Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Teorija.Skaičiavimai.Projektai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Posukio vairo valdymas. |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1619 | Mieli kolegos gal kas galit pasidalint mintimis (jei turit ir negail brezinuka ar schemute prashom) kaip papraschiau ishspresti pedalu valdyma (vienas shalia kito) dubliuota? ir dar taip kad galima butu atstuma pasireguliuot? | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Tereikia zvilgteleti i lektuvu kabinas. Labiausiai paplitusia schema gali pamatyti "Cesnoje", daugumoje ultralengvu lektuvu. Panasi, gal geresne schema- "Sokata Rally". Trecia paplitus schema-"Vilgoje".Galima statyti dvejus sklandytuvo pedalus, bet tai tikrai neoptimaliausia. | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Čia kas po ranka pasitaikė. X-AIR: Zodiak: KR-2: Flight Star: Klasikiniai lengvųjų lėktuvų, su dvigubais stabdžiais: Pedalų padėtį skrydžio metu galima reguliuoti su sklandytuvinio tipo padalais, bet jie gana sudėtingi: | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1535 | labai paprasta pedalu konstrukcija L-spatzo ir bergfalkes http://picasaweb.google.com/paraKaunas/Spatzorenovacija#5157629031816635362 http://picasaweb.google.com/paraKaunas/Spatzorenovacija#5157627562937819106 | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1619 | Dekui uz atsakymus. Perkrachiau tiek variantu kiek tik pavyko atrast. Ir tenka prieit prie ishvados kad reguliuojami pedalai tandeminei konstrukcijai yra ganetinai sudetingas mechanizmas. Todel nors ir nenorom tenka svarstyti apie nereguliuojama varianta. Tuo labiau kad begalo daug ulo jie nereguliuojami. tad klausimas dabar jau ish praktines puses. Kas daug skraidot ir ypach su skirtingom technikom ar tas didelis nepatogumas yr kai pedalai nesireguliuoja? Ir kaip pvz valdymas kai tu tarkim veik 2 ju metru (kaip pvz ash arba bence ) ir koks nors drutas bet mazas nykshtukas 1.6 imties? Man apskritai tiek kiek sedejau visur yra per ankshta gal nebent aeropraktas kiek geriau. Zodziu ar verta strigt prie sudetingesnio varianto? | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Tiesiog reikia daryti reguliuojama zemeje varianta, o tai nera labai sudetinga. | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1535 | as pvz per savo ilgas kojas beveik negaliu skristi su jokiu serijiniu aparatu.tik jantar standart tinka, visiem kitiem teko kazka perdirbinet :skyles prietaisu lentoj, isimt nugareles ir t.t. man asmeniskai ilgakojui paskridus virs poros val didesniuose auksciuose kur vesuma pradeda salt kojos ir kai jos nepatogioje padetyje atsiranda daug nepatogumu.aisku, lektuve turbut bus sildymas, bet manau vistiek reik pasidaryt patogiai ir bent zemeje reguliuojamus pedalus | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | darai savo lektuva - tai ir daryk pagal save. siaip jei vis atstumai normos ribose tai problemu maziau - siek tiek labiau susilenki ar issitiesi problema kai buna krastutinumai. O kad serijine technika japonam kuriama- tai tiesa (isskyrus viena kita varianta) | ||
Į viršų | | ||
KĘSTUTIS A. |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #118 Prisijungta: Št Geg 17 2008, 12:50Vieta: KĖDAINIAI Pranešimų: 432 | Justai,gal paprasčiau būtu padaryt reguliuojamą piloto sėdynę,jei žinoma leidžia konstrukcija. | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1619 | Tai sedynes bus reguliuojamos ir taip. bet klausimas ar dar reikia daryti reguliuojamus pedalus? | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System