Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Lengvosios aviacijos valdymo modelis |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Dovydas_S |
| ||
Dovydas_S Užsiregistravęs dalyvis #209 Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58Pranešimų: 487 | Rolandai turbūt išprotėtumei jei papultumei į aerodroma kur vyksta WMC arba EMC čiampionatas nes ten skraido apie 50 orlaivių ir visi be radio ryšio | ||
Į viršų | | ||
Dovydas_S |
| ||
Dovydas_S Užsiregistravęs dalyvis #209 Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58Pranešimų: 487 | KL rašė ... O dėl keliamo pavojaus - per visas paskutines katastrofas su eksperimentiniais orlaiviais (Tirkšliai, Kartena...) pilotai į aną pasaulį nusinešė ir savo bendrakeleivius. Todėl, kad šalia jų nepasitaikė atsakingų, kurie juos sustabdo. Kažin ar valstybinė įmonė "Regitra" irgi atsako už kiekviena kelių erelį už , tai kad jie turi vairuotojo pažymėjimą ir sėda girti prie vairo ??? Beje KL paminėtais atvejais Kartena- Tirkšliai , tai tiesiog huliganizmas už kurį aviacija skaudžiai baudžia. Siūlau visiems kitiems mokytis iš svetimų klaidų o ne iš savų. Gero visiems savaitgalio | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | Jei skraidoma su radijo ryšiu, visi privalo tai daryti, bent vienas be ryšio labai pavojingas. Jei skraidoma be ryšio, bet pagal sutartą schemą-visiškai saugu, esu daug taip skraidęs. Nesaugu makalynė. Mažas pavyzdėlis iš Pociūnų gyvenimo, tiesa tai buvo prieš 15 metų: Starte keli sklandytuvai, 400 m aukštyje An-2 prigrūstas parašiutistų ima aukštį. Į Pociųnus atskrenda akrobatikos žvaigždė iš Vilniaus, žinoma įsijungęs 122,5 dažnį. Mažam aukštį praskrenda virš aerodromo ir virš jo laukusių žmonių žvake šauna į viršų-tiesiai prieš An-2 nosį. Iš An-2 kabinos pasigirsta triaukštis keiksmažodis-matyt ne be reikalo... | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5731 | KL rašė ... Kęstutis rašė ... Žmogaus, kuris atsako už visą CAA padalinio veiklą, jei neklystu " Būtent, ir jis jokiu būdu nesikrato atsakomybės. Jeigu koks orlaivis nukris dėl techninių problemų (arba neatitikimo reikalavimams) su jo parašu, jis bus atsakingas, net iki "tiurmos". Pagal pareigas. O kaimynai, kurie leidžia girtam pilotui skraidinti virš miestelio vaikus irgi yra atsakingi. Pagal sažinę. Visi mes už kažką atsakingi, nori to, ar nenori. Taip, Kęstuti, čia su tavimi sutinku 100%. Ir kuo mažiau tos atsakomybės iš piliečių atima "nanny state", tuo piliečiai yra laisvesni būti atsakingais už save ir už kitus, tuo stipresnis pilietiškumas ir tuo laisvesnė Valstybė. Logika, kaip ir aiški, ar ne? | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5731 | Rolandas rašė ... Esu įsitikinęs, kad CAA turi kuo mažiau kištis į skraidančių veiklą, tačiau iš kitos pusės turi budriai pastatyti ausis ir iššiepti iltis, kai skraidantys sako-tas ir anas visai nukvailėjo, labai ir labai nesaugiai skraido. Gaila, nebuvo reaguojama net į raštiškus pranešimus. Turim ne vieną kapą, kurio galėjo ir nebūti. Tikrai nebūtų sunku CAA darbuotojui netikėtai pavaikčiot kai kurių renginių metu prie sėdančių į orlaivius pilotų su alkotesteriu. Gal ir nieko nerastų, tačiau profilaktika būtų nuostabi. Iki absurdo nenormalu, kai sklandymo aerodromai turi po du darbinius dažnius. Realiai visi dirba 125,00, tačiau atskrendantys pilotai informuojami apie kitą dažnį. Praeitą šeštadienį skraidant Pociūnuose netikėtai priartėjo orlaivis be ryšio. Pašaukus atsarginiu dažniu, atsiliepė. Juridiškai jis teisus, tačiau iki avarijos vienas žingsnis. Ši problema tęsiasi jau pora dešimtmečių, daug dėl to buvo pavojingų situcijų, CAA tai žino, bet vieno dažnio neįveda. Vietoj to, skrydžių operacijų