Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / Ir vėl ...


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
vysniukas
Št Geg 04 2013, 03:09
Užsiregistravęs dalyvis #360
Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41
Pranešimų: 749
Užuojauta šeimai. Prisiminsiu kaip šviesų žmogų, kuris savu laiku prikirpo man, žaliam pilotui, sparnus ir padėjo savo nuostabiais patarimais.
Į viršų
Algis
Št Geg 04 2013, 05:09
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1939

KL rašė ...

Kiek atsimenu (o dirbu CAA nuo 2005), Rimo skraidyklė niekada neturėjo tinkamumo, buvo neregistruota. Gal net licencijos neturėjo. Stovėjo VSAT angaruose, prieš kelis metus dingo.

Kęstuti. Rimas skrido su svetima MS. Ne su savo. Vykdė apskraidymą po žiemos.

KL rašė ...

Neoficialiai kalbinamas stoti į ULOPF ir legalizuotis kategoriškai atsisakinėjo, sakė neskraidau, skraidyklė tik muziejinis eksponatas.

Na nevisai tiesa. Jis buvo ULOPF narys. Vienas iš pirmųjų atnaujino narystę ULOPF šiais metais. Kalbėjau su juo ta tema ir jis buvo labai užsidegęs dėl ULOPF pokyčių.

KL rašė ...

Jeigu pasirodytų, kad avarijos priežastys yra techninės, būtų gerai, kad ULOPF komisija atliktų savo tyrimą, arba sudalyvautų oficialiame tyrime. Galėčiau padėti su leidimais.


Šiandieną įvykio vietoje buvo ULOPF viceprezidentas KŽ. Kartu su CAA inspektoriumi apžiūrėjo MS likučius. Gal jis pats forume parašys.
Į viršų
Tinklalapis
NNN
Št Geg 04 2013, 06:43
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
Vyksta tyrimas. ULOPF aktyviai ir atvirai bendradarbiauja tyrime kartu su SM tyrėju. Surinkta medžiaga ir liudininkų parodymai nagrinėjami.

Nesakysiu nieko, kol nesutarsim dėl galutinių tyrimo išvadų.

Būkim profesionalūs ir kantrūs ...
Į viršų
Rolandas
Št Geg 04 2013, 06:59
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5004
Labai labai jau valdiškas paaiškinimas, ir tai naudotinas tik įkyriem žurnalistam. Paprastai po keliasdešimt minučių, kai kada po kelių valandų ar paros būna viskas aišku. Toliau būna tik akto rašymas, trunkantis savaites ir mėnesius, nors aktas parašomas per pora valandų...
Galėtum bent versijas nurodyt.

Į viršų
KL
Št Geg 04 2013, 08:08
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 936
Algis rašė ...

KL rašė ...

Neoficialiai kalbinamas stoti į ULOPF ir legalizuotis kategoriškai atsisakinėjo, sakė neskraidau, skraidyklė tik muziejinis eksponatas.

Na nevisai tiesa. Jis buvo ULOPF narys. Vienas iš pirmųjų atnaujino narystę ULOPF šiais metais. Kalbėjau su juo ta tema ir jis buvo labai užsidegęs dėl ULOPF pokyčių.


Labai gali būti, bet kai kažkada kalbinau legalizuotis ir būti ULOPF inspektorium Vilniaus regione, jis atsisakinėjo, minėdamas kolūkį ir nepriklausomybę. Gaila, kad nespėjo pasireikšti naujoje federacijoje.

Dėl tyrimų - daug kas maišo, kad avarijų tyrimus atlieka CAA. Taip nėra ir negali būti dėl interesų konflikto: CAA yra atsakinga už skrydžių saugos priežiūrą, todėl yra tyrimų objektas, o ne subjektas. Tyrimus turi atlikti nepriklausoma nuo CAA tarnyba arba ekspertas, mūsų atveju - Susisiekimo min. specialistas (dabar - Bronius Merkys). Aišku, jis gali kviestis ekspertus iš kur tik jam reikia.

