Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / Ir vėl ...


Diskusijos

Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
NNN
Tr Bir 13 2012, 03:51
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
Panaši antraštė yra jau kitur, bet manau, kad tiks ir čia

Taigi ... ir vėl reiks "niauktis" su biurokratais bei valdininkais, nes ant Lietuvos oro erdvės vėl dedama letena - didinams Zoknių CTR, netolimoj ateity numatomas didinti ir TMA tokiu būdu užtveriant daugiau kaip pusę Lietuvos oro erdvės.

Jau ir dabar esame prispausti taip, kad turim skraidyt ant legalumo ir atsargumo ribos. Pvz. Kauno TMA išsiskėtusi nuo Vilkijos iki Neries spaudžia prie žemės iki 1200 MSL. Atimkim reljefo aukštumas ir turėsim tik 340 m nuo reljefo paviršiaus ir tai teritorijoje gausioje miškų, upių, vandens saugyklų, tankiai gyvenamų vietovių. Ir tai yra erdvė tankiausiai naudojama ULO, kurių varikliai sustot gali bet kada ir iš 340 m aukščio turėsi tūpt į tą aikštelę, kuri yra po kojomis - jokio pasirinkimo jau nebus.

Žinoma, liūdniausia yra sklandytojams - reik juos palaikyt ir jiems padėt.

Nuo šiandien pradedam "niauktis" ...

Žinoma, galima būt spjaut į tuos TMA ir lėkt tokiame aukštyje, kuris yra reikalingas atsargiam skrydžiui, tačiau juk mes esame sąmoningiausia Tautos dalis ir skrupulingai vadovaujamės principu dura lex sed lex

Beje, žemėlapių vis dar nėra tinkamų mūsų skrydžiams, ir dar greit nebus ...


[ Redaguota Tr Bir 13 2012, 03:57 ]
Į viršų
AR
Tr Bir 13 2012, 04:26
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3518
tikslesnes info apie ta didinima yra?

[ Redaguota Tr Bir 13 2012, 04:26 ]
Į viršų
NNN
Kt Bir 14 2012, 08:41
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721

AR rašė ...

tikslesnes info apie ta didinima yra?


Dar nėra, kai bus pasidalinsiu ...
Tačiau dėl Zoknių CTR jau yra ir NOTAM'as išleistas, ir rajono žemėlapyje pažymėtą. Žiūr. www.ans.lt (http://www.ans.lt/static/aviation_data/agl/enroute/ey_enr_6_1-1_en.pdf).
Į viršų
J.Pleikys
Pn Bir 15 2012, 06:38
Justinas Pleikys
Užsiregistravęs dalyvis #28
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 01:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 43
Šiaulių TMA apatinė riba bus pakelta į 3000 pėdų vietoj esamų 1500.

[ Redaguota Pn Bir 15 2012, 06:45 ]
Į viršų
NNN
Št Bir 16 2012, 07:25
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
J.Pleikys rašė ...

Šiaulių TMA apatinė riba bus pakelta į 3000 pėdų vietoj esamų 1500.


O kaip su Kauno?
Į viršų
Nerijus Korbutas
Pn Geg 03 2013, 10:35
Puslapio įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #1
Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23
Vieta: Raseiniai. Lietuva
Pranešimų: 1797
Žuvo Rimantas Dudas

http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/nusikaltimaiirnelaimes/traku-rajone-nukrito-parasparnis-59-332226

[ Redaguota Pn Geg 03 2013, 10:36 ]
Į viršų
JonasKr
Pn Geg 03 2013, 10:50
skrendam
Užsiregistravęs dalyvis #306
Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 1558
Et... Nebepajuokausim apie ūsus. Net sunku pasakyti tuos liūdnus užuojautos žodžius.
Aerodromo info, kad tai Rimantas?
lrytas parasparnį išties pataisė į skraidyklę.
Į viršų
Algis
Št Geg 04 2013, 10:37
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1939
Rimas buvo puikus draugas, Labai patyręs pilotas, skraidantis daugiau kaip 30 metų. Aukštos klasės instruktorius, suteikęs sparnus ne vienam žmogui - paukščiui. Tikrai gaila, kad lemtis išsiveda geriausius. Nuoširdi užuojauta šeimai.
Į viršų
Tinklalapis
vytautas 42
Št Geg 04 2013, 11:19
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2161
gal kas nors aišku kokios preliminariai avarijos priežastys ? Oras rodos nebuvo blogas ? Pilotas taip pat patyręs , gal technika pavedė ?
Į viršų
KL
Št Geg 04 2013, 12:11
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 936
Kiek atsimenu (o dirbu CAA nuo 2005), Rimo skraidyklė niekada neturėjo tinkamumo, buvo neregistruota. Gal net licencijos neturėjo. Stovėjo VSAT angaruose, prieš kelis metus dingo. Neoficialiai kalbinamas stoti į ULOPF ir legalizuotis kategoriškai atsisakinėjo, sakė neskraidau, skraidyklė tik muziejinis eksponatas.
Kaip žmogus, Rimantas buvo labai nekonfliktiškas, "šposininkas" (vien iš jo usų buvo aišku), nors panašu, kad užsispyręs ir atsiskyrėlis. Paskutiniu metu turėjo rimtų problemų su sveikata. Didelės šeimos galva... Gaila...
Jeigu pasirodytų, kad avarijos priežastys yra techninės, būtų gerai, kad ULOPF komisija atliktų savo tyrimą, arba sudalyvautų oficialiame tyrime. Galėčiau padėti su leidimais.
Ir dar...
Kodėl dauguma paskutinio meto aukų buvo patyrę pilotai, su patirtim, kvalifikacija, instruktoriai ir t.t.?
Čia atsitiktinumas, ar taisyklė?
Veteranai ir kiti "diedai" - nepervertinkim savo galimybių!
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1332sek,0.0101iš to užklausomsDB užklausos:32. Naudojama atmintis:3,921kb