skyriaus viršininkas renginiuose smulkmeniškai tikrina dokumentus... Kaip sakoma-velniop tokį viršiniką. Opa ... va čia tai geras Rolandai, juk net VĮ Oro navigacija žemėlapyje yra surašyti VISŲ aerodromų radijo dažniai. Tai Pociūnų "radio guy" nesilaiko teisės aktų (oficialus žemėlapis irgi yra teisės aktas). Man dar nė karto nepavyko susisiekt su "Pociūnai Radio" jam priskirtu dažniu, o tik tuo 125.00. | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5731 | Dovydas_S rašė ... KL rašė ... O dėl keliamo pavojaus - per visas paskutines katastrofas su eksperimentiniais orlaiviais (Tirkšliai, Kartena...) pilotai į aną pasaulį nusinešė ir savo bendrakeleivius. Todėl, kad šalia jų nepasitaikė atsakingų, kurie juos sustabdo. Kažin ar valstybinė įmonė "Regitra" irgi atsako už kiekviena kelių erelį už , tai kad jie turi vairuotojo pažymėjimą ir sėda girti prie vairo ??? Beje KL paminėtais atvejais Kartena- Tirkšliai , tai tiesiog huliganizmas už kurį aviacija skaudžiai baudžia. Siūlau visiems kitiems mokytis iš svetimų klaidų o ne iš savų. Gero visiems savaitgalio Taip, skaudžiausiai baudžia Motina Gmata. Žmonių sukurtų taisyklių galima ir nesilaikyt, bet Gamtos Dėsnių - ne ... bausmė bus laaabai skaudi. | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5731 | Rolandas rašė ... Jei skraidoma su radijo ryšiu, visi privalo tai daryti, bent vienas be ryšio labai pavojingas. Jei skraidoma be ryšio, bet pagal sutartą schemą-visiškai saugu, esu daug taip skraidęs. Nesaugu makalynė. Mažas pavyzdėlis iš Pociūnų gyvenimo, tiesa tai buvo prieš 15 metų: Starte keli sklandytuvai, 400 m aukštyje An-2 prigrūstas parašiutistų ima aukštį. Į Pociųnus atskrenda akrobatikos žvaigždė iš Vilniaus, žinoma įsijungęs 122,5 dažnį. Mažam aukštį praskrenda virš aerodromo ir virš jo laukusių žmonių žvake šauna į viršų-tiesiai prieš An-2 nosį. Iš An-2 kabinos pasigirsta triaukštis keiksmažodis-matyt ne be reikalo... Abipusis pažeidimas - aerodromas nesilaikė jam priskirto dažnio naudojimo, o "žvaigždė" - VST ... Paminėsiu atvejį, kaip mane "egzaminavo" KJ (esu jam už tai dėkingas ). Eilinį kartą buvau ilgam išskridęs iš Aleksoto. Vėjas buvo besikeičiančios krypties. Aleksote "radijo berniuko" nebuvo. Taigi, parskrendu, šaukiuosi "Aleksotas Radio". Atsiliepia KJ (jis tuo metu ruošėsi kilti lėktuvu). Kausiu apie vėjo kryptį, KJ atsako: KTT 27, ir ... matau, kaip jis kyla 09 (!!!???). Turėjau patikėt KJ 100% (juk pilotas su stažu) ir tūpt ... pavėjui į 27. Tačiau, dėl visa ko, perskridau virš vėjarodės ... KJ, pasirodo, "tikrino" mano budrumą Štai taip, vaikinai - skraidant pagal VST, negalima tikėt jokiais "radijo vaikinais", kitų pilotų pranešimais, o TIK tuo ką matai. Žinoma, įvertint reikia viską, tačiau tik jau netikėt 100% tuo, ką "kalba radijas" Ne kartą, atlėkęs į Pociūnus nuo Kauno ir nutūpęs, rasdavau "radijo vaikiną" sėdinti kavinėje, lauke, nugara į sieną ir į šiaurę, ir raitantį kiaulienos muštinuką. Tai ką jis ten gali matyt iš kur aš atskrendu ir kokie mano manevrai? Baikit tuos radijo žaidimus - nesinori dar vieno atvejo su nupjautais sparnais ... Taip, Rolandai - makalynė nesaugu. O Tu man parodyk nors vieną aerodromą Lietuvoje, kurio instrukcijoje būtų aprašyta įskridimo į eismo ratą procedūra (kryptys, įskridimo taškai, žemėjimo trajektorijos ir t.t.) tam atvejui, jei pilotas negali siųsti pranešimo apie savo artėjimą? Kur aerodromuose eismo rato kryptį žymintys ženklai? Vienintelė vizuali informacija mūsų aerodromuose - vėjarodė. Pasiskaitykite Skrydžių taisyklęs - pažiūrėkit, kiek yra nustatytų vizualių ženklų bei signalų aerodromams. Dovydas gali papasakot, kokie ženklinimų įrengimai yra Čekijos aerodromuose. Nuvažiuokit, pasižiūrėkit, kas