Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Propelerio skaiciavimas |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1003 | Rusų forume radau programelę propelerio parinkimui, gal ką nors sudomins, padiskutuosim vintnew.rar | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Geras ... rusų vertimas iš anglų kalbos | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1003 | Turint variklio galingumą ir norimą gauti trauką istatome į geltonus langelius, žaliuose jau gauname reikalingą sraigto diametrą ir sūkius.Antrame etape įvedę vriklio galingumą ir max sūkius,bei gautą sraigto diametrą bei menčių skaičių,žaliuose gauname trauką,redukcijos koef.,sūkius bei mentės galo greitį.Visai nebloga programėlė,nes nereikia papildomo skaičiavimo,užtenka pakaitalioti pradinius duomenis,pagal turimus variklius ir norimą trauką. | ||
Į viršų | | ||
jankelis |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #359 Prisijungta: An Kov 10 2009, 07:29Pranešimų: 316 | Truputį supaprastinta. PVZ; Rotaks 582 yra ir Sauliaus lėtaeigiame SP-3 ir greitajame Pulsar, kurio kreiseris 160km. Norint, kad pastarasis sugebėtų turėti pakankamai traukos kilime ir laikytūsi ore prie didelių greičių, ir būtų nors kiek optimalu, reiktų skaičiuoti kiek kitaip. Žinoma, galima sakyti, kad variklis ne ten sėdi,kur jam priklauso, nes pulsarui priklauso skristi apie 200km/h pagal jo aerodinaminius duomenis. | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1003 | Šioje programoje numatyta,kad dirba tik pusė sraigto mentės, nuo 0,5 iki 1,0R, likusioji dalis ,neveiksni',nors iš tiesų tai ne visai taip,dirba ir likusioji,ypatingai esant didesniems lėktuvo greičiams,kada mentės galas vietoj traukos pradeda priešintis,tai labai priklauso nuo sraigto žingsnio ir konstrukcijos. | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | jankelis rašė ... Truputį supaprastinta. PVZ; Rotaks 582 yra ir Sauliaus lėtaeigiame SP-3 ir greitajame Pulsar, kurio kreiseris 160km. Norint, kad pastarasis sugebėtų turėti pakankamai traukos kilime ir laikytūsi ore prie didelių greičių, ir būtų nors kiek optimalu, reiktų skaičiuoti kiek kitaip. Žinoma, galima sakyti, kad variklis ne ten sėdi,kur jam priklauso, nes pulsarui priklauso skristi apie 200km/h pagal jo aerodinaminius duomenis. Kažkur skaičiau, kad dvitakčiai apskritai netinka didelių greičių diapazonų orlaiviams. Pvz. MS, kurios beveik visos skraido mažiais greičių diapazonais, sraigto sūkiai skiriasi gal 100-150 aps./min. lyginant startą ir max. horizontalų greitį, o para-motorai apskritai, ko gero tais pačiais sūkiais lekia visą laiką. Štai lentelė, kur viskas jau seniai suskačiuota rotax_aircraft_engine_two_blade_prop_recommendations.doc | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 532 | Sveiki, gal kas patartų kiek laipsnių sumažinti medinio dvimenčio sraigto menties kampą, kad Rotax 912 80 AJ.sūkiai padidėtų 500? Pvz.nuo 4700 iki 5200 ant žemės? Ir dar; kodėl sraigtų menčių susukimo kampai taip skiriasi, pvz. naujesnių plastikinių trimenčių ,,Vodcoomp,, ,,Velezprop,, | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 532 | Ir dar; kodėl sraigtų menčių susukimo kampai taip skiriasi, pvz. naujesnių plastikinių trimenčių ,,Voodcomp,, ,,Velezprop,, 20% nuo menties galo susukimo išvis nėra ir galai labai siauri. Neatitinka skaičiavimų! Ačiū. | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | su propeleriais taip jau yra -teorija sau, o praktika sau Realiai su musu primytiviomis galimybemis skaiciavimai yra tik apytiksle pradzia eksperimentui. Juk apie 912 yra daugybe info internete -manau tikrai galima rasti tinkamiausia varianta, zinant savo orlaivio greiti. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Jei pasižiūrėsit apie propelerio projektavimą čia : http://www.manosparnai.lt/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?26259 tai iš geometrino projektavimo metodo akivaizdžiai suprasit kokie turi būti kampai per visą mentės ilgį. Akivaizdu kad kampas didėja einant nuo plongalio, ties ašimi jis būtų lygus 90 laipsnių. Kadangi trečdalis nuo sukimosi ašies beveik neduoda traukos, kampo kiek rekomenduoja teorija nedidiname. Šioj zonoj svarbiau atsparumas, išvaizda, technologiškumas. Norint teoriškai tiksliai nustatyti kampus bet kuriame skerspjūvyje, ant brėžinio braižomas lėktuvo greičio vektorius, statmenai jam-norimo propelerio skerspjūvio apskritiminio greičio vektorius. Vektorių galai sujungiami linija ir pridedamas 1,5-3 laipsnių atakos kampas-mažesnis kampas plongalyje. Štai ir turime tikslų kampą. Taip parinktas propeleris dirbs optimaliais atakos kampais ir didžiausia aerodinamine kokybe. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System