumos ant kurios dedi sedyne iki virshugalvio auksciausio tasko max 95 cm (cia labai aukstam zmogui 1.8 - 2 m ). Pridek 10 cm savo zieminei kepurei. dar tarkim kojos bus biski zemiau negu sedyne tarkim 10 cm (zemiau leist nera reikalo nes ne boinga darai, nesedesi gi lektuve kaip prie pietu stalo) taigi MAX MAX kiek reikia nuo grindu kur kojos iki gaubto virsaus 115 cm.
Į viršų
Marius
Tr Lap 30 2011, 07:49
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Vainiau o tu kaip cia darai, sedi ir paiasai tiesiog ir klausi ar grazu ar kazka skaiciuoji?
Jei nezinai kaip ka daryti, siulau pirma pavartyti benmt jau tokia knygel;e rusu kalba "samolet svoimi rukami".
Ten yra paaiskinti elementarus skaiciavimai, taip pat daug naudingu paveiksliuku su ismatavimais pvaz pilotu kabinos, kokie buna sedesenos tipai, koks aukstis plotis rekomenduojamas.
Į viršų
Rolandas
Tr Lap 30 2011, 09:45
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558

Marius rašė ...

Vainiau o tu kaip cia darai, sedi ir paiasai tiesiog ir klausi ar grazu ar kazka skaiciuoji?
Jei nezinai kaip ka daryti, siulau pirma pavartyti benmt jau tokia knygel;e rusu kalba "samolet svoimi rukami".
Ten yra paaiskinti elementarus skaiciavimai, taip pat daug naudingu paveiksliuku su ismatavimais pvaz pilotu kabinos, kokie buna sedesenos tipai, koks aukstis plotis rekomenduojamas.

Lėktuvo projektavimą sąlyginai galima prilyginti sudėtingų lygčių sprendimui. Nežinant daugybos lentelės, tokių lygčių nespręsi, deja bandai.
Pradėti reikėtų nuo elementarių dalykų, gal savarankiškai suprojektuoti ir pagaminti aviamodelį, gal paremontuot palūžusį lėktuvą, išmokti aviacinių technologijų. Reikėtų priekabiai analizuoti esamas konstrukcijas, ypač savos gamybos, rasti jų privalumus ir trūkumus, konstravimo klaidas. Tik tada, suvokęs esmę, gali atsargiai piešti kažką savo.
Įsivaizduok kad medikų forume diskutuoji kaip racionaliai padaryti apendicito ar širdies operaciją, visi tau dalina patarimus, nežinodami kad operuosi savo virtuvėje, naudodamas virtuvinį peilį...
Į viršų
Vainius
Tr Lap 30 2011, 10:45
vainius
Užsiregistravęs dalyvis #573
Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 298
Taip aš sėdžiu ir paišau, stengiusoi daryt, kad kuo kabina būtų mažesnė, tada nupaišęs nusibraižysiu fermos konstrukciją kurią apskaičiuosiu. Gal skamba kiek ir kvailai, bet maždaug taip aš supratau kaip vyksta projektavimas.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0821sek,0.0104iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,923kb