nematėt - ištisas inžnierinis įrenginys. Pilotas iš oro mato, koks eismo ratas veiksnus, kokia vėjo kryptis ir jo stiprumas ir t.t.. Žinoma, yra ir radijo ryšys. Tačiau ką daryt, jei jis nutrūko žemėje, ar/ir ore? [ Redaguota Št Kov 24 2012, 07:32 ] | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | Visa tai tik patvirtina, kad kai kada reikia sunkios CAA rankelės elementariai tvarkai įvesti, o ne popierius tikrinti. Pažiūrėk kad ir čia http://lt.wikipedia.org/wiki/Poci%C5%ABn%C5%B3_aerodromas -absoliutus absurdas: Pilotai naudojasi radiju, kurio dažnis 122.500 MHz, vykdant skrydžius su sklandytuvais naudojamas radijo ryšio dažnis yra 125.000 MHz. Kaip svetimam pilotui žinoti , kokiu dažniu dirba? Mes žinom, kad visada dirbama tik 125,00... Argi sunku pakeisti suknistas instrukcijas ir kategoriškai įvesti tik vieną dažnį? Arba čekų pavyzdžiu įrengti aerodromo ženklinimą skrydžiams be ryšio? Problema tame, kad sklandytojai dar turi kokias dvi senovines radijo stoteles, dirbančias tik 125,00 dažniu ir dėl to išsiverkia palikti šį dažnį. | ||
Į viršų | | ||
JonasKr |
| ||
skrendam Užsiregistravęs dalyvis #306 Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 1558 | Wikipedija - privačių asmenų savanoriškai kuriama enciklopedija. Įrašus galima taisyti ir pildyti. Kažkas iš savų ir šį įrašą padarė. Jį keisti - tik entuziazmo reikalas. | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | Kęstutis rašė ... Štai taip, vaikinai - skraidant pagal VST, negalima tikėt jokiais "radijo vaikinais", kitų pilotų pranešimais, o TIK tuo ką matai. Žinoma, įvertint reikia viską, tačiau tik jau netikėt 100% tuo, ką "kalba radijas" Čia mano mėgstama tema. Aš pavyzdžiui esu įsitikęs, kad pati pagrindinė rusiškos aviacinės kultūros atrama yra balso iš ausinių sudievinimas. dėl to net labai rimtos aviakatastrofos vyksta, puikiausias to pavyzdis DHL ir Baškirijos oro linijų orlaivių susidūrimas ore virš Iuberlingeno. Esant prieštaringiems TCAS ir dispečerio nurodymams Baškirojos OL kapitonas pakluso balsui iš ausinių, kuris dėl objektyvių priežasčių buvo visiškai neteisus ir susidūrė su DHL OL kuris bandė išvengti susidūrimo pagal TCAS parodymus. Antra rusiškos aviacinės kultūros atrama - trumpų, paprastų ir vienareikšmiškų instrukcijų nebuvimas. Vokiečiai išnagrinėję Baškirojos oro linijų dokumentus nustatė, kad niekur nebuvo trumpai ir aiškiai nurodyta kaip elgtis esant prieštaringiems TCAS ir dispečio nurodymams, kas buvo vienas iš esminių faktorių, lėmusių katastrofą. Labai rekomenduoju panagrinėti oficialią BFU ataskaitą, kuri be gailesčio demaskuoja visas rusiškas grožybes: http://www.bfu-web.de/nn_41670/DE/Publikationen/Untersuchungsberichte/2002/Bericht__02__AX001-1-2,templateId=raw,property=publicationFile.pdf/Bericht_02_AX001-1-2.pdf Kęstutis rašė ... O Tu man parodyk nors vieną aerodromą Lietuvoje, kurio instrukcijoje būtų aprašyta įskridimo į eismo ratą procedūra (kryptys, įskridimo taškai, žemėjimo trajektorijos ir t.t.) tam atvejui, jei pilotas negali siųsti pranešimo apie savo artėjimą? čia yra akvivaizdus antrasis rusiškos mokyklos banginis:paprastų ir aiškių instrukcijų nebuvimas. Lietuvos CAA be abejo priklauso prie griežčiausių rusiškos mokyklos propaguotojų, tiek kas liečia balso iš ausinių sudievinimą, tiek pvz aerodromų naudijimo instrukcijas (geriausias kūrinys be abejo buvo sukurptas po DA42 avarijos). Vakarų pasaulyje aerodromo naudojimo instrukcija yra A5 dydžio žemėlapis su nupaišytu aerodromo eismo ratu. Įskrendama yra smailu kampu į grįžtinę (downwind), lape nurodytame eismo rato aukštyje: http://en.wikipedia.org/wiki/Airfield_traffic_pattern | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System