Jeigu būtų įtariamos techninės priežastys, gal reiktų didesnės specialistų komandos, jeigu ne - užtektų ir vieno ULOPF atstovo. Sprendžia tyrėjas.
Į viršų
NNN
Sk Geg 05 2013, 08:14
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
Rolandas rašė ...

Labai labai jau valdiškas paaiškinimas, ir tai naudotinas tik įkyriem žurnalistam. Paprastai po keliasdešimt minučių, kai kada po kelių valandų ar paros būna viskas aišku. Toliau būna tik akto rašymas, trunkantis savaites ir mėnesius, nors aktas parašomas per pora valandų...
Galėtum bent versijas nurodyt.




Labai jau nesveikas skubotumas sužinot avarijos priežastis.

Yra dešimtys pavyzdžių, kai avia-katastrofų priežastys niekad nebus nustatytos - jas nusineša į amžiną skrydį su savimi pilotai, orlaivio įgula. Nesakau, kad šis atvejis yra būtent toks, tačiau yra daug klausimų, į kuriuos atsakyt "po kelių valandų" būtų neprofesionalu.



[ Redaguota Sk Geg 05 2013, 08:16 ]
Į viršų
Prialgauskas
Sk Geg 05 2013, 08:32
Užsiregistravęs dalyvis #567
Prisijungta: An Bal 20 2010, 02:27
Pranešimų: 199
Čia Rimantas LAISVAS, Jucos skraidykloje (Stavropolio kraštas). Fotografija Valerijaus Gvozdo. XXa., 8-as dešimtmetis.

Į viršų
Algis
Sk Geg 05 2013, 10:32
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1939


Į viršų
Tinklalapis
vytas
Sk Geg 05 2013, 11:03
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2544
Kęstutis rašė ...

Rolandas rašė ...

Labai labai jau valdiškas paaiškinimas, ir tai naudotinas tik įkyriem žurnalistam. Paprastai po keliasdešimt minučių, kai kada po kelių valandų ar paros būna viskas aišku. Toliau būna tik akto rašymas, trunkantis savaites ir mėnesius, nors aktas parašomas per pora valandų...
Galėtum bent versijas nurodyt.




Labai jau nesveikas skubotumas sužinot avarijos priežastis.




Yra dešimtys pavyzdžių, kai avia-katastrofų priežastys niekad nebus nustatytos - jas nusineša į amžiną skrydį su savimi pilotai, orlaivio įgula. Nesakau, kad šis atvejis yra būtent toks, tačiau yra daug klausimų, į kuriuos atsakyt "po kelių valandų" būtų neprofesionalu.




Nusipirkau prieš metus iš Olandijos Rotax variklį iš lėktuvo po avarijos. Variklis sveikutėlis.Tyrėjai kažkodėl įvykiui ištirti paėmė uždegimo sistemą ir duslintuvą???Tyrimas vis dar tebevyksta ir policija minėtų dalių negražina.
Manau ir čia mums reikėtų senutę Europą pralenkti-"solidus" tyrimas turėtų trukti ne mažiau 3 metų...
O jei rimtai,tai kraujas pradeda virti,kai net ir tokiu atveju,kaip šis,kai kurie žmogėnai bando pabrėžti savo "reikšmingumą" visame kame.Nematau čia nei "solidumo" nei "profesionalumo"-čia ne Boeingas nukrito,nėra čia nei juodų dėžių,kurias reiktų tirti.Tuo labiau,kad ,kiek žinoma skrydis buvo visą laiką iki pat kritimo filmuotas.Kam čia tie makaronai?Peršasi išvada,kad atvejis panašus į a.a. V.Prūsaičio.
Amžiną atilsį Rimui ir stiprybės šeimai.
Į viršų
NNN
Sk Geg 05 2013, 11:23
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
Amžinojo Skrydžio Laisvasis Paukšti ...


[ Redaguota Sk Geg 05 2013, 11:24 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1269sek,0.0092iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,954kb