Mano Sparnai: Diskusijos / Teorija.Skaičiavimai.Projektai / Posukio vairo valdymas.


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Teorija.Skaičiavimai.Projektai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Posukio vairo valdymas.
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
justas
Pn Spa 31 2008, 12:01
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1619
Mieli kolegos gal kas galit pasidalint mintimis (jei turit ir negail brezinuka ar schemute prashom) kaip papraschiau ishspresti pedalu valdyma (vienas shalia kito) dubliuota? ir dar taip kad galima butu atstuma pasireguliuot?
Į viršų
Rolandas
Pn Spa 31 2008, 08:35
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Tereikia zvilgteleti i lektuvu kabinas. Labiausiai paplitusia schema gali pamatyti "Cesnoje", daugumoje ultralengvu lektuvu. Panasi, gal geresne schema- "Sokata Rally". Trecia paplitus schema-"Vilgoje".Galima statyti dvejus sklandytuvo pedalus, bet tai tikrai neoptimaliausia.
Į viršų
KL
Pn Spa 31 2008, 11:55
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Čia kas po ranka pasitaikė.
X-AIR:




Zodiak:




KR-2:




Flight Star:





Klasikiniai lengvųjų lėktuvų, su dvigubais stabdžiais:




Pedalų padėtį skrydžio metu galima reguliuoti su sklandytuvinio tipo padalais, bet jie gana sudėtingi:


Į viršų
bence
Št Lap 01 2008, 09:14
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1535
labai paprasta pedalu konstrukcija L-spatzo ir bergfalkes
http://picasaweb.google.com/paraKaunas/Spatzorenovacija#5157629031816635362
http://picasaweb.google.com/paraKaunas/Spatzorenovacija#5157627562937819106
Į viršų
Tinklalapis
justas
Pn Lap 07 2008, 06:43
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1619
Dekui uz atsakymus. Perkrachiau tiek variantu kiek tik pavyko atrast. Ir tenka prieit prie ishvados kad reguliuojami pedalai tandeminei konstrukcijai yra ganetinai sudetingas mechanizmas. Todel nors ir nenorom tenka svarstyti apie nereguliuojama varianta. Tuo labiau kad begalo daug ulo jie nereguliuojami. tad klausimas dabar jau ish praktines puses. Kas daug skraidot ir ypach su skirtingom technikom ar tas didelis nepatogumas yr kai pedalai nesireguliuoja? Ir kaip pvz valdymas kai tu tarkim veik 2 ju metru (kaip pvz ash arba bence ) ir koks nors drutas bet mazas nykshtukas 1.6 imties? Man apskritai tiek kiek sedejau visur yra per ankshta gal nebent aeropraktas kiek geriau. Zodziu ar verta strigt prie sudetingesnio varianto?
Į viršų
Rolandas
Pn Lap 07 2008, 07:46
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Tiesiog reikia daryti reguliuojama zemeje varianta, o tai nera labai sudetinga.
Į viršų
bence
Pn Lap 07 2008, 07:57
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1535
as pvz per savo ilgas kojas beveik negaliu skristi su jokiu serijiniu aparatu.tik jantar standart tinka, visiem kitiem teko kazka perdirbinet :skyles prietaisu lentoj, isimt nugareles ir t.t. man asmeniskai ilgakojui paskridus virs poros val didesniuose auksciuose kur vesuma pradeda salt kojos ir kai jos nepatogioje padetyje atsiranda daug nepatogumu.aisku, lektuve turbut bus sildymas, bet manau vistiek reik pasidaryt patogiai ir bent zemeje reguliuojamus pedalus
Į viršų
Tinklalapis
AR
Pn Lap 07 2008, 09:55
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
darai savo lektuva - tai ir daryk pagal save. siaip jei vis atstumai normos ribose tai problemu maziau - siek tiek labiau susilenki ar issitiesi problema kai buna krastutinumai. O kad serijine technika japonam kuriama- tai tiesa (isskyrus viena kita varianta)
Į viršų
KĘSTUTIS A.
Št Lap 08 2008, 03:14
Užsiregistravęs dalyvis #118
Prisijungta: Št Geg 17 2008, 12:50
Vieta: KĖDAINIAI
Pranešimų: 432
Justai,gal paprasčiau būtu padaryt reguliuojamą piloto sėdynę,jei žinoma leidžia konstrukcija.
Į viršų
justas
Št Lap 08 2008, 11:04
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1619
Tai sedynes bus reguliuojamos ir taip. bet klausimas ar dar reikia daryti reguliuojamus pedalus?
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0668sek,0.0065iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,886kb